Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Vuoti vai vuosi?
  2. ****koskaan hyväksyneet muita uskontoja, kaikki muut ovat vääräuskoisia.
    Varsinkin juutalaisten kimpussa kristityt ovat tänäkin päivänä, he eivät saa olla rauhassa edes omassa maassaan, vaan kristityt ovat käännytystyötä tekemässä usean lahkon voimin. Samoin Venäjältä Israeliin muuttavien juutalaisten kimpussa.
    Sama takanapäin parjaaminen jatkuu, kun eivät saa käännytettyä.
    Uskoisin asian olevan juuri näin sinunkin mielestäsi, ( Me olemme se oikea) koska vain sinun herrasi antaa uskonnonvapauden, eikö näin?***

Minulle riittää todistusaineisto, joka todistaa Jeesuksen luvatuksi Messiaaksi.
    Siihen todistusaineistoon kulluu myös juutalaisilta "ryöstetty" vanha testamentti.
    Muista ettei ihminen voi ketään käännyttää. Muistathan kuinka Jeesus sanoi käännyttäjäfariseuksille, että he tekevät käännytetyistä helvetin lapsia, pahempia kuin he itse ovat?
    On ihan Raamatun mukaista viedä sanomaa Jeesuksesta, Messiaasta, juutalaisille, Jumalan omaisuuskansalle. Jopa loogista?

***Minun mielestäni Raamatun Jumala ei ole ollenkaan samaa mieltä asiasta, onko hän rasisti, koska ei hyväksy muita Jumalia. Empä tiedä, jos Hän on kaiken luoja ja kaiken ylläpitäjä, Kaikkivaltias. On kai luonnollista, että häntä myöskin kiitetään
    kaikesta siitä, mitä olemme saaneet nähdä ja kokea elämanlahjassa.

Miksi vaadit uskonnonvapautta juutalaisilta, mutta et suo sitä heille. Epätasa-arvoista mielestäni.****

Minä vaadin uskonnonvapautta kaikilta tahoilta. Jos kerron juutalaisille Jeesuksesta, en pakota heitä yhtään mihinkään. "kuulkoot tai olkoon kuulematta, sillä he ovat uppiniskaisia".

***Se, että Israel puolustautuu heihin kohdistuvaa jatkuvaa hyökkäilyä, itsemurhapommittajia ja raketinampujia vastaan, on kauhistus maailmalle.
    Juutalaiset puolustautuu, nyt on maailmankirjat sekaisin, näin ei saa tapahtua, heidän kuuluu kärsiä kaikki mahdollinen mitä heihin kohdistuu. Mennä kuten karitsa teuraaksi, eikä suutansa avata, kuten holokaustissa.***

Miksi juutalaisia vastaan hyökätään? Miksi suomalaisia vastaan ei hyökätä?
    Eikö sinulla ole hitustakaan itsekritiikkiä? Ovatko Juutalaiset todella pulmusia sotatoimissaan mielestäsi? Aivan varmaa on, jos juutalaiset ja palestiinalaiset ottaisivat Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanaan, silloin rauha tulisi heti palestiinaan.

***Raamattu sanoo, kuinka Jumala tekee