Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
***Nyt viekas vilppi täällä On noussut kunniaan,
On valhe vallan päällä Ja vääryys voimassaan.
Ei kuulla kurjan ääntä, Ja köyhää sorretaan,
Ja lainkin rikkaat vääntää Vääryyttä puoltamaan.***
23.11.2009 21:17
Itse tutustuin pintapuolisesti em aiheeseen jo kymmeniä vuosia sitten, kun sattui armeijakaveriksi sellainen joka opiskeli ko. alaa.
Kvanttifysiikan mukaan aine todellakin näyttää syntyvän tyhjästä ja siinä varmasti kulkeekin uskomukseni mukaan se raja hengellisyyden ja materian välissä. Uskon tieteen kehittymisen myötä, myös sen mystisyyden verhon häviävän näkyvän ja näkymättömän väliltä.
PS: Chatti on kaputt
22.11.2009 23:02
Vaikka Teuvolla olisi pitänyt olla jo silloin näkemys siitä että Armi on hurmahenki (Tosin Teuvo oli jo itsekin)
Hän oli valmis heti ja epäröimättä heittämään pitkäaikaisen ystävänsä yli laidan Armin mieliksi, eräänlaiseksi uhrilahjaksi Armille.
22.11.2009 13:05
Samanlailla minä itse olen ollut edistämässä pahaa, kun en kantaani moneen sunilaisuuden valheeseen julkituonut vaan olin hiljaa.
En sinua syytä mistään, en edes siitä että olit hiljaa. Kuitenkin kaikki oli silloin sinulle vielä uutta ja outoa, etkä minua tuntenut oikeastaan ollenkaan.
22.11.2009 12:55
Teuvo: Kysy ensin itseltäsi sama asia.. Eli
"Miksi Armi teki sinusta tällaisen?"
22.11.2009 12:49
,*** jossa yhden ainoan kerran sain hetken istua, hänen, hänen miehensä ja KariHenrikin kanssa. ***
Hyvin olit vastaanottavainen Armin sanomalle silloin. Tuliaisina Armilta toit minulle tiedon, että uskoni ei ole kelvollista. Luojan kiitos Armi, loppujen lopuksi teit minulle korvaamattoman palveluksen.
22.11.2009 12:43
...alkaa pahasti harhaan menneiden lähimmäistemme tuomariksi. Mutta meillä ei sellaiseen ole valtuuksia.
Muista, että Jeesus kantoi syyn puolestamme ristille. Jos omin voimin yritämme, pieninkin synti kadottaa.
On tosin syntiä, jonka puolesta ei enää uhria ole, mutta sittenkään emme ketään voi tuomita, se valta on yksin Jumalalla.
21.11.2009 16:52
Hanuri on kehittynyt huuliharpun ohella instrumenteista, joilla urkupillistöt viritettiin aikoinaan.
Sinunhan se pitäisi tietää, miksi vl-pipo kiristää. Eikö sinullakin vielä se ole, kaikesta huolimatta?
21.11.2009 12:56
Vainio esitti laulullaan osuvasti sen halveksunnan ja hylkäämisen, mitä tämän hyvinvointivaltion pelastaneet, saivat osakseen.
http://www.youtube.com/watch?v=xSuB6O-SikU&feature=related
21.11.2009 12:50
-Hanuri
-Rummut
-Kitara
Tuo em. kolmikko takasi ennen, varman menolipun helvettiin, yksikin soitin piisasi
"Veteraanin iltahuuto" oli tosi upea ammattilaisten esittämänä. Se kun ollaan totuttu kuulemaan yleensä veteraanien omien kuorojen numerona. Valitettavasti kappale on liian vaativa heille.
21.11.2009 12:42
Ei syyllistytä samaan kuin Armi ja Teuvo, eli ihmisten mollaamista saatanaksi heidän mielipiteidensä takia.
Eri asia sitten on, jos ihminen saa sanottavansa automaattikirjoituksen kautta, koettelematta hänelle sanelevaa henkeä Raamatun edellyttämällä tavalla. Kun olemme nähneet, että saneleva henki herjaa Sovintoverta, voimme olla varmoja, että ilmoituksen takana on saatana, mutta kirjoituksen välittänyt ihminen ei ole sitä.
21.11.2009 12:31
Olin "kahden" vaiheilla, tulenko "urkuparvelle" :)
21.11.2009 12:24
Olin alttarilta katsottuna vasemmalla oliko sen nimi "sivulaiva"? Aika lähellä pappia. Orkesterista n.10 metrin etäisyydellä.
Entäs sinä?
21.11.2009 12:12
Tunnistaneeni yhden. Korostan etten ivaa v-lestadiolaisia siitä, jos olivatkin. Osoittaa vain avarakatseisuutta
jos joku pystyi löysäämään pipoansa sen verran.
21.11.2009 11:55
Moniko vl tunnustaa olleensa korsuhartaudessa?
21.11.2009 11:47
Loppujen lopuksi, olen tätä ennemminkin sanonut: Lähettikö Jumala sittenkin Armin Teuvon ihastukseksi?
Ja nyt sitten en tarkoita mitään "sellaista" ihastumista. Teuvokin havahtui liian myöhään, ettei Armille kelpaa kenenkään usko, kaksi "teuvoa" samassa lahkossa ei toimi :)
Jos Sunin julistuksessa oli alusta lähtien se valheen myrkkykapseli sisällään, Jumala näki Armin henkilönä, joka varmasti tuhoaa kaiken jo orastaneen "sunilaisuuden". Valtakunta joka nousee itseään vastaan sortuu. Se nähtiin sunilaisuuden nousussa ja tuhossa. Toki nousukin oli kovin loivaa, ollakseen Jumalasta..
21.11.2009 11:35
Ja miksi sinulle se tieto on tärkeää?
21.11.2009 11:27
Minusta ei ole oikein relevanttia alkaa yksityisviesteissä näitä asioita seikkaperäisesti ruotimaan. Näin tunnen nyt..
19.11.2009 22:37
Totuus oli ensimmäinen uhri, jonka Teuvo uhrasi Armin eteen. Toki "huutaminen" totuudesta jatkui. Totuus muuttui akselilla Teuvo+Armi, "totuudeksi".
Seuraavaksi Teuvo uhrasi Armin alttarille parhaan ystävänsä.
19.11.2009 22:34
Nimittäin sitä kun Teuvo minua kohtaan halpamaisesti käyttäytyi, etten pahemmin hänestä todista.
Mutta se Armin kanssa palaveeraaminen ja minun tuomitseminen, oli se viimeinen piste.
18.11.2009 23:28
96 / 275