Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Korostan vielä sitä että Jeesuksen pelastava veri on tarkoitettu JOKAISELLE joka sen vastaan ottaa, se ei ole vl-yksinoikeus.
16.07.2013 15:32
Tätä asiaa ei korosteta koskaan liikaa, se on ns itsestäänselvyys monelle, mutta sitä pitää pysähtyä pohtimaAN ETTÄ SE ON PELASTUKSEN YDINSANOMA.
16.07.2013 15:29
*****Jeesuksen verestä, jonka varassa olemme puhutaan Raamatussa erittäin paljon, sillä onhan se pelastuksen ydin. Ilman sitä olisimme kaikki tuhoon tuomittuja.*****
On merkille pantavaa kun Tepu sanoi etteivät hänen riivaajahenkensä ole koskaan puhuneet veren pelastavasta voimasta. Silloinhan Tepun jos hän kristitty olisi, pitänyt kysyä että miksi henget eivät puhu RAAMATUN TOTUUTTA?
11.07.2013 17:30
Olet valehtelija ja vielä lisäksi väärentäjä Tepu. Sinulla ei ollut portillasi tarjota Kristuksen puhtaaksitekevää veripesua. Sinulla oli vain Sunipulverisi.
Aikamoisen joukon ehdit päästää porttisi läpi, jopa Armin. Loppupeleissäkin kuitenkin asetuit tuomarin asemaan ja julistit ettei kukaan muu ole kelvollinen kuin sinä. Ja sanot olevasi ainoa kelvollinen ihminen sitten apostolien ajan.
11.07.2013 17:27
En pidä ollenkaan mahdottomana että meleperi on vielä joskus kaikkein kiivain vl, osoittaahan hän tosi suurta kiinnostusta oppiin.
11.07.2013 14:21
Melperi on ilmeisen mielisairas. Ainakaan yhtä asiaa hän ei voi vl-opissa sanoa s,aatanasta lähtöiseksi: Eli sovitusvereen turvaamista. Melperin ansiota on että olen alkanut puolustamaan vl-uskovaisia, koska hän toiminnallaan on tehnyt mahdottomaksi asiallisen kritiikin.
11.07.2013 14:01
Näinhän se on, että kehitellään vaikka minkälaisia ahtaanportin oppeja veren puhdistavan voiman korvikkeeksi.
09.07.2013 19:53
****Kommenteistasi näkee, että suhde helluntailaisiin on hyvin etäinen ja ennakkoluuloilla terästetty. Tavallisia ihmisiä he ovat iloineen ja murheineen ja yleensä mukavia ihmisiä lisäksi.****
Yksi ystävistäni on hellari, että eipä kovin etäisiä minulle...
04.07.2013 09:44
Haista kukkanen "D mustana nyt" Luuletko olevasi hauska/ovela?
03.07.2013 20:33
Onko mielestäsi kaikki kritiikki haukkumista?
03.07.2013 18:56
Monesta kommentista näkee että kommentoijan suhde vanhoillislestadiolaisiin on hyvin etäinen ja ennakkoluuloilla terästetty. Tavallisia ihmisiä he ovat iloineen ja murheineen ja yleensä mukavia ihmisiä lisäksi.
03.07.2013 18:51
Minä olen sitä mieltä että viidestä lapsesta ylöspäin pitäisi maksaa kaksinkertainen lapsilisä. Ollaan hyvillään että joku pitää tulevien veronmaksajien tekemisestä huolen.
03.07.2013 18:32
Tiedätkö että Lars Leevi ei eläessään tiennyt perustaneensa nimeään kantavaa herätysliikettä? Lars Leevi oli tiukasti kirkon opin takana, olihan hän itse kirkkoherrakin.
03.07.2013 18:26
En odottanutkaan että vl,t tähän aloitukseen vastaisivat.
Halusin aloituksellani tuoda esille että vl-opin ydin -Kristuksen vereen turvaaminen, on terve, mutta siihen on lisätty asiaankuulumatonta karsinointia vaatimuksena että vain vl-opissa pelastuu.
03.07.2013 18:24
Saatanallista on myös nimitellä ja herjata ihmisiä, jos he eivät satu olemaan kanssasi samaa mieltä.
03.07.2013 18:22
Vl,t tietenkin sanovat että ala heidän uskoonsa niin pääset taivaaseen. Se epätoivo meinasi tulla minullekin, kunnes Raamatusta tajusin että pelastus on JOKAISELLE joka Kristukseen turvaa.
Lestadiolaisuus on alussa ollut aivan tervehenkinen herätysoppi, mutta taikauskoisten käsitysten omaksuminen pilasi sen.
03.07.2013 18:20
Ihmettelen että minua pidetään edelleen vanhoillislestadiolaisena vaikka olen toitottanut täällä vuosikausia sitä etten ole vl..
Olet oikeassa ihmettelyinesi, ei vanhoillislestadiolailla ole mitään perustetta omia uskoa ja pelastusta vain itselleen, ei Jeesus kuollut vain heidän takiansa.
Se että vanhoillislestadiolaiset turvaavat Kristuksen vereen pelastuksen tuojana, on aivan Raamatunmukaista, mutta Pyhän Hengen heille itselleen omiminen ei sitä ole.
03.07.2013 17:34
Ei vanhoillislestadiolaisilla ole ainoaa oikeaa uskoa, vaan kaikki jotka turvaavat Kristukseen ja suullansa tunnustavat hänet, ovat pelastettuja.
03.07.2013 17:19
****Uskoisin että Melperi uskoo sovitukseen veren kautta, mutta myös suo sen kaikille muillekkin kuin vl:sille. Olenko Melperi oikeassa? ****
Eikö ole sitten melperiltä väärin sanoa että vl-opettaa s,aatanan oppeja?
Minäkään en rajaa ketään pois Veren armosta, oli sitten vl tahi ei.
03.07.2013 17:13
Olisit voinut vastata kysymykseen.. Väität vl-oppia täysin Raamatunvastaiseksi, mutta vereen trvaaminen ei ole Raamatunvastaista. Mihin sinä turvaat mellu?
03.07.2013 15:56
22 / 275