Siis se kun pidän tätä henkilöä yhteiskunnalle vaarallisena idioottina, joka pitäisi pistää jatkuvaan poliisivartioon (ja siihen se yrittääkin päästä ja vapaaehtoisesti)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarah_Palin
Vai suuttuvatko kuitenkin juuri ne idiootit ja valittavat heitä halventavasta vertailusta.
Rasismia vai seksismiä
8
101
Vastaukset
Ja jos ei ole sitä mieltä että minä olen aina kaikessa jatkuvasti oikeassa, niin se on selvästi rasismia. Piilorasismia se on silloin jos ei sano että olen oikeassa.
Henkilöönkäyvän syrjinnän voi suoraan tarkastaa lukijalaskurista.
(Taas Papua vaan suositaan täällä)
Mutta nyt menen tekemään jotain oikeaa juttua..
Rasismiin, seksismiin, sukupuolisyrjintään ja viattomien idioottien halventamiseen. Hyi sua!!1 :D
.Viattomista idiooteista pitäisi oikeasti olla huolissaan. Idiooteilla on tapana äänestää se suurin ja äänekkäin idiootti johtamaan itseään.
- yksi ääni per ääliö
buddy-love kirjoitti:
Viattomista idiooteista pitäisi oikeasti olla huolissaan. Idiooteilla on tapana äänestää se suurin ja äänekkäin idiootti johtamaan itseään.
niin minäkin
yksi ääni per ääliö kirjoitti:
niin minäkin
Demokratiaan jossa eniten mainostava voittaa.
(Ehdokkaat pitää testata ja testit julkaistava lehdissä)
- X-F9
Sinä muuten olet yhteiskunnalle täysin vaaraton pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564