Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitoksia linkistä, olisin mielelläni katsonut ohjelman mutta jostakin syystä areena ei toimi koneellani, kuin muutaman minuutin. Oliko ohjelmassa joku pointti jonka halusit ilmoittaa minulle?
07.02.2014 22:49
Olisit nyt voinut laittaa näkyviin sen "Raamatun antaman selvän vastauksen" :-)
02.02.2014 13:29
Käythän sinäkin tällä palstalla, Asko A on ilmeisesti saanut vaikutteita aloituksestani. Viisas mies näköjään, enkä pane ollenkaan pahakseni jos hän on lainannut ideaani.
02.02.2014 13:08
Älä ota aloitustani liiian tosikkomaisesti etsivä-xx, ravistelin vain ihmisiä ajattelemaan entä jos...
Ei se riittäisi vaikka jokainen vl ripustettaisiin ristille, yhtään syntiä sillä ei anteeksi annettaisi. Vain Jeesuksen uhri on riittävä.
Ajattelepa miten syntinen vl voi julistaa toisen syntejä anteeksi, ei mitenkään.
02.02.2014 13:05
Ap.t. 8:22
Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
"Voi sinua" Huomaapa että tuossa kehoitetaan rukoilemaan syntejä anteeksi, Raamattu ei tunne kädenheilautusparannusta.
01.02.2014 21:35
Ap.t. 8:22
Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
Ei pelkkä usko Jeesukseen riitä, pitää uskoa että Jumala on hänet kuolleista herättänyt ja se pitää suullansa tunnustaa. Se on PARANNUS
#Mihin Jumalan valtakuntaa tarvitsee tai miksi sitä pitäisi etsiä, jos pelkkä usko Jeesukseen pelastaa?#
Etkö ole lukenut Jeesuksen sanaa että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan?
#Miksi vettä tulee ammentaa elämän lähteestä, jos pelkkä usko Jeesukseen pelastaa?#
Käsityksesi lähentelee jo julkeutta, koska kukapa muu on Elävän veden lähde kuin Jeesus. Sinusta paistaa todella se vl-asenne että Jeesus ei oo mittään, vaan seurakunta.
#Miksi Jeesus pesi opetuslasten jalat, jos pelkkä usko jeesukseen pelastaa?#
Hän osoitti nöyryyttään sillä teolla, sinä tuskin pesisit kenenkään jalkoja.
Etkö sinä pelkää Jumalaa? Ainakin siltä näyttää.
01.02.2014 20:39
Aamen, siinä tuli olennainen kiteytettynä.
01.02.2014 20:09
#Raamattu kyllä puhuu toisin. Siellä oli ovipielessä verinen merkki!
Puuttuuko sinulta nuo sivut? #
2.Mooseksen kirja:
12:23 Sillä Herra kulkee rankaisemassa egyptiläisiä; mutta kun Herra näkee veren ovenpäällisessä ja molemmissa pihtipielissä, menee hän sen oven ohi eikä salli tuhoojan tulla teidän taloihinne teitä vitsauksella lyömään
Ei puutu ja minä olen merkinnyt pihtipieleni Kristuksen sovitusverellä, että voit olla voivottelematta puolestani.
Sinulla ei ole kuin syntiseltä ihmiseltä saatu valhe turvanasi, joten voi sinnuu.
Raamattu kyllä puhuu toisin. Siellä oli ovipielessä verinen merkki!
Puuttuuko sinulta nuo sivut?
01.02.2014 17:15
Voin iloksesi ilmoittaa että minulla on tuo verimerkki, Kristus verellään on lunastanut minutkin ja minä USKOLLA vastaan otan sen.
Mark. 14:24
Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.
Rinnakkaisviitteet
2Moos. 24:8 Niin Mooses otti veren ja vihmoi sitä kansan päälle ja sanoi: "Katso, tämä on sen liiton veri, jonka Herra on tehnyt teidän kanssanne kaikkien näiden sanojen perusteella."
Jer. 31:31 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton;
Sak. 9:11 Ja myös sinun vankisi minä sinun liittosi veren tähden päästän pois vedettömästä kuopasta.
Hebr. 8:8 Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton,
Hebr. 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
Hebr. 13:20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
01.02.2014 17:09
#Devoit, ei sinun pidäkään uskoa, että minä armahdan sinut.
Sinun tulee uskoa, että Jeesus on sovittanut sinun syntisi....ja...
Sinun tulee vain hakea velkakirjaasi Pyhän Hengen kuittaus maksusta! #
Olen samaa mieltä ja se kuittaus tulee kun uskon että Jeesus on kuollut puolestani ja Jumala on hänet kuolleista herättänyt. Jos luulee saavansa ihmiseltä kuittauksen, on vakavasti harhassa.
Mielestäni saisit voivotella itseäsi ja lahkoasi.
01.02.2014 15:48
Älä tuo tuhlaajapoikiasi tänne kun Raamattu sanoo että usko Jeesukseen ja hänen kuolleista nousemiseensa riittää, usko täytyy myös suullansa tunnustaa.
01.02.2014 15:28
Jeesus julistaa synnit anteeksi, ei syntinen ihminen. Jos ihminen sen tekee hän on valehtelija.
01.02.2014 15:26
Jos kiipeät jonkun syntien takia ristille kuolemaan, voisin uskoa että annat ko henkilön synnit sillä tavalla anteeksi.
Et näköjään ymmärrä uskon merkitystä syntien anteeksi antajana. Eikä mikä tahansa uskominen auta. Ei esim "uskominen synnit anteeksi", se on taikauskoa.
01.02.2014 15:16
#Jumala antaa syntejä anteeksi mutta lähettää palvelijansa julistamaan niitä anteeksi.#
Raamattu ei tunne tuollaista käytäntöä. Raamattu lupaa synnit anteeksi jokaiselle joka USKOO Jeesukseen.
Apostolien teot:
10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
26:18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
1.Johanneksen kirje:
1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
01.02.2014 14:34
# Oletko itse valmis kuolemaan kenen tahansa lähimmäisen vuoksi, myös vanhoillislestadiolaisen lähimmäisesi vuoksi?#
Kysypä tuo Jeesukselta, hän oli valmis kuolemaan sinunkin vuoksesi, siksipä hänellä on myös oikeus antaa syntisi anteeksi. Siinä aloitukseni pointti olikin, se ei ollut typerä aloitus.
Sinä eikä kukaan muukaan lestadiolainen mene kuolemaan kenenkään puolesta, siksipä heillä ei ole myöskään valtuuksia antaa muita kuin heitä itseään kohtaan tehtyjä syntejä anteeksi.
01.02.2014 12:39
Tämä televisiojuttu ja päätös kieltää televisio vanhoillislestadiolaisilta oli tosi onneton päätös.
Minä en kehottaisi ketään ilkkumaan tästä asiasta lestadiolaisille.
31.01.2014 19:46
Kärjistän siksi että se panisi ajattelemaan, hymistelyä on aivan liikaa.
Raamatun mukaan olen armahduksen löytänyt, huom huom!
31.01.2014 19:11
Totta tosiaan, mutta ajattelepa kuinka monen epäuskoisen vuoksi Jeesus kuoli.
31.01.2014 19:10
Niin se on Wariska että täällä ei vitsejä kerrota, täällä on totisia torvensoittajia.
23.01.2014 16:07
****Sullehan tulee se Päivämies.
Kertoisitko miten lehti on ottanut kantaa näihin viimeaikoina mediassa esilläolleisiin tapahtumiin? ******
Totean edelleenkin että olen laiska lukemaan sitä lehteä. Toisin sanoen koen että sieluni ei saa siitä ravintoa.
Eipä se lehti näytä ottavan kantaa päivänpolitiikkaan millään tasolla.
23.01.2014 16:06
12 / 275