Se on muuten totta. Teuvo ei ikinä kehota parannuksen tekoon, kuten Jeesus ja apostolit.
Se, ettei Teuvo kehoita parannukseen, johtuu siitä, ettei hänen mukaansa evankeliumia julisteta enää pelastukseksi, vaan vain todistukseksi, eli muuten vaan kerrottavaksi. Eli sellainen mukava tarina vaan on kyseessä, joka ei vaikuta ihmisten elämään millään tavalla
Teuvo ei ikinä kehota parannukseen.
62
<50
Vastaukset
Eipä tietenkään koska Teuvo pohjimmiltaan vihaa ihmisiä ja haluaa tuhota heidät, hänen luontonsa on yhtä saatanan kanssa.
- Pitkäänpalstalla
Tämä ihmisviha ilmenee myös siinä, että Teuvo on ilmaissut aidon ilonsa, kun joku ihminen, jolla on ollut erimielisyyksiä Teuvon kanssa, kuolee. Se on jotenkin sellaista isis-vihaa, jos näin kova vertaus sallitaan. Sellainen ei ole Jumalan ihmisen käytöstä.
- Tähäntäytyylisätä
Kuitenkaan Teuvo ei ole päässyt iloitsemaan arkkivihollisensa ex-kirkkoherran kuolemalla, kun tämä voi hyvin ja elää Jumalan siunaamaa elämää.
- Diagnoosi
Tähäntäytyylisätä kirjoitti:
Kuitenkaan Teuvo ei ole päässyt iloitsemaan arkkivihollisensa ex-kirkkoherran kuolemalla, kun tämä voi hyvin ja elää Jumalan siunaamaa elämää.
Tuollainen vahingonilo, jota hän tuntee kertoo vakavasta psyykkisestä sairaudesta. Diagnoosi?
Diagnoosi kirjoitti:
Tuollainen vahingonilo, jota hän tuntee kertoo vakavasta psyykkisestä sairaudesta. Diagnoosi?
Oikeilla jäljillä olet. Luepa tämä linkitys, joka tuli minulle keskusteluun: Kristuksen todistaja vastaan seurakuntien johtajat.
Sillä siinä on hyvä todistus sille, miten sairas ihminen väittää omaa todistustakin minun keksimäksi valheeksi:
Lähihistoriaa
15.3.2015 10:10
Sattui arkistoja selaillessa tuollainen ketju silmään, liittyneekö tähän juttuun?
Siellä näkyy olevan paljon mielenkiintoisia juttuja.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/8721745
Antero Onninpoika kysyi, onko Jumala todella sanonut
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Saatana pukeutui kirkkauden enkeliksi ja vastasi Antero Onninpojalle:
"Ei suinkaan, mutta niin pian kuin sinä annat kastaa itsesi oikeiden uskovien upotuskasteella, sinä tulet tietämään, mikä sinun uskollesi on hyvää ja mikä pahaa, sillä onhan kirjoitettu:
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."
Mitä hyötyä teille on yhden Teuvon parannuskehotuksista, kun ette ota todesta edes johtajanne Paavalin kehotusta:
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.
Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.
"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.`
Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.
"Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen."- Kerrohantoki
Oletko Teuvo tosiaankin sitä mieltä, ettei evankeliumia ole tarkoitettu pelastukseksi, vaan ainoastaan kerrottavaksi ( todistukseksi )?
Lyhyt vastaus, kiitos, ei turhia jaarituksia. Kerrohantoki kirjoitti:
Oletko Teuvo tosiaankin sitä mieltä, ettei evankeliumia ole tarkoitettu pelastukseksi, vaan ainoastaan kerrottavaksi ( todistukseksi )?
Lyhyt vastaus, kiitos, ei turhia jaarituksia.Nämä ovat Raamattuun tallennetut Jeesuksen sanat.
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Kun ne ovat kaikille Saatanan synnin vangeiksi jääneille Saatanana sanoja, niin syy ei todellakaan ole minun.
Tätä tukevat myös nämä Jeesuksen sanat omilleen:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Pystytkö sinäkään kuulemaan ja ottamaan todesta sellaista ihmistä, jota Saatana on käskenyt kaikkien vihata. Kuten kirjoitettu on:
"Viholliset ovat oman talon väkeä!"
Oliko tämäkin vain turhaa jaaritusta sinulle?- Onkotodellakinniin
TeuvoSuni kirjoitti:
Nämä ovat Raamattuun tallennetut Jeesuksen sanat.
Kun ne ovat kaikille Saatanan synnin vangeiksi jääneille Saatanana sanoja, niin syy ei todellakaan ole minun.
Tätä tukevat myös nämä Jeesuksen sanat omilleen:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Pystytkö sinäkään kuulemaan ja ottamaan todesta sellaista ihmistä, jota Saatana on käskenyt kaikkien vihata. Kuten kirjoitettu on:
"Viholliset ovat oman talon väkeä!"
Oliko tämäkin vain turhaa jaaritusta sinulle?Eli olet siis sitä mieltä, ettei evankeliumi enää pelasta?
Onkotodellakinniin kirjoitti:
Eli olet siis sitä mieltä, ettei evankeliumi enää pelasta?
Kyllä totuus pelastaa, kuten se on ennekin tehnyt.
Mutta se, ettei siihen enää uskota, vahvistaa todeksi Jeesuksen sanat pelastumisesta.
Etkö pysty itse millään uskomaan sitä, miten tämä lopun ajan raju eksytys on alkunsa saanut.
Alkuun tarvittiin vain tämä yksi ainut Saatanan Paavalille sanelema lause:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Ja tällaisia lahjoja on Saatana tällekin kansalle antanut:
adventistit
aglikaanit
Agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologiset istuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
Timoteusyhteisöläiset
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset
Se on täysin mahdotonta, että nämä voisivat olla yhtä totuudessa, kun eivät ole yhtä valheissaankaan.
Sen on Saatana myös kahdella Paavalille antamalla erinomaisella käskyllä varmistanut, ettei totuudella ole näille joukoille mitään asiaa:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
"Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."- Toteavainen
Jos katsoisimme sinun palstahistoriaasi, voisimme selkeästi todeta kirjoituksistasi, ettet todellakaan ole kehottanut ihmisiä parannukseen. Hyvä, jos olet tekemässä takinkäännöstä jatkossa.
- Äläainaunohda
TeuvoSuni kirjoitti:
Kyllä totuus pelastaa, kuten se on ennekin tehnyt.
Mutta se, ettei siihen enää uskota, vahvistaa todeksi Jeesuksen sanat pelastumisesta.
Etkö pysty itse millään uskomaan sitä, miten tämä lopun ajan raju eksytys on alkunsa saanut.
Alkuun tarvittiin vain tämä yksi ainut Saatanan Paavalille sanelema lause:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Ja tällaisia lahjoja on Saatana tällekin kansalle antanut:
adventistit
aglikaanit
Agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologiset istuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
Timoteusyhteisöläiset
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset
Se on täysin mahdotonta, että nämä voisivat olla yhtä totuudessa, kun eivät ole yhtä valheissaankaan.
Sen on Saatana myös kahdella Paavalille antamalla erinomaisella käskyllä varmistanut, ettei totuudella ole näille joukoille mitään asiaa:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
"Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."Sunilaiset. Älä unohda.
- TääPuuttui
Minä olen Teuvolainen.
- Kerrotoki
TääPuuttui kirjoitti:
Minä olen Teuvolainen.
Missä kokoonnutte?
Kerrotoki kirjoitti:
Missä kokoonnutte?
Etkö edes tätäkään tiedä, vaikka Saulkin sai sen tietää, mutta Paavali ei sinne koskaan päässyt:
"Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin?
Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani."
Tällainen on kokoontumispaikkamme, jossa ylipappina on Jeesus Kristus.
- Kukahanlie
Kukahan tämän kirjoituksen on aloitukseksi laittanut?
Etkö osaa lukea? Siellähän lukee selvästi, että Antero Onninpoika.
Jos sen olisi tehnyt joku muu hänen nimessään, niin kyllä Antero Onninpoika olisi tullut kiireesti sen kaikille kertomaan.- Niinpäniinniin
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos sen olisi tehnyt joku muu hänen nimessään, niin kyllä Antero Onninpoika olisi tullut kiireesti sen kaikille kertomaan.Sinähän sen kokemuksesta tiedät.
Itsekin huusit tuskan yönäsi että herra armahda. miksi huusit niin jos et siihen usko itsekään?
Nyt on odotettavissa sinulta kilometrin pituinen sepustus joka ei edes sivua kysymystä. Niinpäniinniin kirjoitti:
Sinähän sen kokemuksesta tiedät.
Itsekin huusit tuskan yönäsi että herra armahda. miksi huusit niin jos et siihen usko itsekään?
Nyt on odotettavissa sinulta kilometrin pituinen sepustus joka ei edes sivua kysymystä.Koska satuin oleman Jumalan valittu jo äidin kohdusta alkaen, vaikka en sitä vielä silloin tiennyt, minun huutoni kuultiin, ja apu tuli.
Sekin on Raamatun totuus, että Jumala ei kaltaistesi väärämielisten huutoja kuule:
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
"Kun te huudatte avuksenne Herraa, hän ei vastaa teille. Hän peittää teiltä kasvonsa, koska tekonne ovat pahat."
"Silloin te huudatte minua, mutta minä en vastaa, etsitte minua, ettekä löydä."
Oliko tämäkin kilometri sinulle liian pitkä kuljettavaksi?- Hahhahhah
TeuvoSuni kirjoitti:
Koska satuin oleman Jumalan valittu jo äidin kohdusta alkaen, vaikka en sitä vielä silloin tiennyt, minun huutoni kuultiin, ja apu tuli.
Sekin on Raamatun totuus, että Jumala ei kaltaistesi väärämielisten huutoja kuule:
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
"Kun te huudatte avuksenne Herraa, hän ei vastaa teille. Hän peittää teiltä kasvonsa, koska tekonne ovat pahat."
"Silloin te huudatte minua, mutta minä en vastaa, etsitte minua, ettekä löydä."
Oliko tämäkin kilometri sinulle liian pitkä kuljettavaksi?Saatanan valittu sinä olet ja hyvin on valinta kohdalleen osunut
- Toteavainen
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos sen olisi tehnyt joku muu hänen nimessään, niin kyllä Antero Onninpoika olisi tullut kiireesti sen kaikille kertomaan.Kyllä se on Anteron kirjoitus. Hän ei kuitenkaan ole sitä aloitukseksi laittanut. Hyvä ja tärkeä huomio Anterolta!
Hahhahhah kirjoitti:
Saatanan valittu sinä olet ja hyvin on valinta kohdalleen osunut
Oikein kirjoitit, sillä samaan tulokseen päätyivät kaukaiset es-isäsikin lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksesta:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, (Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! "
Ja helpolla tuo rienaus sinultakin irtosi.- Kommenttisivusta
TeuvoSuni kirjoitti:
Oikein kirjoitit, sillä samaan tulokseen päätyivät kaukaiset es-isäsikin lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksesta:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, (Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! "
Ja helpolla tuo rienaus sinultakin irtosi.Huonosti kyllä sinä Teuvo luet omia juttujasi, sillä sinä varsinkin olet hanakka kutsumaan Jeesukseen uskovia saa.tanoiksi.
- toinenkommentti
Kommenttisivusta kirjoitti:
Huonosti kyllä sinä Teuvo luet omia juttujasi, sillä sinä varsinkin olet hanakka kutsumaan Jeesukseen uskovia saa.tanoiksi.
Teuvo ei olekaan kuuluisa ymmärryksestään.
Kommenttisivusta kirjoitti:
Huonosti kyllä sinä Teuvo luet omia juttujasi, sillä sinä varsinkin olet hanakka kutsumaan Jeesukseen uskovia saa.tanoiksi.
Minä en sille mitään mahda, että jo alkuseurakunnan ajoista lähtien koko maailma on ollut Pahan (Saatanan) vallassa
.
"Kenen voittama joku on, sen orja hän on."
Sanoihan lähettäjäni Jeesus Kristuskin totuuden kaltaisistasi:
"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, kun sanon teille totuuden."- Etköedessitäolehuomannut
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos sen olisi tehnyt joku muu hänen nimessään, niin kyllä Antero Onninpoika olisi tullut kiireesti sen kaikille kertomaan.Palstalla ilakoi henkilö, joka kirjoittaa toisten nimimerkeillä. Etkö edes sitä ole huomannut?
Etköedessitäolehuomannut kirjoitti:
Palstalla ilakoi henkilö, joka kirjoittaa toisten nimimerkeillä. Etkö edes sitä ole huomannut?
Sen olen kyllä huomannut, että kaikki kaltaisesi valheen ja vääryyden vallassa elävät täällä ilakoivat Saatanan antamilla uusilla nimillä.
Yksi poikkeus on, Mikko Ainasoja, hän kirjoittaa omalla nimellään, koska Saatana on tehnyt hänessä totisen parannuksen.- Herjaajaoletsinä
TeuvoSuni kirjoitti:
Sen olen kyllä huomannut, että kaikki kaltaisesi valheen ja vääryyden vallassa elävät täällä ilakoivat Saatanan antamilla uusilla nimillä.
Yksi poikkeus on, Mikko Ainasoja, hän kirjoittaa omalla nimellään, koska Saatana on tehnyt hänessä totisen parannuksen.Sinulla, Teuvo on herjaamisen lahja. Oletko sen itse havainnut? Käytät lhjaasi lisäksi erittäin ahkerasti.
Herjaajaoletsinä kirjoitti:
Sinulla, Teuvo on herjaamisen lahja. Oletko sen itse havainnut? Käytät lhjaasi lisäksi erittäin ahkerasti.
Miksi koet sen herjana, jos Mikko Ainasojan totista parannusta mainostaa?
Tämähän ei sinusta ole herjaa:
D e v o i t
27.12.2014 15:31
Älkää yhtään epäröikö onko Raamatun sanoma totta myös Paavalin osalta. Jumala on kaikkivaltias, joka pystyy suojaamaan Raamatun sanoman saatanan hyökkäyksiltä.
Vanha mies antaa ymmärtää että ******* olisi kaikkivaltias. Se on suuri valhe.
- Seontotta
No se on totta.
Hyvä aloitus siinä, että tulee tosiaan kehoittaa parannukseen, eikä vain puhua uskonasiosta, sillä tuskin sellainen ketään pelastaa.
Muistakaa tehdä epäitsekästä hyvää.Mitä hyöty Mikko Ainasoja luulee itselleen olevan siitä, jos minä häntä parannukseen kehottaisin, kun Paavalin parannuskehotuskaan ei ole johdattanut häntä totuuteen vaan ainoastaan tullut Jumalan paaduttamaksi:
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.
Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.
"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.`
Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.
"Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen."TeuvoSuni kirjoitti:
Mitä hyöty Mikko Ainasoja luulee itselleen olevan siitä, jos minä häntä parannukseen kehottaisin, kun Paavalin parannuskehotuskaan ei ole johdattanut häntä totuuteen vaan ainoastaan tullut Jumalan paaduttamaksi:
"Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen."Usko tulee eläväksi uskon mukaisista teoista, eli hyvistä teoista.
Ilman tekoja usko on kuollutta.
Muistakaa siis tehdä hyvää, ja antaa omastanne, puutteessa oleville.mikko.ainasoja kirjoitti:
Usko tulee eläväksi uskon mukaisista teoista, eli hyvistä teoista.
Ilman tekoja usko on kuollutta.
Muistakaa siis tehdä hyvää, ja antaa omastanne, puutteessa oleville.Mutta kaltaisillesi Jumalan paaduttamille ei Totuuden hyvästä ole enää mitään hyötyä, vaikka jo monta kertaa olen sitä sinullekin tarjonnut.
Se on jäänyt sinullekin saatanallisen kasteesi takia vain todistukseksi:
Tätäkään totuutta ei varmasti yksikään helluntailainen pastori tai pastorin poika ole ikinä sinulle kertonut.TeuvoSuni kirjoitti:
Mutta kaltaisillesi Jumalan paaduttamille ei Totuuden hyvästä ole enää mitään hyötyä, vaikka jo monta kertaa olen sitä sinullekin tarjonnut.
Se on jäänyt sinullekin saatanallisen kasteesi takia vain todistukseksi:
Tätäkään totuutta ei varmasti yksikään helluntailainen pastori tai pastorin poika ole ikinä sinulle kertonut.Tee parannus elämässäsi.
mikko.ainasoja kirjoitti:
Tee parannus elämässäsi.
Jos helluntailasten kasteallasta omasta kokemuksestasi suosittelet, niin montako kertaa tämäkin on sinulle todistettava, miten Pyhä Henki keskeytti heti alkuunsa minulta lähdön tuota saatanallista "parannusallasta" tutkimaan:
Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoin Pyhä Henki:
"Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.
Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:
"Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."
O = on
P = paimenena
H = Herra
374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"
Joten sen pituinen se.
Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.TeuvoSuni kirjoitti:
Jos helluntailasten kasteallasta omasta kokemuksestasi suosittelet, niin montako kertaa tämäkin on sinulle todistettava, miten Pyhä Henki keskeytti heti alkuunsa minulta lähdön tuota saatanallista "parannusallasta" tutkimaan:
Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoin Pyhä Henki:
"Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.
Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:
"Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."
O = on
P = paimenena
H = Herra
Joten sen pituinen se.
Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.Ei sinussa ole Pyhää henkeä, vaan eksyty, enkä minä edelleenkään ole helluntalainen, vaikka ei sillä tunnu olevan väliä, vaikka sitä yritän sanoa sinulle.
Kuulun elävän Jumalan seurakuntaan.
Ja kehoitan siuna, että ala tekemään hyvää, jotta Henki saa sinussa tilan, äläkä kuuntele valheita jotka sitovat sinua mammonaan kiinni, vaan ala jakamaan sitä vähävaraisille, niin huomaat pian, että olet autuas tekemisissäsi.
Muista myös tätä tehdessä rukoilla ymmärrystä Jumalalta, Jeesuksen Krsituksen kautta jotta voit täydellisesti hänen tahtonsa täyttää, etkä olisi mistään kohtaa vajaa.mikko.ainasoja kirjoitti:
Ei sinussa ole Pyhää henkeä, vaan eksyty, enkä minä edelleenkään ole helluntalainen, vaikka ei sillä tunnu olevan väliä, vaikka sitä yritän sanoa sinulle.
Kuulun elävän Jumalan seurakuntaan.
Ja kehoitan siuna, että ala tekemään hyvää, jotta Henki saa sinussa tilan, äläkä kuuntele valheita jotka sitovat sinua mammonaan kiinni, vaan ala jakamaan sitä vähävaraisille, niin huomaat pian, että olet autuas tekemisissäsi.
Muista myös tätä tehdessä rukoilla ymmärrystä Jumalalta, Jeesuksen Krsituksen kautta jotta voit täydellisesti hänen tahtonsa täyttää, etkä olisi mistään kohtaa vajaa.Samaa mieltä olivat kaukaiset esi-isäsikin lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksesta:
Voisitko kerto, miten tämä Jeesuksen opetuslapseksi ottamisen ensimmäinen käsky on elämässäsi toteutunut uskosi mukaan toteutunut:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Mitenkä Jeesus on sinulle itsensä ilmaissut, kun edelleen olet Saatanan valheen hengen vallassa, kuten oli Paavalikin?TeuvoSuni kirjoitti:
Samaa mieltä olivat kaukaiset esi-isäsikin lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksesta:
Voisitko kerto, miten tämä Jeesuksen opetuslapseksi ottamisen ensimmäinen käsky on elämässäsi toteutunut uskosi mukaan toteutunut:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Mitenkä Jeesus on sinulle itsensä ilmaissut, kun edelleen olet Saatanan valheen hengen vallassa, kuten oli Paavalikin?Sinua Teuvo taitaa kiinnostaa vain tarinat, kuten käsittääkseni myös helluntai seuraknnilla on tapana olla näiden tarinoiden pauloissa.
Mutta en minä ole tullut tarnoita kertomaan, sillä olen Herran palvelija ja tehtävänäni on saarnata totuutta, jotta ihmiset sen kuulisivat kääntyisivät pois tästä pimeästä maailmasta, joka heitä sitoo, kuten myös sinua.
Tee totinen parannus elämässäsi, tämän sanon sinulle, mutta myös muille.mikko.ainasoja kirjoitti:
Sinua Teuvo taitaa kiinnostaa vain tarinat, kuten käsittääkseni myös helluntai seuraknnilla on tapana olla näiden tarinoiden pauloissa.
Mutta en minä ole tullut tarnoita kertomaan, sillä olen Herran palvelija ja tehtävänäni on saarnata totuutta, jotta ihmiset sen kuulisivat kääntyisivät pois tästä pimeästä maailmasta, joka heitä sitoo, kuten myös sinua.
Tee totinen parannus elämässäsi, tämän sanon sinulle, mutta myös muille.Minun tie Kristuksen luokse ahtaaseen porttiin kulki tätä reittiä:
"Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.
Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
"En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. Vielä vähän aikaa, eikä maailma enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän ja tekin tulette elämään.
Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja että te olette minussa ja minä teissä.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Ja tämä tie päättyy kuninkaan oikealle puolelle. Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:
"Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti."TeuvoSuni kirjoitti:
Minun tie Kristuksen luokse ahtaaseen porttiin kulki tätä reittiä:
"Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.
Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
"En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. Vielä vähän aikaa, eikä maailma enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän ja tekin tulette elämään.
Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja että te olette minussa ja minä teissä.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Ja tämä tie päättyy kuninkaan oikealle puolelle. Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:
"Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti."Kerro sinä, Mikko Ainasoja, oman totisen parannuksen tie. Minä kun siitä mitään tiedä, koska yhä Henki e ole kertaakaan puhunut minulle sanaakaan totisesta parannuksesta.
Miten ihminen naamansa väänneltyä sellaiseen asentoon, että sillä saa totisen parannuksen?- Muistelenniin
"Miten ihminen naamansa väänneltyä sellaiseen asentoon, että sillä saa totisen parannuksen?"
Pitäishän sinun entisenä sotilaana tietää, että naama pitää tietyissä tilanteissa olla, kuin petolinnun p...e TeuvoSuni kirjoitti:
Kerro sinä, Mikko Ainasoja, oman totisen parannuksen tie. Minä kun siitä mitään tiedä, koska yhä Henki e ole kertaakaan puhunut minulle sanaakaan totisesta parannuksesta.
Miten ihminen naamansa väänneltyä sellaiseen asentoon, että sillä saa totisen parannuksen?Tee epäitsekästä hyvää ja rukoile ymmärrystä Jumalalta, niin josko sinunkin silmäsi aukenevat.
- Myöhäistä
mikko.ainasoja kirjoitti:
Tee epäitsekästä hyvää ja rukoile ymmärrystä Jumalalta, niin josko sinunkin silmäsi aukenevat.
Saatana on jo saanut tepun omakseen, on syntiä jonka puolesta ei pidä rukoilla.
- Teesiisparannus
TeuvoSuni kirjoitti:
Kerro sinä, Mikko Ainasoja, oman totisen parannuksen tie. Minä kun siitä mitään tiedä, koska yhä Henki e ole kertaakaan puhunut minulle sanaakaan totisesta parannuksesta.
Miten ihminen naamansa väänneltyä sellaiseen asentoon, että sillä saa totisen parannuksen?Sinä Teuvo luulet, että täällä netissä muita pilkkaamalla ja saa.tanoiksi solvaamalla, olisi parannuksen tekemisen kanssa jotain yhteyttä. Ei ole. Sinulla on vielä parannus tekemättä.
Myöhäistä kirjoitti:
Saatana on jo saanut tepun omakseen, on syntiä jonka puolesta ei pidä rukoilla.
Tässä alla aikaisemmin kirjoittamani artikkeli tuosta aiheesta, eli syntien puolesta rukoilu.
Rakkaan veljemme Johanneksen kirjeen kohta syntisen puolesta rukoilu (1 Joh 5:16), olen havainnut tämän kohda ilmeisestikkin väärin suomennetuksi Suomalaisiin Raamattuhin.
Tässä alla suomi 1938
16. Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
Tämä yllä oleva sanoma siis ei uskoakseni ole paikkaansa pitävä alkuperiaen kirjoirtukseen ja totuuteen nähden.
Ja seuraavaksi niin sanotua krekan kielistä alkukirjoitusta, ja sama jae.
16. If, anyone, should see, the, brother, of him, sinning, a sin, not, to, death, he will ask, and, he will give, him, life, those, sinning, not, unto, death, There is, a sin, unto, death, not, concerning, that, do I say, that´, he should imlore. (1 John 5:16)
Ja seuraavaksi olen kääntänyt tämä jakeen, ja mitä mitä sillä minun uskoaksei tarkoitetaan.
16. Jos joku näkee veljensä tekevän synin, joka ei ole kuolemaksi, niin pytäkööt, ja hän on antava hänelle elämän, koskien siis syntiä, joka ei ole kuolemaksi. On syntiä, joka on kuoleman alla, jota tämä ei koske, vaan sanon, että siinä kohden tulee jo rukoilla (anoa) hartaasti. (1 Joh 5:16)
Tämä siis uskoakseni rukoillaan syntiä tehneiden puolesta, siten että he myös itse tietävät sen, ja kun he tunnustavat syntinsä.
tässä vielä linkki tuohon niin sanottuun kreikan kieliseen alkukirjoitukseen.
http://biblehub.com/interlinear/1_john/5-16.htmmikko.ainasoja kirjoitti:
Tee epäitsekästä hyvää ja rukoile ymmärrystä Jumalalta, niin josko sinunkin silmäsi aukenevat.
Jeesushan lähettää omansa todistajiksi. Saatana lähettää omansa vain hokemaan siunausta ja parannusta.
Miksi et voi todistaa mitään totisen parannuksen saamisesta?
Tekeekö se ihmisen koko loppuelämäksi niin totiseksi, ettei edes tuon parannuksen jälkeen saa sen vertaa riemusta hyppiä ja laulaa tuohon parannukseen liittyvää Totisen pojan jenkkaa?
Ja miksi muuten olet syönyt sanasi, ja palannut takaisin Totuuden Henkeä herjaamaan, vaikka kerran jo luikit pakoon, kun totuus ei enää kuulu sinun hengellisiin haluihisi?
Vai sen takiako tulit minun aloitukseen, että saisit nimesi useamman kerran esille, kun omat aloituksesi eivät ole tuulta siipien alle saaneet?mikko.ainasoja kirjoitti:
Tässä alla aikaisemmin kirjoittamani artikkeli tuosta aiheesta, eli syntien puolesta rukoilu.
Rakkaan veljemme Johanneksen kirjeen kohta syntisen puolesta rukoilu (1 Joh 5:16), olen havainnut tämän kohda ilmeisestikkin väärin suomennetuksi Suomalaisiin Raamattuhin.
Tässä alla suomi 1938
16. Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
Tämä yllä oleva sanoma siis ei uskoakseni ole paikkaansa pitävä alkuperiaen kirjoirtukseen ja totuuteen nähden.
Ja seuraavaksi niin sanotua krekan kielistä alkukirjoitusta, ja sama jae.
16. If, anyone, should see, the, brother, of him, sinning, a sin, not, to, death, he will ask, and, he will give, him, life, those, sinning, not, unto, death, There is, a sin, unto, death, not, concerning, that, do I say, that´, he should imlore. (1 John 5:16)
Ja seuraavaksi olen kääntänyt tämä jakeen, ja mitä mitä sillä minun uskoaksei tarkoitetaan.
16. Jos joku näkee veljensä tekevän synin, joka ei ole kuolemaksi, niin pytäkööt, ja hän on antava hänelle elämän, koskien siis syntiä, joka ei ole kuolemaksi. On syntiä, joka on kuoleman alla, jota tämä ei koske, vaan sanon, että siinä kohden tulee jo rukoilla (anoa) hartaasti. (1 Joh 5:16)
Tämä siis uskoakseni rukoillaan syntiä tehneiden puolesta, siten että he myös itse tietävät sen, ja kun he tunnustavat syntinsä.
tässä vielä linkki tuohon niin sanottuun kreikan kieliseen alkukirjoitukseen.
http://biblehub.com/interlinear/1_john/5-16.htmJuuri sen takia minä en toivottele kaltaisillesi Jumalan paaduttamille siunausta, enkä rukoile kaltaistesi puolesta, koska sinäkin olet jo Totuuden Henkeä herjatesasi syyllistynyt tuohon kuoleman syntiin, jota ei anteeksi anneta.
Jos minä kaltaistesi puolesta rukoilisin syyllistyisin itse Hengen herjaukseen.
Pyhä Henki ei ole koskaan käskenyt minun tutkimaan minkään kielisiä kirjoituksia, kun ei antanut edes lahjaa puhu eri kielillä, vaan:
"Mihin sinä sitä tarvitset? Minä kuulen sinus sinun omalla kielelläsi, ja se mitä minä sinulle puhun, se sinun on puhuttava edelleen tällä samalla kielellä."
Kaltaistesi Saatanan tekopyhittämien on ongittava tietonsa kirjoituksista. Miksi sinä et ole koskaan ymmärtänyt edes tätä Jeesuksen totuutta:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."Muistelenniin kirjoitti:
"Miten ihminen naamansa väänneltyä sellaiseen asentoon, että sillä saa totisen parannuksen?"
Pitäishän sinun entisenä sotilaana tietää, että naama pitää tietyissä tilanteissa olla, kuin petolinnun p...eKyllä minä tuon tämän maailman armeijan sotilaana tiedän. Mutta Kristuksen sotilaan en ole koskaan saanut opetusta naaman vääntämisestä totisen parannuksen saamiseksi, petolinnun perseen muotoon.
Saatanalla on kyllä joka ainoalle joukko-osastolleen omat rituaalinsa, ja tuon Mikon joukko-osaston tuntee juuri tuollaisesta totisesta naamasta.
Täytyypä ruveta tarkkailemaan vastaantulijoiden naamoja.TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesushan lähettää omansa todistajiksi. Saatana lähettää omansa vain hokemaan siunausta ja parannusta.
Miksi et voi todistaa mitään totisen parannuksen saamisesta?
Tekeekö se ihmisen koko loppuelämäksi niin totiseksi, ettei edes tuon parannuksen jälkeen saa sen vertaa riemusta hyppiä ja laulaa tuohon parannukseen liittyvää Totisen pojan jenkkaa?
Ja miksi muuten olet syönyt sanasi, ja palannut takaisin Totuuden Henkeä herjaamaan, vaikka kerran jo luikit pakoon, kun totuus ei enää kuulu sinun hengellisiin haluihisi?
Vai sen takiako tulit minun aloitukseen, että saisit nimesi useamman kerran esille, kun omat aloituksesi eivät ole tuulta siipien alle saaneet?Toivottomasti tämä totinen parantaja - Mikko Ainasoja - nyt lopullisesti poistui kintereiltäni tekemään oman tahtonsa vastaista epäitsekästä hyvää, kuten Saatanan totiseen parannukseen kuuluu.
- Diagnoosi
TeuvoSuni kirjoitti:
O = on
P = paimenena
H = Herra
Joten sen pituinen se.
Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.Sinulla on vakava uskovienkasteallastrauma.
TeuvoSuni kirjoitti:
Toivottomasti tämä totinen parantaja - Mikko Ainasoja - nyt lopullisesti poistui kintereiltäni tekemään oman tahtonsa vastaista epäitsekästä hyvää, kuten Saatanan totiseen parannukseen kuuluu.
Mitä sinulle Teuvo tarkoittaa vanhurskaus, tai oikeuden mukaisuus? Sillä Jumala on oikeuden mukainen ja vanhuskas, ja kaikki saavat lopulta sen, minkä omilla teoillaan ansaitsevat.
Jos me nyt sitte kieltäydymme tekemästä sen miikä olisi oikeudenmuikaista, niin tuomiomme on myös sen mukainen.
Ei tämä sen kummepaa ole, jos vain suostuu katsomaan valon suoria teitä, eikä eksy valheen mutkiteleviin salateihin, joilla perustellaan pelkästään omaa epäoikudenmukaista käytöstä hyväksi.
Rakas veljemme Jaakob
12. Puhukaa niin ja tehkää niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva. 13. Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi. (Jaak 2:12-13)
Tehkäämme siis laupeuden tekoja Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.
Saatanan opeilla totisen parannuksen tehnyt ihminen, ei varmasti tee Jumalan hänelle suunnittelemia tekoja, vaan niitä tekoja, jotka ovat Jumalalle iljetys:
"Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Jos Kristus olisi sinut parannukseen ahtaan portin kautta johdattanut ja antanut sinulle Totuuden Hengen ja tehtävän, sinä varmasti ilomielin antaisit siitä todistuksen, kuten Jeesus on käskenyt: "Te olette minun todistajani."
Nyt sinä olet vain valkeuden enkeliksi pukeutuneen pimeyden ruhtinaan todistaja, eikä sitä pimeyttä peitä edes se, että kirjoitat omalla nimelläsi.- Voisinuateuvo
Olet täynnä saatanaasi ja sen tahtoa sinä. Teet kuten Jeesus sanoi sinunkaltaisistasi:
Matt. 10:25
Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään! Voisinuateuvo kirjoitti:
Olet täynnä saatanaasi ja sen tahtoa sinä. Teet kuten Jeesus sanoi sinunkaltaisistasi:
Matt. 10:25
Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!Taas sinulta saatanallista tulkintaa Jeesuksen opetuksista.
Jos Jeesus Kristus olisi sinut omakseen ottanut, Henkensä ja tehtävänsä antanut , sinä esiintyisit täällä rehellisesti omalla nimelläsi, etkä Voisinuateuvona.
Nyt huseeraat siellä pimeydessä vakan alla Voi-nimen turvassa:
"Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"
"Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522601
- 1971870
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91331- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901