Yöt ovat..

Tylsiä
ja yksinäisiä.
Kodikas ärhennyskin puuttuu.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tylsiä. Minä juuri crostrainerilla otin 30minuutin menon, samalla kun katson ohjelmaa, nyt taas pumppaan. Okein mama olo X)
      Et sinä ihmeemmin mulle ääntä päästele. Mutta ehkä puhumme erikieltäkin X)

      • Täällä vaan mekastan keskellä yötä laitteet natisee ja koneet suhisee.



      • buddy-love kirjoitti:

        Katson tätä:

        http://www.imdb.com/title/tt0049182/

        (hauska)

        unohdat etten taita enkkua ja siihen on ihan syynsä ja Kyllähän saan loput arvailla sanoista. Kyllähän se hävettää monesti niin kuin viimeksi sanoin nuorelle mutta ne on vähän ilkeitä kun eivät ymmärrä erilaisuutta.
        Vielä kaksi kieltä osaisin no Huh Huh.
        Miehen opiskelun jälkeen ei oikein jää omaan opiskeluun aikaa.

        Ukkoseni ja varmasti sinäkin taitatte äidinkielenkirjoitustaidon lennosta ja huijaan vähän kieltä kun arpoo noita sanoja.

        Eikö elämä olenkin vaikeaa kun pitäisi loistaa kaikessa, noh elämä opettaa ettei tarvitse.
        .


      • moraalinvartija kirjoitti:

        unohdat etten taita enkkua ja siihen on ihan syynsä ja Kyllähän saan loput arvailla sanoista. Kyllähän se hävettää monesti niin kuin viimeksi sanoin nuorelle mutta ne on vähän ilkeitä kun eivät ymmärrä erilaisuutta.
        Vielä kaksi kieltä osaisin no Huh Huh.
        Miehen opiskelun jälkeen ei oikein jää omaan opiskeluun aikaa.

        Ukkoseni ja varmasti sinäkin taitatte äidinkielenkirjoitustaidon lennosta ja huijaan vähän kieltä kun arpoo noita sanoja.

        Eikö elämä olenkin vaikeaa kun pitäisi loistaa kaikessa, noh elämä opettaa ettei tarvitse.
        .

        Ei tarvitse huomata muuta kuin että Brigitte Bardot on naispääroolissa ja että se on komedia.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei tarvitse huomata muuta kuin että Brigitte Bardot on naispääroolissa ja että se on komedia.

        Olet kiltti. Komediat on aina hyviä mutta nimet ne on niin vaikea muistaa voisit arvailla kuinka kauan opettelin buddy nimen aina sain luntata. Joskus on vain helpompi muistaa kun lukee ääneen eli minulla kuulo( aikas jännä) ja näkö muistaa parhaiten.


    • sxth

      Kuinka hän ärhenteli? :) >Käy nukkumaan, näyttis häiritsee näkökenttää enkä saa nukuttua>, >Älä laula.> >Nyt hiljaa!> Yöpuku Päälle!> Yöpuku pois!> Tänne!> >Paina!> ..ööö., eikun jotain..

      • Ei nukkumisesta tai muustakaan sen tyypisestä. Viheltämisestä joskus (kuulemma liikaa nuotin vierestä).
        Yleisistä asioista, jotka häiritsivät häntä.
        Ruudun valosta kyllä joskus huomautti, mutta ärhentämättä.
        Mutta tässä pitää nyt tajuta se, että me molemmat tajusimme sen koomiseksi ärhennykseksi ja hymyilimme sille itseksemme.
        Jos hän olisi ollut niissä oikeasti tosissaan, niin silloin tilanne olisi ollut hankala.
        Ulkopuoliset harvemmin kuitenkaan tajusivat miten tuo systeemi toimi.


      • sxth

        Vai niin. Te ymmärsitte, koska teillä oli ymmärrystä siihen. Siihen sellaiseen, että aika ja tavat tekevät ihmisistä tuttuja toisilleen. Ja että harvat meistä kohtaavat mitään, mitä edes muistella.


      • Lisko oli monilla tavoilla hyvin poikkeuksellinen ja hänen poistumisensa on jättänyt maailmaan valtavan aukon.


      • Harkitsen tekeväni hänen haudalleen pienen patsaan.
        (jos kykenen tekemään sellaisen, että se kelpaa minulle tekemäkseni)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe