Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

428

  1. Ei mun tarvitse lukea kun olen salaa katsellut korkeakulttuuria. Siellä on isokynä-antilla näytelmäkerho missä tehdään vakavasti vasemman siiven propaganda näytelmiä. Siellä vilisee natsitervehdyksiä, hjuppäisiä terroristejä, kivoja leikkiaseita jotka sujahtelevat eri aukkoihin koska lavastus ja asustus sallii kaikenlaisia kivoja pelihetkiä.
    Olen lehtereiltä salaa katsellut, aika mein kanftia on poikien touhu, joku vanha akka siellä välillä poikkee, en tiedä mitä virkaa sillä on mutta luulen että jos poikien kiva ei riitä niin voi jatkaa romulla fillarilla, jos tiedät mitä tarkoitan.
    Miten oma lukemistosi, aapisessa oli aikanaan kivoja kuvia, voisit tykätä jos niitä ei ole kielletty kun oli kovin sukupuolittunut, kukkokin oli maskuliini vaikka kanalla oli munat, ei ihme että menneet sukupolvet on sakaisin, onneksi nykyhörhöt on alkaneet parantaa asiaa.
  2. Tuo on totta, vahvimmin se on ilmennyt suomessa kesällä -22 kun hallituksen edustajat kieltäytyivät kutsumasta eduskuntaa koolle lomilta, syynä olisi ollut useamman miljardin rahan ja maailmalle. Oliihan oikeasti niin pikkusumma, siis siinä kokonaisuudessa jonka tuo vailla järkeä ollut natsilauma kansalaisiamme rahsti, ettei kuulemma ylitä kynnystä. Silkkaa natsismia ja parlamentarismin rapistamista omien sairaitten vallankäyttötarkoitusten edistämiseksi.
    Noin voi toimia vain sosiopaatti narsisti, ja jos tukijoukkonsa olivat samaa tasoa niin olihan jälki kylmäävää. Meno oli kuin aatulla gestapo tukenaan, toisinajattelijat lahdataan ja kansalaisten omilla rahoilla ostetaan suosiota.