Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Tämä jutun synty ajoittuu aikaan, kun vl-liikkeessä ei ymmärretty lymyilyn ajan olevan ohi. Nostan hattua SRK,n probagandisteille, kun lyhyessä ajassa alkoivat viemään mediaa, kuin sitä kuuluisa pässiä narussa.

Ei se lymyily mihinkään ole hävinnyt. Julkisuuteen annetaan kiiltokuva ja takanapäin ovat kuin ennenkin.
    Kansankielellä sanottuna: Paska ei muutu, vaikka se parfymoitaisiin :)

(Otan sekuntaattorilla aikaa, milloin varjoakin nopeammin vetävä sefumme, poistaa kommenttini :)
  2. **Kun tällä palstalla kirjoittaa rekisteröityneellä nimimerkillä liian osuvasti, niin aina löytyy niitä joiden pään se saa sen verran epätasapainoon, että yrittävät hakemalla hakea millä voisi loukata toista kun ei pää kestä mitä toinen kirjoittaa. Olenhan minäkin saanut kirjoitusteni perään mitä ihmeellisempiä räksytyksiä ja väitteitä. Ei niistä kannata välittää. Ja ajattelepa sefua. Olipa hänen toiminnastaan muutoin mitä mieltä tahansa, niin mikään ei oikeuta niihin mitä räikeimpiin herjoihin joita hän on osakseen saanut. Ei niihin silti kukaan järkevä korvaansa lotkauta. Joten voit olla ihan huoleti. Ei sinua kukaan oikeasti pidä Rauhan Sanan lestadiolaisena - ei edes nuo provot, jotka yrittävät kaikin tavoin vain saada mielipahaa aikaan toisille, kun kärsivät itse omasta olotilastaan :)**

Ja kun aina muistaisi pitää pään kylmänä ettei lähtisi samaan loan heittoon mukaan. Siksi teenkin monesti "väyryset" ja nukun monesti yön yli ennen kuin vastaan pahimpiin. Sen nukkumisen jälkeen tunnekuohu on mennyt yleensä ohi, ettei tarvitse vastatakaan.
    Senkin muistan että joka leikkiin lähtee se leikin kestäkööt. Juhlallisesti voisin sanoa Kristuksen sanoin: "Iloitkaa, jos teitä nimeni tähden vainotaan, sillä silloin on yllänne kirkkauden henki"

Jep ei varmaan kukaan vielä pidä minua rauhansanalaisena, mutta näyttää siltä että osa vl,stä on Mein Kamfinsa lukenut. Goebbelskin teki natsivalheista "tosia" toistamalla valheet tuhansia kertoja. Oletko huomannut että vl uskossa pätee sama kaava? Tarpeeksi kauan jotain Raamatunvastaisuutta seuroissa toisteltuaan, uskovat valheen todeksi. Aikoinaan kuvatkin tuotiin kirkkoon selventämään Raamatun sanomaa ja muutamaa sukupolvea myöhemmin ihmiset palvoivat niitä jumalina.

Tapaus sefu kirvoittaa minussa monenlaisia kysymyksiä ja ajatuksia. Olen hänen suhteensa vielä kysymysvaiheessa: Lintu vaiko kala? Myötätunnosta hänen ihmisyyttään kohtaan, olen lähtenyt joskus puolustamaan häntä, mutten missään nimessä siksi että puolustan aatemaailmaansa.
  3. ..väitteesi