Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikein käsitit, niin se oli. YYA,mme loppui siihen kun Teuvo yritti alistaa minut oppeihinsa.
Kunnia on kuitenkin kyseenalainen kun näemme millainen hirviö Teuvosta tuli.
26.04.2015 20:09
Valheenpaljastajanahan Teuvo eesiintyykin ja kuitenkin itse kertoo emävalheita, siihen hänen mielestään oikeuttaa se kun hokee niitä jatkuvasti totuudeksi.
10.04.2015 10:43
Miksipä muutenkaan hän olisi ollut menossa hellareiden kasteelle? Hänhän on monesti kertonut kuinka oli ollut menossa sinne. Tosin hän kertoo valheellisesti että muka auto ei ollut kääntynyt raaheen päin. Ei asiaa jota Teuvo ei höystäisi emävalheella.
Teuvo oli Raahen hellareiden kanssa kuin paita und peppu, heiltä hän sai itselleen mieluisia profetioita.
10.04.2015 10:41
Tuota noin valitettavasti Teuvo oli minun opetuslapsi, hän kuunteli vuosia halukkaasti kertomuksia Ellen Whiten kirjoista, tosiasiallisesti minä sain hänet perääntymään helluntailaisten uudelleen kastamisestakin. Teuvo sitten kehitti sen sadun auton kääntymättömyydestä. Nykyisin en ole ollenkaan varma että aikuiskaste olisi paha-asia. Perusteluna sille on kun riivaajahenget Teuvon välityksellä hyökkäävät niin voimakkaasti sitä vastaan.
09.04.2015 08:57
Teuvo ei tykkää siksi hänen tekstiensä tiivistämisestä kun siinä tulee niin selväsi ilmi hänen valheensa. Teuvon vastauksensa ovatkin monisanaisia kilometrin pituisia sepitelmiä ja pääsääntöisesti asian vierestä.
08.04.2015 21:25
Jos Jumala piinaisi syntisiä helvetin tulessa ikuisuudesta ikuisuuteen, hän samalla myös ikuistaisi synnin, siis absurdi ajatus koska Raamatussa sanotaan että syntiset ja synti hävitetään lopullisesti. Sanottakoot tässä että ne syntiset jotka turvaavat Jeesuksen ristin uhriin, saavat osakseen ikuisen elämän. Myös Teuvon ylistämä saatana hävitetään lopullisesti.
05.04.2015 16:31
Monestiko se pitää sanoa sinulle Teuvo että se on valhetta se kertomuksesi?
Minun ei sen tarkemmin tarvitse analysoida valheitasi lause lauseelta, kun todistelutaakka on sillä joka syyttää. Suomen lainkin mukaankaan syytetyn ei tarvitse todistella syyttömyyttään. Syyttäjä todistakoot väitteensä, muussa tapauksessa se on herja.
Et uskalla nimelläsi väitellä kanssani kun tiedät että häviät varmasti, Et olisikaan voittamaton niin kuin tapanasi on rehvastella.
03.04.2015 16:40
Kerro kun tunnut tietävän sen Teuvo? Olen todella utelias kuulemaan minkä sadun olet minusta taas sepittänyt. Minulla ei ole aavistustakaan mikä se pantattu "valhe" on.
Kummallista että et uskalla ketjuissa missä minä olen läsnä, kirjoittaa omalla nimelläsi. Sinä kun sillä uskalluksellasi aina ylvästelet.
03.04.2015 09:53
Nyt on epäilemättä Iisalmen mies "saarnamatkoillaan"
01.04.2015 11:54
Ilmeisesti se ei ole saatanasta kun Teuvo itse kirjoittaa puskista? Voin ymmärtää miksi piispantarkastuksen kaavaa piti muuttaa, Teuvohan oli tunnettu jo tuolloin ihmisenä jonka tyyli hoitaa uskonnollisia asioita oli viha ja alatyyli. Olisi ollut Jumalanhuoneen häpäisyä tuoda sellainen rähinä kirkkoon. Asia sinällään oli hyvä, mutta meni sillä pilalle kun Teuvo käytti sitä keppihevosenaan oman egonsa esilletuomisessa. Jos Teuvo olisi hoitanut asian kiihkottomasti ja pitkämielisesti niin vl-lahkon taru kirkon helmoissa olisi päättynyt. Voidaan päätellä ettei Herra ollut hankkeen takana kun Teuvon korttitalo sortui, Herra näki Teuvon sydämen todelliset motiivit. Missähän kohti Erkin hauta on että voisin tarkistaa,..?
01.04.2015 11:06
Lisäyksenä edelliseen että pian tuon todistuksen jälkeen Rahko kuolikin -jälleen asia jonka Teuvo jätti mainitsematta. Mutta kun joku Teuvon vastustaja kuoli Teuvoa arvosteltuaan niin siitä Teuvo retostelee tänä päivänäkin kuinka Jumala nitisti hänen vastustajansa.
01.04.2015 08:49
Kaikki kunnia kunnallisneuvos Rahkolle, mutta hän oli viimeinen ihminen todistamaan Teuvoa "kristuksen sotilaaksi" ym Raamatunmukaisuuden puolustajaksi. Tunsin Rahkon hyvin ja hän ei koskaan siteerannut Raamatusta mitään, eikä osoittanut pienintäkään mielenkiintoa uskoa ja Raamattua kohtaan. Rahko oli viimeisen päälle vanhoillislestadiolaisten vastustaja ja oli jopa tarpeellinen kepun kunnallispolitiikan opposition ääni vl-mafiaa vastaan. Näillä em ominaisuuksilla hän olisi ollut epäilemättä valmis julistamaan jopa perkeleen Jumalanmieheksi, jos hän olisi tullut paavolan kirkkoon hiillostamaan piispaa vl-asiasta..
01.04.2015 08:42
Missä kohtaa tuossa Marja-Leena Keinäsen kirjoituksessa mainittiin että piispa pakeni TEUVO SUNIA?
31.03.2015 14:22
Olisit vaan kirjoittanut omalla nimelläsi Teuvo. Kun tulin nettiin, jossa näin kaiken mitä touhuat niin se oli pikakurssi sinusta ja johti jo reilun vuoden päästä siihen että sanoin YYA sopimuksen kanssasi irti. Se vehkeilysi oli viimeinen pisara, en sano kenen kanssa kun tartut heti siihen ja alat "keskustella" asian vierestä.
31.03.2015 12:43
Vaikka yrittäisit sillä tykkipatterillasi ampua Teuvon päähän järkeä, et onnistuisi. Teuvo on todella siellä mistä ei paluuta ole.
31.03.2015 08:12
Täyttä schaissea on Teuvon kirjoitus jälleen, ei edes siteeksi totta. Niitä ukaaseja lähetti Teuvo itse.
Tiedän lukuisia vl-ihmisiä eteläsuomesta ja Teuvo on heille mr nobody "Teuvo kuka? En ole kuullutkaan"
31.03.2015 08:11
Aloittajalle huomauttaisin että ei Teuvo kerro niistäkään totuutta joista hän juoruaa, ei sinne päinkään ja sehän on hänelle mahdotontakin kun Teuvo on itse perkeleestä, valheen isästä.
31.03.2015 07:57
Joo onnea hän tarvitseekin, sillä miten muuten tuollainen pilipaliukko onnistuisikaan höynäyttämään ihmisiä.
31.03.2015 07:55
Valitettavasti tuo todistukseni on täysin väärä, se perustui yksinomaan Teuvon itsensä kertomukseen, en näköjään vuonna -09 pystynyt ymmärtämään että kaikki Teuvon kertoma on absoluuttista valhetta. Onneksi ystäväni KariHenrik kysyi minulta että mihin todistuksiin minun kertomukseni piispan pakomatkasta perustuu, se sai minut havahtumaan että asiasta ei ole muuta kertomusta kuin Teuvon oma, jonka jo heiti saattoi sitten olettaa olevan valhetta. Ja niinhän se olikin, mistään en löytänyt Teuvon kertomusta tukevaa todista tapahtuneesta tai "tapahtuneesta"
31.03.2015 07:53
Kyllä tuo "ukko" on ihan pätevä mies
13.03.2015 21:35
2 / 275