jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Jokainen on vl?
Room. 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu". Ei mitään ehtoja, että joku vl-ihminen tarvi171Poliisi tutkii erehtymättömän toimia!?
Onko kysymyksessä uskonnollinen vaino kun SRK;n toimia rikosten peittelyssä tutkitaan? Tilanne on kummallinen, kun vl-u171Ilostuitko hoitokokouksesta?
2.Kor 1:24 24 En tarkoita, että haluaisimme määräillä teidän uskoanne, tahdomme vain auttaa teitä saamaan ilon. Teidän u169Kaino paholainen
Oletteko huomanneet kuinka s,aatana on kaino sen suhteen mitä on saanut aikaan? Muistutettakoot että pelastussuunnitelma369Syntilista katolisella kirkollakin
Nimeltään kielletyt kirjat. Mielenkiintoinen yhteensattuma, että tätkin listaa päivitetään. http://fi.wikipedia.org/wik069Vl-usko on jäljitelmä
Vuosien pohdinnan ja käytyjen keskustelujen jälkeen (Tämä palsta mukaanlukien, sekä hakomaja). Olen tullut tulokseen: V369Profetia SRK-lestadiolaisuudesta?
Jer. 1:13 Minulle tuli toistamiseen Herran sana, näin kuuluva: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen kiehuvan pada168Menkää katakombeihin jälleen vl:t
Espoon tapaus osoitti, että kristityt saavat vainon osakseen vieläkin, jos he aitoa Jeesusta haluavat seurata. V-lestad267vl-salaisuus on valhe
Kuinkas muutenkaan? vl-opissa uskotellaan vl-mantran, olevan se kätketty salaisuus, joka ilmoitetaan vain harvoille. Kys166Turvajoukot vl-hoitajia vastaan?
Sain idean tuon alempana olevan avauksen "kyselkää vanhuksiltanne" aloituksen perusteella. Korostan, etten ole yllyttäm164Onko Saatana inhimillinen?
Kokemuksellani v-lestadiolaisuudesta, voin sanoa, että inhimillisyys on aina tehty saatanalliseksi vl-opissa. Oli syytös262Tv-lupa kortille
Kun tv-lupa tehdään maksulliseksi katselukortiksi, jokainen maksaa siitä, mitä katsoo. Liki jokaisessa nyky-tv:ssä on jo060PAAVALI VL-SYNTILISTASTA
Tämä on sitä painavaa asiaa, jonka lupasin. Tein uuden aloituksen, että asia tulee huomatuksi. Joko nyt syyhyyttää liipa059Oulun piispan pakomatka tuskin totta
Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näk1258Joku muuttaa puheitaan
Eräs väärä profeetta tänään: ***Siksi tuona ahtaan portin tuskanyönä, niin Jumala, kuin Saatanakin lopettivat vihanpoit156- 056
Joko maailmanloppu tuli ?
Matteuksen evankeliumi: 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaik3562.Moos. vl-versiona
2.Mooseksen kirja: 20:1 Ja Valtakunta puhui kaikki nämä sanat ja sanoi: 20:2 "Minä olen SRK, sinun Valtakuntasi, joka v055Teenkö tahallani syntiä?
1.Johanneksen kirje: 1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. 1:10154Tietopäivitys Teuvolle
Lähestyn sinua näin avoimella kirjeellä kun meillä ei muita yhteydenpitokanavia ole nykyisin. Kun tykkäät juoruta minust353