Sensuroida kohta tuota aiempaa aloitustani ja lähteä mäkkärille.
Siis jos on jotain mielessä, niin vielä on vähän aikaa.
Aion
9
101
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.,.,.,.,
suosi suomalaista snagari herkkua äläkä tue ulkomaisia tuonti tuotteita.
Siellä on suurin osa kotimaista valmistetta. Ranskalaiset tulevat Saksasta ja jotain muuta myös ulkoa, mutta toisaalta täältä viedään sämpylöitä ainakin venäjän mäkkäreille. Niin ja kahvi myös menee venäjälle.
Muista ei ole tällä hetkellä tietoa.
Ei se silti mitenkään hääviä ruokaa ole, mutta tähän aikaan ei juuri ole muita auki.
- mariamania
löylyveteen ja sitten löylyistä uimaan. Mukavaa iltaa! :)
luultavasti kuitenkin puoliautiolla mäkkärillä on melko ankeaa.
pakko kuitenkin kohta syödä jotain tai pää menee epäkuntoon.
- muuten ei
että jos teillä ei ole lapsia, niin kaikkihan on hyvin.
- muuten ei
buddy-love kirjoitti:
Mutta ei tuo tilanne silti ole minusta mitenkään oikealla mallilla.
omat virheensä. Syytön sinä niihin olet.
- BL jo menossa
muuten ei kirjoitti:
omat virheensä. Syytön sinä niihin olet.
Olisi pitänyt opettaa viisaammaksi, mutta se ei oikein onnistunut - ei ainakaan tuolla alueella.
Muita asioita se kyllä oppi oikein hyvin. Ei ole enää tumpelo koneidenkaan kanssa.
NÄLKÄÄÄÄ .... nyt menen
Hyvviä vointeja koko laumalle.
- rapiskarpalo
minua joskus varoiteltiin somalitaustaisesta miehestä. Me olimme kavereita kyseisen miehen kanssa, eikä koskaan muuta kerinnyt syntymään...johtuen ihan minusta ja minun elämäntilanteeni vuoksi joka ei olisi mahdollistanutkaan muuta kuin kaverisuhteita.
Mies on tänä päivänä suomalaisen naisen kanssa aviossa ja kahden lapsen isä. Hyvä isä ja mies kuulemma onkin. Opiskeli lähihoitajaksi ja jatkaa opintojaan sairaanhoitajaksi, eli aika monta vuotta kulunut eikä vielä ainakaan ole putkahdellut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584