Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. ****Mikä sinutkin oikein vakuuttaisi?***

Minulle on käynyt Herran enkeli ilmoittamassa että vl-usko on valhetta.
  2. ******Keihin sinä Devoit kuulut, joiden muassa ikään kuin saarnaat minut jo evankeliumista osattomana kadotukseen? Millä valheen voimalla ja vääryyden viettelyksillä ja ihmeillä minä olen mielestäsi saatanan voimalla tässä ketjussa esiintynyt tai sinua ja muita lähestynyt (yo. raamatunjakeiden mukaan)*****

En ole kuin vl,t, en jakele kenellekään kadotustuomioita, eikä Raamattukaan anna siihen lupaa. Toinen asia jos ihminen tuomitsee itsensä ja minä varoitan siitä.

Sen valheen itsekin näet jos olet rehellinen itsellesi.

****Tässä se sinun ylimielisyytesi tai ainakin hyvin huonosti valitut sanasi näkyvät.***

En mielistele ja se tuntuu sinusta ylimielisyydeltä.

Tuo Mooseksen käärme oli tosiaan vertaus tulevasta Kristuksesta siinäkin mielessä että kaikki jotka luovat katseensa uskolla Kristukseen pelstuvat, sen sijaan että he loisivat katseensa omaan syntisyyteensä.

*****Jos joku haluaisi saarnata sinulle synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, kuinka suhtautuisit? *****

En ottaisi synninpäästöä vastaan, sanoisin että Kristuksen ansio riittää minulle. Jos ottaisin "synninpäästön vastaan", ottaisin myös alamaisuuden ihmisten edessä.

****Miksi sinulle uskon saarna ei tunnu kelpaavan? Se tuntuu olevan sinulle kuin myrkkyä. Haluat itse lukea Raamattua tavallasi;****

Luen niin kuin on Raamattuun kirjoitettu. Haluan uskoa Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä. Luon katseen ristille nostettuun Jeesukseen, sen sijaan että tuijottaisin omaan syntisyyteeni, katsomalla ihmismieli muuttuu.