Vapaa kuvaus

Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.

Aloituksia

1437

Kommenttia

23363

  1. Toisaalta....

    Olishan minulla "The Young ones"-sarja tuolla hyllyssä. Ehkä sitä voisi taas katsoa. Tosin "Bottom" sopisi tilanteeseeni
    Miehen logiikka
    0
    27
  2. Kävin kävelyllä

    Rannalla lähi-itäläiset olivat käyneet ennen rannalletuloaan uimassa partavesisaavissa ja jouduin välttelemään heitä ala
    Miehen logiikka
    1
    27
  3. Ei monikulttuurisuus, vaan

    Monimutkaisuuskulttuuri. Kaikki on jo muuttunut paljon monimutkaisemmaksi.
    Maailman menoa
    4
    27
  4. Mitäpä.....

    jos meitsie alkaisi kirjoittamaan kaiken muodikkaan huolimattomasti ja proaktiivisesti viljelemään välimerkittömyyttä ja
    Miehen logiikka
    3
    27
  5. Käymme huomenna

    Liskon haudalla. Laitan sinne samalla liuskekivistä rajauksen istutusten ympärille.
    Miehen logiikka
    16
    26
  6. Windowsien vakoilua lisätty

    http://www.digitoday.fi/tietoturva/2015/08/24/huomaamaton-paivitys-vanhojen-windowsien-tiedonkeruu-laajeni/201510779/66
    Miehen logiikka
    0
    26
  7. Tylsää, joten

    mietin tässä sitä, miten on yleensäkään mahdollista että ellipsin kehän laskeminen on niin epätäsmällistä. https://www.
    Miehen logiikka
    9
    26
  8. Kännykkääni on soluttauduttu

    Olen tietoturvan suhteen ollut hiukan huolissani ja nyt kävi näin: eli pöytäkoneellani lasketin Google mapsillä reitin H
    Sinkut
    1
    26
  9. Kännykkääni on soluttauduttu

    Olen tietoturvan suhteen ollut hiukan huolissani ja nyt kävi näin: eli pöytäkoneellani lasketin Google mapsillä reitin H
    Sinkut
    1
    25
  10. Haluatteko tietää

    Mitä minulla on päälläni. Musta T-paita, jonka selkämys on liisteröitynyt ihooni. Hiki laiskan syödessä jne. Siniset h
    Miehen logiikka
    6
    25
  11. Teekuppini muoto

    on lievästi outo, sillä siinä on ylhäällä sisäreunassa sellainen kynnys. Rakenteellisesti huonosti perusteltavissa, mutt
    Miehen logiikka
    0
    25
  12. Minulla on

    kolme rinnakkaista tietokonetta päällä. Kaikissa toimii yksi näppis ja hiiri. Ruutuja on kuitenkin juuri nyt vain kaksi
    Miehen logiikka
    3
    25
  13. Minulla on tylsää, joten:

    http://keskustelu.suomi24.fi/t/13748641/ei-monikulttuurisuus-vaan#comment-80329440
    Miehen logiikka
    0
    25
  14. ____________

    https://www.youtube.com/watch?v=0KUAPW3xzc8
    Miehen logiikka
    2
    25
  15. Olen juuri siirtänyt

    satakunta valokuvaa eteenpäin. Siis koko yö meni lajitellessa ja säädellessä. Alkujaan oli toista tuhatta ja niistä kars
    Miehen logiikka
    2
    25
  16. Miksi ihmeessä

    Joku saa lähteä ja toisen kuuluu jäädä kärsimään.
    Miehen logiikka
    1
    24
  17. Yöt ovat..

    Tylsiä ja yksinäisiä. Kodikas ärhennyskin puuttuu.
    Miehen logiikka
    11
    24
  18. Syön keksejä

    Dominokeksejä. (Vein Liskolle kukkia ja kynttilän)
    Miehen logiikka
    1
    24
  19. Suuri paljastus

    Minusta on hauskaa hämmentää työkaveriani. Tänään hän selitti miten elukuvissa tehdään tukastaretuutuskohtaukset. Selit
    Miehen logiikka
    9
    23
  20. Operaatio on suoritettu

    Eikä kukaan ilmeisesti tajunnut mitään. Kukatkin ovat jo Liskon haudalla. Hautausmaan portti oli lukittu, mutta onneksi
    Miehen logiikka
    6
    23