Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamatun luonneanalyysi homoihin suhtautumisesta:
Matt. 5:7
Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden.
Rinnakkaisviitteet
Ps. 41:2 Autuas se, joka vaivaista holhoo! Hänet Herra pelastaa pahana päivänä.
Matt. 25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; > Siirry
Matt. 25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
Luuk. 6:36 Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen. Siirry
Luuk. 6:38 Antakaa, niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, pudistettu ja kukkurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin."
2Tim. 1:16 Antakoon Herra laupeutta Onesiforuksen huonekunnalle, sillä usein hän on minua virvoittanut, eikä ole kahleitani hävennyt;
Jaak. 2:13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.
Laupeutta homojakin kohtaan toivova umpihetero Devoit :)
05.02.2012 12:25
Hyvin osaat aggressioevankeliumisi Teuvo, mutta siitä puuttuu Totuus, eli veren voima.
05.02.2012 11:44
***Todellisuudessa äitini työntää lastani paholaisen valtaan, niinkö? ***
Näinkin voisi sanoa. tuollaisella toiminnalla herätetään lapselle kiinnostus ja halu ottaa vainajahenkiin yhteyttä. olisi viisasta kertoa hänelle totuus niin kuin se on että kuolleet eivät tiedä mitään. Lisäksi lapselle voisi kertoa että Jeesus tulee herättämään Häneen turvaavat viimeisenä päivänä, koska viimeinen vihollinen joka voitetaan on kuolema. Mihin ylösnousemusta tarvittaisiin jos kuolemaa ei olisi?
05.02.2012 11:39
SE on selvästi unta. älä siitä huolta kanna
04.02.2012 23:20
Tuhat ja yksi, on tosi asia että kuolleet eivät tosiaankaan tiedä mitään, he ovat tilassa joka on syvää unta syvempi.....
04.02.2012 22:52
Nyt on sellainen paikka että haluaisin sanoa asioita kahdenkesken, mutta kun en voi niin.. on paljon asioita joille ei ole järjellistä selitystä
04.02.2012 22:50
Tuhat ja yksi, älä halveksi asiaa mikä on todeksi osoitettu.. En menisi halveksimaan vanhempia uskon harhaisiksi
04.02.2012 22:43
Pakko sanoa että aistivat.. koska kuolleet eivä tiedä mitään..
04.02.2012 22:42
En minäkäkään kehoita ihmisiä alkamaan toimia unien mukaan, tapahtuneet tosi asiat voivat todistaa olivatko unet tosia
04.02.2012 22:24
Lapset voivat tosiaan aistia asioita herkemmin kuin aikuiset
04.02.2012 22:23
Olen var,a siitä että lapset aistivat asioita herkemmin kuin aikuiset, niin minäkin tein lapsena
04.02.2012 22:22
Matt
19:13 Silloin tuotiin hänen tykönsä lapsia, että hän panisi kätensä heidän päälleen ja rukoilisi; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia.
19:14 Niin Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkääkä estäkö heitä tulemasta minun tyköni, sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta."
19:15 Ja hän pani kätensä heidän päälleen ja lähti sieltä pois.
Miten niin huuhaata?
04.02.2012 21:51
Toivottavasti en vaikuta ristiriitaiselta mutta kyllä Jumala voi puhua unenkin kautta, mutta tuskin silloinkaan minkään Jeesusnäyn välityksellä, puhumattakaan vainjahenkinäyistä.
Job
33:14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
33:15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
33:16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
04.02.2012 21:06
Matt.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
Minullekin on ilmestynyt lukemattomia kertoja unessa jo poismenneet läheiseni, mutta en yritäkään uskoa että he oikeasti olisivat ilmestyneet. Jeesusnäyissä pitää muistaa se tosi asia että oikeasta Jeesuksesta ei jäänyt yhtään kuvaa, kukaan nykyihminen ei tiedä miltä hän oieasti näytti. laitoin tuon edellänäkyvän Raamatunkohdan varoitukseksi jeesusnäkijoille etteivät tulisi paholaisen toimesta petetyiksi. Unikuvajeesuksia voi nähdä kuka vaan, mutta oikea Jeesus se ei ole.
Palstan valheprofeetta on varoittava esimerkki valveunien näkijästä, niissä unissa ei ole mitään henkistä
04.02.2012 20:33
Ei riitä Teuvo että olet valehtelija, vaan olet vielä mitä halpamaisin valehtelija. tuo spiritsmi valheen sait siitä kun varoitin sinua ja armia että oppinne on spiritualismia.
KarHenrik muuten otti pyynnöstäsi yhteyttä ja sanoi kuten tiesinkin että valehtelet senkin uhkailujutun. Jos palstalla oli nimettömiä viestejä, on helppo arvata että teukkavalehtelija ne laittoi. Milloin sinusta teuvo on tullut vielä vl-johtomieskin?
04.02.2012 19:24
Har inaista että on asia josta vielä voin olla samaa mieltä Teuvon kanssa. Toivon vaan että Teuvo vihdoinkin ymmärtäisi että hän itsekin seurustelee saatanan henkien kanssa.
Mutta kuolleiden kummitteluista sananen:
Kaikki kummitteluina esiintyvät vainjahenget ovat riivaajahenkiä, jotka osaavat tosi taitavasti jäljitellä kuolleita edesmenneitä. Mutta muista etteivät kuolleet tiedä mitään.
Saarnaaja
9:5 Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on unhotettu.
9:6 Myös heidän rakkautensa, vihansa ja intohimonsa on jo aikoja mennyt, eikä heillä ole milloinkaan enää osaa missään, mitä tapahtuu auringon alla.
04.02.2012 14:51
Nyt saamme odottaakin sitä irvokasta näytelmää kun poloinen aloittaja joutuu liekaasi ja alkaa paljastelmaan yksityiselämänsä saloja, ennen kaikke sitä ahtaanportin välttämättömäksi läpikäymiseksi tarvittavaa aviorikostaan.
Sitten odotamme sitä hetkeä kun sinä julistat poloisen aloittajan ahtaanportin läpikäyneeksi ja sitäkin kun riitaannut hänenkin kanssaan ja julistat ettei aloitatja ole koskaan läpäissyt porttiasi.
04.02.2012 12:13
Teuvo on hurmostelöija hurmahenki, joka perustaa sanomansa ulkopuolelta Raamatun saatuun sanomaan
03.02.2012 19:23
Teuvo vertaa ehkä itseään paavaliin siksi kun hän on julistanut Paavalin osatotuuden puhujaksi niin kuin hän on itse.
Tosin en usko että Teuvo puhuu edes kahtakymmentä viisi prosenttia totta.
Oman kokemukseni mukaan hän valehtelee vähintään 99 prosenttia.
03.02.2012 16:03
Lisäksi Semperille. Tuo vedättäjän vaatimus uudestisyntymisen todistamisesta alkaa muistuttamaan sunilaista spiritualismia.
01.02.2012 14:36
44 / 275