Eikä kukaan ilmeisesti tajunnut mitään.
Kukatkin ovat jo Liskon haudalla.
Hautausmaan portti oli lukittu, mutta onneksi siitä pystyi melko helposti loikkaamaan yli. Eikä vartijakaan ollut silloin kierroksella.
Siellä oli yllättävän paljon sytytettyjä kynttilöitä.
Operaatio on suoritettu
6
<50
Vastaukset
No jopas kävit nopeata.
Minä olen aina ollut nopea kun teen jotakin.
(sitten ehtii olla taas laiskana kun tehdessään on tehokas)- Berliinin_muurin
buddy-love kirjoitti:
Minä olen aina ollut nopea kun teen jotakin.
(sitten ehtii olla taas laiskana kun tehdessään on tehokas).
"Berliinin muurin ylittäjäweteraani loikkasi muurin yli yhdellä isolla loikalla???????" huba hop
https://www.youtube.com/watch?v=r4lhEiPTlf8
har!11
. Berliinin_muurin kirjoitti:
.
"Berliinin muurin ylittäjäweteraani loikkasi muurin yli yhdellä isolla loikalla???????" huba hop
https://www.youtube.com/watch?v=r4lhEiPTlf8
har!11
.Ei se ihan yhdellä loikalla kuitenkaan onnistunut.
Portin rakentaja oli miettinyt rakennetta huonosti ja siinä oli melkein tikkaat.
- varastitkallon
Ei kai hautausmailla vartijoita ole. Mitä sitten teit?
Vein kukkia yöllä kun portti oli lukittu.
Oli siellä vartiointifirman kyltti porttiin kiinnitettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483