Yritin katsoa sitä kun löysin sen netistä.
On näköjään aika hankala juttu, sillä olin viemässä Liskon katsomaan sitä, mutta sitten hän olikin yllättäen jo nähnyt sen.
Flunssakin iski.
Pöh
Pi:n elämä
35
100
Vastaukset
- weuidkjfsspwlo
Meinaatko säkin itkeä pari vuotta liskon perään?
- weuidkjfsspwlo
buddy-love kirjoitti:
Voi olla.
Mutta miksi? Ilmeisen ailahteleva tämä lisko? Ei luotettava kumppani? Mustasukkainen ja omistuksenhaluinen? Tunnerajoittunut? Mikä siinä sitten on niin ylipääsemättömän ihanaa, ettei huonon kumppanin piirteet haittaa?
- weuidkjfsspwlo
weuidkjfsspwlo kirjoitti:
Mutta miksi? Ilmeisen ailahteleva tämä lisko? Ei luotettava kumppani? Mustasukkainen ja omistuksenhaluinen? Tunnerajoittunut? Mikä siinä sitten on niin ylipääsemättömän ihanaa, ettei huonon kumppanin piirteet haittaa?
Ja mitä meinasit saada aikaan avoimella takaisinvonkaamisella? Eikö tuo historia opeta, ettei se hyödytä tässä asiassa ja tämän henkilön kanssa mitään?
- näin on:
Älykkyys, taiteellisuus, huumorintaju, musikaalisuus, kirjoitustaito, terävänäköisyys, suoraviivaisuus, mukavat sukulaiset, koirat, ulkonäkö, kielitaito, hyvä hieromaan kipeää selkää, kyky hyväksyä epästandardisuuksiani, selvä näkemys lasten kasvatuksessa, räväkkyys, nauraa jutuilleni, vieressä hyvä nukkua.
Tuo on totuudenmukainen lista.weuidkjfsspwlo kirjoitti:
Ja mitä meinasit saada aikaan avoimella takaisinvonkaamisella? Eikö tuo historia opeta, ettei se hyödytä tässä asiassa ja tämän henkilön kanssa mitään?
" Viisaus ei asu meissä ".
näin on: kirjoitti:
Itsekin olen pitänyt kappaletta tähän tilanteeseen soveltuvana.
- weuidkjfsspwlo
buddy-love kirjoitti:
Älykkyys, taiteellisuus, huumorintaju, musikaalisuus, kirjoitustaito, terävänäköisyys, suoraviivaisuus, mukavat sukulaiset, koirat, ulkonäkö, kielitaito, hyvä hieromaan kipeää selkää, kyky hyväksyä epästandardisuuksiani, selvä näkemys lasten kasvatuksessa, räväkkyys, nauraa jutuilleni, vieressä hyvä nukkua.
Tuo on totuudenmukainen lista.Mutta millään tuolla ei ole väliä jos kumppani on myös petollinen, itsekeskeinen, rajusti ailahteleva sekä tunnerajoittunut.
Mutta millään tuolla ei ole väliä jos kumppani on myös petollinen, itsekeskeinen, rajusti ailahteleva sekä tunnerajoittunut.
Ei Lisko ole petollinen.
Eikä oikein itsekeskeinenkään.
Ailahteleva on kyllä.
Pikemminkin hänellä on paljon tunteita.
Liskon kanssa on aika eri systeemi kuin kenenkään muun kanssa ja olen usein ollut melko hukassa.
Enkä minäkään ole ihan haasteeton. Tosin aivan erityyppisesti.- weuidkjfsspwlo
buddy-love kirjoitti:
Ei Lisko ole petollinen.
Eikä oikein itsekeskeinenkään.
Ailahteleva on kyllä.
Pikemminkin hänellä on paljon tunteita.
Liskon kanssa on aika eri systeemi kuin kenenkään muun kanssa ja olen usein ollut melko hukassa.
Enkä minäkään ole ihan haasteeton. Tosin aivan erityyppisesti.Ihan kuinka vaan. Se että "vakituinen" suhde on on-off, se on suhteen luonne. Silloin ei etsitä uusia kumppaneita. Hänellä sellainen on jo. Se on petollista ja se on itsekästä.
Ihan kuinka vaan. Se että "vakituinen" suhde on on-off, se on suhteen luonne. Silloin ei etsitä uusia kumppaneita. Hänellä sellainen on jo. Se on petollista ja se on itsekästä.
Ei petollista, mutta tilanteen tulkinnassa Liskon suunnasta on aika jyrkkä kontrasti ja se johti tuohon.
Kyllä minä osaisin analysoida tämän jutun kokonaankin läpi, mutta se ei ole julkisesti sopivaa.
On tässä kuitenkin positiivisen puolena se, että kun on vaikeuksia, johtaa se siihen että ymmärtää itseäänkin paremmin.- niinpä,
buddy-love kirjoitti:
Itsekin olen pitänyt kappaletta tähän tilanteeseen soveltuvana.
sitähän se on. Tiedän mitä tunnet. Ei siinä sivullisten järkipuheet auta. Sinä näet ainutlaatuisuuden, aitouden, erityisyyden... kaiken muunkin, koko paketin. Sinulle sopivan. Olisin teidän onneanne toivonut.
http://youtu.be/B0YuD1wSEs4 - weuidkjfsspwlo
buddy-love kirjoitti:
Ei petollista, mutta tilanteen tulkinnassa Liskon suunnasta on aika jyrkkä kontrasti ja se johti tuohon.
Kyllä minä osaisin analysoida tämän jutun kokonaankin läpi, mutta se ei ole julkisesti sopivaa.
On tässä kuitenkin positiivisen puolena se, että kun on vaikeuksia, johtaa se siihen että ymmärtää itseäänkin paremmin.Haistan tukholmasyndrooman.
Aika jännää.. "Ei se käyttäydy tai kohtele toisia hyvin koska sillä on isot tunteet ja kova kontrasti".. Eh.. :D Kaikkien ihmisten toiminnoille on aina joku perusteltu selitys jos tarpeeksi alkaa etsimään. Ne hyvät kumppanit huomioivat toisenkin osapuolen, eikä itsekkäästi vouhkaa pelkästään omia tunteitaan, oli ne kuinka hiton isoja tahansa.
Tuolla sun logiikalla jokainen ihminen on pyhimys (kuten lisko sulle tuntuu olevan) kun kaikki negatiivinen toiminta perustellaan "ei se voi sille mitään kun sen tunteet".. Ei se ole lieventävä asianhaara, ihminen on silti itsekäs ja julma, jos ei pysty omista tunteista huolimatta ottamaan toisia huomioon. Ihan kun puhuttaisiin jostain täysin tahdottomasta olennosta, joka vaan toimii kun on pakko. Tälläinen ajattelu varmaan on syynä miksi niin moni nainen on väkivaltaisessa suhteessa. "Se on muuten niin hyvä mies, mut se hakkaa mua. Mut eihän se tarkoita sitä, se ei vaan voi itselleen mitään. Voi sitä ressukkaa, kun se ei pysty käyttäytymään kumppaniaan kohtaan hyvin. No rakastan sitä kuitenkin kun se on muuten niin ihku".. weuidkjfsspwlo kirjoitti:
Haistan tukholmasyndrooman.
Aika jännää.. "Ei se käyttäydy tai kohtele toisia hyvin koska sillä on isot tunteet ja kova kontrasti".. Eh.. :D Kaikkien ihmisten toiminnoille on aina joku perusteltu selitys jos tarpeeksi alkaa etsimään. Ne hyvät kumppanit huomioivat toisenkin osapuolen, eikä itsekkäästi vouhkaa pelkästään omia tunteitaan, oli ne kuinka hiton isoja tahansa.
Tuolla sun logiikalla jokainen ihminen on pyhimys (kuten lisko sulle tuntuu olevan) kun kaikki negatiivinen toiminta perustellaan "ei se voi sille mitään kun sen tunteet".. Ei se ole lieventävä asianhaara, ihminen on silti itsekäs ja julma, jos ei pysty omista tunteista huolimatta ottamaan toisia huomioon. Ihan kun puhuttaisiin jostain täysin tahdottomasta olennosta, joka vaan toimii kun on pakko. Tälläinen ajattelu varmaan on syynä miksi niin moni nainen on väkivaltaisessa suhteessa. "Se on muuten niin hyvä mies, mut se hakkaa mua. Mut eihän se tarkoita sitä, se ei vaan voi itselleen mitään. Voi sitä ressukkaa, kun se ei pysty käyttäytymään kumppaniaan kohtaan hyvin. No rakastan sitä kuitenkin kun se on muuten niin ihku"..Itseasiassa olen sitä mieltä, ettei meillä oikeasti ole juuri lainkaan vapaata tahtoa ja olemme lähes täysin aliprosessien vallassa, joita tajunta vain selittää itselle muka järkevään muotoon.
Potilailla joilla aivokurkiainen on vahingoittunut, on saatu mielenkiintoisia tuloksia sen suhteen miten tilanteessa epälooginen toiminta kuitenkin selitetään järkeväksi.
Me olemme siis lähes automaatteja joita tajunnaksi kutsuttu valvontaohjelma seuraa sivusta ja puuttuu peliin vain hyvin harvoin ja lievin keinoin.- weuidkjfsspwlo
buddy-love kirjoitti:
Itseasiassa olen sitä mieltä, ettei meillä oikeasti ole juuri lainkaan vapaata tahtoa ja olemme lähes täysin aliprosessien vallassa, joita tajunta vain selittää itselle muka järkevään muotoon.
Potilailla joilla aivokurkiainen on vahingoittunut, on saatu mielenkiintoisia tuloksia sen suhteen miten tilanteessa epälooginen toiminta kuitenkin selitetään järkeväksi.
Me olemme siis lähes automaatteja joita tajunnaksi kutsuttu valvontaohjelma seuraa sivusta ja puuttuu peliin vain hyvin harvoin ja lievin keinoin.Ihminen on aika monipuolinen olento. Minä olen ollut petollinen, mutta kun löysin sen josta haluaa pitää kiinni, päätin olla luotettava hänelle. Minä olen ailahtelevainen (aika pahastikin) mutta suodatan osan pois jos tunne on täysin kohtuuton. Tunne on minulle silti tosi, mutta jotenkin tiedostan ettei se ole oikein toista kohtaan. Rauhoitun ja mietin tilanteen uudestaan. Mutta kyllä minä myös toisinaan reagoin jättitunteisiini.
Jos on isot tunteet, voi ihan oikeasti toimia toisinkin, jos vain haluaa ottaa toiset huomioon. Se ei ole mikään selitys kusipäisyyyteen.
En vain jaksa ymmärtää mikä toisissa ihmisissä on, rakastutaan ihan oikeasti huonoihin kumppaneihin ja sitten ollaan sydän syrjällään kun ne osoittautuukin epäsopiviksi.. Sanotaan että naiset rakastuvat renttuihin (ja itkevät niiden perään) mutta ihan samaa sitä miehet tekee. Nostat huonon naisen arvoon arvaamattomaan.. Voihan se meriitillisesti olla maailman upein, mutta toiminta osoittaa että hän on huono kumppani. weuidkjfsspwlo kirjoitti:
Ihminen on aika monipuolinen olento. Minä olen ollut petollinen, mutta kun löysin sen josta haluaa pitää kiinni, päätin olla luotettava hänelle. Minä olen ailahtelevainen (aika pahastikin) mutta suodatan osan pois jos tunne on täysin kohtuuton. Tunne on minulle silti tosi, mutta jotenkin tiedostan ettei se ole oikein toista kohtaan. Rauhoitun ja mietin tilanteen uudestaan. Mutta kyllä minä myös toisinaan reagoin jättitunteisiini.
Jos on isot tunteet, voi ihan oikeasti toimia toisinkin, jos vain haluaa ottaa toiset huomioon. Se ei ole mikään selitys kusipäisyyyteen.
En vain jaksa ymmärtää mikä toisissa ihmisissä on, rakastutaan ihan oikeasti huonoihin kumppaneihin ja sitten ollaan sydän syrjällään kun ne osoittautuukin epäsopiviksi.. Sanotaan että naiset rakastuvat renttuihin (ja itkevät niiden perään) mutta ihan samaa sitä miehet tekee. Nostat huonon naisen arvoon arvaamattomaan.. Voihan se meriitillisesti olla maailman upein, mutta toiminta osoittaa että hän on huono kumppani.Usein se on noin.
Mutta Lisko ei ole lainkaan huono, vaan päinvastoin.
Se että hän on minulle ikävä, johtuu siitä että hän kokee minun olleen häntä kohtaan epäreilu.
Myönnän että aliohjelmillani ja valvontaohjelmallani on ristiriitoja, eivätkä ne pysty läheskään täysin selittämään toimintaani itselleni.
http://www.youtube.com/watch?v=dOjxuxlduocniinpä, kirjoitti:
sitähän se on. Tiedän mitä tunnet. Ei siinä sivullisten järkipuheet auta. Sinä näet ainutlaatuisuuden, aitouden, erityisyyden... kaiken muunkin, koko paketin. Sinulle sopivan. Olisin teidän onneanne toivonut.
http://youtu.be/B0YuD1wSEs4Elämä on pääasiallisesti kärsimystä ja nyt kärsimys on tätä laatua.
Itsekin toivoin että asiat olisivat lopullisessa järjestyksessä ja elämässä olisi tarkoitus.- ääh,
buddy-love kirjoitti:
Elämä on pääasiallisesti kärsimystä ja nyt kärsimys on tätä laatua.
Itsekin toivoin että asiat olisivat lopullisessa järjestyksessä ja elämässä olisi tarkoitus.minussa on sitten jotain ihan pielessä, koska elämäni on pääasiassa tosi mukavaa...
http://youtu.be/qOfAQw9hoXg - weuidkjfsspwlo
buddy-love kirjoitti:
Usein se on noin.
Mutta Lisko ei ole lainkaan huono, vaan päinvastoin.
Se että hän on minulle ikävä, johtuu siitä että hän kokee minun olleen häntä kohtaan epäreilu.
Myönnän että aliohjelmillani ja valvontaohjelmallani on ristiriitoja, eivätkä ne pysty läheskään täysin selittämään toimintaani itselleni.
http://www.youtube.com/watch?v=dOjxuxlduocNiin. Paranoidisuus on myös yksi huono piirre ihmisessä, kumppanissa.
Ehdottomuus ja joustamattomuus on huono piirre kumppanissa.
Plus nuo aiemmin ilmi tulleet piirteet.
Mutta siis minun mielestäni. Ilmeisesti sinun mielestä nämä ovat niitä hyviä ominaisuuksia, ainakin näin voin päätellä. weuidkjfsspwlo kirjoitti:
Niin. Paranoidisuus on myös yksi huono piirre ihmisessä, kumppanissa.
Ehdottomuus ja joustamattomuus on huono piirre kumppanissa.
Plus nuo aiemmin ilmi tulleet piirteet.
Mutta siis minun mielestäni. Ilmeisesti sinun mielestä nämä ovat niitä hyviä ominaisuuksia, ainakin näin voin päätellä.Ei se ole paranoidinen.
Hiukan ehdoton kyllä.
Kyllä se joustaakin monissa asioissa.
http://www.youtube.com/watch?v=ekzHIouo8Q4
Vein kyllä aika usein kukkia.
Tanssittanut en.Ja haaveilin että kesällä olisi voinut lähteä käymään Pompeijissa, nyt kun se vielä on siellä.
http://www.youtube.com/watch?v=XFpm95rQDWY
"All my failings exposed.
And there's a taste in my mouth,
As desperation takes hold.
Just that something so good
Just can't function no more."- noo,
sun pitää mennä sinne, miksi et menisi.
noo, kirjoitti:
sun pitää mennä sinne, miksi et menisi.
En minä yksin lähde minnekään.
Varsinkin pitkät automatkat ovat tylsiä yksin.
Enkä pidä lentämisestä.
Lisäksi Liskolle olisi sopinut askeettinen matkustustapani.- jaa,
buddy-love kirjoitti:
En minä yksin lähde minnekään.
Varsinkin pitkät automatkat ovat tylsiä yksin.
Enkä pidä lentämisestä.
Lisäksi Liskolle olisi sopinut askeettinen matkustustapani.sittenpä et näe Pompeijia.
jaa, kirjoitti:
sittenpä et näe Pompeijia.
En myöskää Venetsijaa, Pisaa enkä Firenzeä.
Enkä käy ostamassa museopyöräprojektiin osia Itävallasta.- et sitten,
buddy-love kirjoitti:
Enkä käy ostamassa museopyöräprojektiin osia Itävallasta. et sitten, kirjoitti:
Linkkisi on mielenkiintoinen.
http://www.youtube.com/watch?v=-RR_iRdCtuk- B Erlusconi
buddy-love kirjoitti:
Enkä käy ostamassa museopyöräprojektiin osia Itävallasta.Pisan tornin kaltevuutt pitäisi oikaista 5/3 piirua
B Erlusconi kirjoitti:
Pisan tornin kaltevuutt pitäisi oikaista 5/3 piirua
Se on jo tekeillä, sillä siellä on nykyään epäsymmetriset painot, jotka vähitellen korjaavat kallistumaa.
- mmmhhhhhh..
tulisit mun luo
http://youtu.be/dHOUtjhhPa8En usko että se olisi hyvä ratkaisu.
Sinua pitää suojella minulta, sillä minusta aiheutuu vain ongelmia.
- helpottaa kummasti
Mene itämeren "porauslautoille"
Ihan varmasti en mene.
Mitä ihmettä siellä edes tekisin???????
Lisäksi joukon keskellä on enemmän yksin kuin siellä missä ei ole ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564