Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

428

1. Ei mun tarvitse lukea kun olen salaa katsellut korkeakulttuuria. Siellä on isokynä-antilla näytelmäkerho missä tehdään vakavasti vasemman siiven propaganda näytelmiä. Siellä vilisee natsitervehdyksiä, hjuppäisiä terroristejä, kivoja leikkiaseita jotka sujahtelevat eri aukkoihin koska lavastus ja asustus sallii kaikenlaisia kivoja pelihetkiä.
    Olen lehtereiltä salaa katsellut, aika mein kanftia on poikien touhu, joku vanha akka siellä välillä poikkee, en tiedä mitä virkaa sillä on mutta luulen että jos poikien kiva ei riitä niin voi jatkaa romulla fillarilla, jos tiedät mitä tarkoitan.
    Miten oma lukemistosi, aapisessa oli aikanaan kivoja kuvia, voisit tykätä jos niitä ei ole kielletty kun oli kovin sukupuolittunut, kukkokin oli maskuliini vaikka kanalla oli munat, ei ihme että menneet sukupolvet on sakaisin, onneksi nykyhörhöt on alkaneet parantaa asiaa.
  2. Onhan tämä jotenkin hauskaa kun ihan jo päältäpäinkin losopääksi todennettava tyyppi tollasia huutelee, vaikka onhan sillä meriitit kunnossa, tempparit ja vasemmisto, vakavasti otettava kaveri siis.
    Mikähän siinä on että noi kaikki on tuollaisia sohjoja hupun alta, puolue eliitistä noihin hyödyllisiin idiootteihin. Taitaa tätäkin tyyppiä karvastaa se että tässähän joutuu kohta oikeisiin töihin tai tukiaiset kuihtuu, eihän se ole ihmisarvoista elämää.