Liskon haudalla.
Laitan sinne samalla liuskekivistä rajauksen istutusten ympärille.
Käymme huomenna
16
<50
Vastaukset
- niinniinniinniin
Laita kuva
tämä on taas sitä maastoa mihin en oikein osaa kommentoida, tekisi mieli sanoa jotain hyvin henkevää, mutta en vain osaa..
minulla on menneisyydessäni yksi ihminen jonka haudalla en ole vieläkään pystynyt käymään, (kävin hautausmaan polun päässä mistä tämän ihmisen hauta näkyi, mutta en kyennyt menemään perille asti,)
(meillä on myös tontun kanssa sopimus siitä miten toimia sitten kun toinen joskus kuolee, mihin tuhkat ripotellaan on molempien lempipaikka, se vain jää jonkun muun hoidettavaksi että myös meistä pidempään eläneen jäämistö päätyy samaan paikkaan..)
.
Liskon lempikukkia (jos hänellä oli sellaisia) voisi istuttaa haudalle, (ellei jo ole..)
meillä olisi myös kaksi pientä muovista liskohahmoa, mitkä löydettiin mun entisestä kotikaupungista erään lempitalomme portailta, mitkä varmaan menis ihan kirjepostina jos haluaisit, voisit viedä haudalle sit (jos haluaisit).. tonttu eli Toljake piti myös Liskosta,
laita postia: [email protected]Ei tässä tilanteessa kukaan oikein osaa sanoa mitään.
Minusta yhä tuntuu siltä, että Lisko on vain matkoilla.
Ajattelin, että tämä menee niin päin, että Lisko hoitelee minun hautaani, mutta eihän siinä sitten niin käynyt.
Laitoin sinne Liskon itsensä kasvattamia parvekekukkia.
Eivät ole vielä oikein sopeutuneet ja kesäkin loppuu kesken.
Pari ruusupuskaa selvinnee monivuotisiksi.
Ai niin ja nyt muistan mitä unohdin ottaa kotoa. Minun oli tarkoitus tuoda tullessani pieni puska sinivuokkoja, mutta jäivät penkkiin.
Ehkä ne liskot olisivat hyvä juttu. Kiitos.
Laitan s-postia huomenissa (tai hiukan myöhemmin, jos menee kiireiseksi)
Lisko ei yhtään tajunnut miten paljon hänestä pidettiin ja miten tärkeä hän oli niin monille ihmiille.me olemme seuraavat pari viikkoa matkoilla, et mitään kiirettä ei ole.. :)
(tuo ilmoittamani sähköposti on lähinnä roskapostiosoitteena ollut, mut lupaan tarkistaa sen nyt useemmin kui kerran kuukaudessa..)
Lisko oli yksi tontun lempikirjoittajista tällä palstalla (silloin joskus) ja minäkin olen käynyt lukemassa jopa Vakuutusasiamiehen juttuja täältä silloin herran vuonna 2007, tai jotain..murriperkele kirjoitti:
me olemme seuraavat pari viikkoa matkoilla, et mitään kiirettä ei ole.. :)
(tuo ilmoittamani sähköposti on lähinnä roskapostiosoitteena ollut, mut lupaan tarkistaa sen nyt useemmin kui kerran kuukaudessa..)
Lisko oli yksi tontun lempikirjoittajista tällä palstalla (silloin joskus) ja minäkin olen käynyt lukemassa jopa Vakuutusasiamiehen juttuja täältä silloin herran vuonna 2007, tai jotain..Pitäisi ottaa niitä juttuja talteen, mutten ole oikein kyennyt / saanut aikaan /tms.
- scrg
Tuo suomi24:n systeemi, miten viestien puurakenne näkyy, on näköjään muuttunut vuodesta 2008, mutta kaikki tarinat joita ei erikseen ole poistettu lienevät tallella. Mutta periaatteessa joku robotti varmaan osaisi hakea ja tuupata kaikki "Miehen logiikka" keskustelut valitulta aikaväliltä talteen ja toinen robotti osaisi valituilla avainsanoilla suodattaa niistä kiinnostavat, jonka jälkeen selaamista olisi vähemmän. Keskustelun haku nimimerkillä ei taida enää toimia?
Olet tehnyt minut joka kerta hiljaiseksi kun puhut hänestä ja surulliseksi mutta teoilla iloiseksi. Muuttaisin menneen jos voisin vuoksi.
buddy-love kirjoitti:
Kiitos ajatuksesta.
Se ei ollut vain ajatus vaan koin sellaisen tunteen.
- voi_sua___
Talvi tulee olemaan pitkä ja pimeä... Onhan sulla läheisiä kuitenkin? Tulee aikoja, jolloin ei ole hyvä olla yksin.
Liskon suvun kanssa soittelemme säännöllisesti.
Helsinki on kuitenkin melko hankala paikka olla.
Kävimme.
Osa oli myöhässä (eksyivät).
Laitoimme kukkia ja simpukankuoria (tai pikemminkin kotiloita.... Sini piti niistä).
Kävimme kahvilassa ja jaoimme muistoja.
Jakelin valokuvia.
Kaikki hävisivät omille teilleen ja jotenkin tuntuu siltä että olisi pitänyt kautenkin jatkaa pidempään.(Kuitenkin).
((pöh, näitä näppiksiä ei ole suunniteltu käytettäväksi makuulla olohuoneen lattialla))- Evoluutio----
buddy-love kirjoitti:
(Kuitenkin).
((pöh, näitä näppiksiä ei ole suunniteltu käytettäväksi makuulla olohuoneen lattialla)).
"Evoluutio kehitti har!-miehelle ylipitkät sormet jotta kannettavan naputtelu onnistuu mahan päältä"
har!!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522