Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Jokainen on vl?

Room. 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu". Ei mitään ehtoja, että joku vl-ihminen tarvi
    1
    71
  2. Poliisi tutkii erehtymättömän toimia!?

Onko kysymyksessä uskonnollinen vaino kun SRK;n toimia rikosten peittelyssä tutkitaan? Tilanne on kummallinen, kun vl-u
    1
    71
  3. Ilostuitko hoitokokouksesta?

2.Kor 1:24 24 En tarkoita, että haluaisimme määräillä teidän uskoanne, tahdomme vain auttaa teitä saamaan ilon. Teidän u
    1
    69
  4. Kaino paholainen

Oletteko huomanneet kuinka s,aatana on kaino sen suhteen mitä on saanut aikaan? Muistutettakoot että pelastussuunnitelma
    Yleistä uskonnosta
    3
    69
  5. Syntilista katolisella kirkollakin

Nimeltään kielletyt kirjat. Mielenkiintoinen yhteensattuma, että tätkin listaa päivitetään. http://fi.wikipedia.org/wik
    0
    69
  6. Vl-usko on jäljitelmä

Vuosien pohdinnan ja käytyjen keskustelujen jälkeen (Tämä palsta mukaanlukien, sekä hakomaja). Olen tullut tulokseen: V
    3
    69
  7. Profetia SRK-lestadiolaisuudesta?

Jer. 1:13 Minulle tuli toistamiseen Herran sana, näin kuuluva: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen kiehuvan pada
    1
    68
  8. Menkää katakombeihin jälleen vl:t

Espoon tapaus osoitti, että kristityt saavat vainon osakseen vieläkin, jos he aitoa Jeesusta haluavat seurata. V-lestad
    2
    67
  9. vl-salaisuus on valhe

Kuinkas muutenkaan? vl-opissa uskotellaan vl-mantran, olevan se kätketty salaisuus, joka ilmoitetaan vain harvoille. Kys
    1
    66
  10. Turvajoukot vl-hoitajia vastaan?

Sain idean tuon alempana olevan avauksen "kyselkää vanhuksiltanne" aloituksen perusteella. Korostan, etten ole yllyttäm
    1
    64
  11. Onko Saatana inhimillinen?

Kokemuksellani v-lestadiolaisuudesta, voin sanoa, että inhimillisyys on aina tehty saatanalliseksi vl-opissa. Oli syytös
    2
    62
  12. Tv-lupa kortille

Kun tv-lupa tehdään maksulliseksi katselukortiksi, jokainen maksaa siitä, mitä katsoo. Liki jokaisessa nyky-tv:ssä on jo
    0
    60
  13. PAAVALI VL-SYNTILISTASTA

Tämä on sitä painavaa asiaa, jonka lupasin. Tein uuden aloituksen, että asia tulee huomatuksi. Joko nyt syyhyyttää liipa
    0
    59
  14. Oulun piispan pakomatka tuskin totta

Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näk
    Yleistä uskonnosta
    12
    58
  15. Joku muuttaa puheitaan

Eräs väärä profeetta tänään: ***Siksi tuona ahtaan portin tuskanyönä, niin Jumala, kuin Saatanakin lopettivat vihanpoit
    Profetiat
    1
    56
  16. ...

1.kor. 10:30   Jos minä sen kiittäen nautin, miksi minua herjataan siitä, mistä kiitän?
    Raamattu
    0
    56
  17. Joko maailmanloppu tuli ?

Matteuksen evankeliumi: 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaik
    3
    56
  18. 2.Moos. vl-versiona

2.Mooseksen kirja: 20:1 Ja Valtakunta puhui kaikki nämä sanat ja sanoi: 20:2 "Minä olen SRK, sinun Valtakuntasi, joka v
    0
    55
  19. Teenkö tahallani syntiä?

1.Johanneksen kirje: 1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. 1:10
    1
    54
  20. Tietopäivitys Teuvolle

Lähestyn sinua näin avoimella kirjeellä kun meillä ei muita yhteydenpitokanavia ole nykyisin. Kun tykkäät juoruta minust
    Raamattu
    3
    53