satakunta valokuvaa eteenpäin. Siis koko yö meni lajitellessa ja säädellessä. Alkujaan oli toista tuhatta ja niistä karsin nuo kunnolliset (hirmuisesti pilallisia, sillä kuvauspaikassa oli pulssitetut teatteriledivalot ja ne sotkevat kameran mittauksia todella pahasti). Aiemmin olisi voinut tietysti tehdä, mutta myrskyn takia täällä oli sähköt poikki pitkin päivää.
(enkä laita näytille, sillä julkisesta levittämisestä ei ole sovittu kuvattujen kanssa)
((ja nyt vihdoin nukkumaan))
Olen juuri siirtänyt
2
<50
Vastaukset
- levyrunoilija
Siirtämisestä tuli mieleen, että pitäisi käyädö siirrättämässä iso kasa tekstiä levykkeiltä tikulle.
- HIRVITTÄVÄÄ---
.
"Nyt muistin että minulla on # MERKITTÄVIÄ # dokumentteja Ashton-Tate Framework II lerpuilla!!!!!!1!!1!1!!!" 80s hiör ai come
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564