Onkin ainut vaihtoehto alkaa ruotimaan totuuden tuojaa, niin on nyt, ja niin oli Jeesuksen aikaan:
Minä kyllä tiedän, että te olette Abrahamin jälkeläisiä. Silti te haluatte tappaa minut, koska sanani ei saa teissä sijaa.
Kun totuutta ei pysty nielemään
71
283
Vastaukset
oman elämäsi henkilökohtaista totuutta, vaan Armin hengessä kantelet täällä ikiomaa raamatunlausekoteloasi, josta aina vetelet mielesi mukaisia jakeita oman tekopyhyytesi todistamiseksi?
- havaintoja palstalta
Hssu:n aloituksesta ja aikaisemmista kirjoituksista saa sellaisen käsityksen, että hän on tehnyt jonkinlaisen oman uskonratkaisun jonkin uskonlahkon oppien mukaan, eli on mennyt harhaan ja ihmioppeihin mukaan, mutta hän ei ole pystynyt nielemään Totuuden Henkeä sisälleen?
havaintoja palstalta kirjoitti:
Hssu:n aloituksesta ja aikaisemmista kirjoituksista saa sellaisen käsityksen, että hän on tehnyt jonkinlaisen oman uskonratkaisun jonkin uskonlahkon oppien mukaan, eli on mennyt harhaan ja ihmioppeihin mukaan, mutta hän ei ole pystynyt nielemään Totuuden Henkeä sisälleen?
aivan vilpittömästi kesällä 2007, ja sai etsinnälleen todistuksen täältä, kun kirjanikin tilasi. Mutta sitä en pysty ymmärtämään, mikä sai hänet kolmen muun veljen tavoin vaihtamaan totuuden tien tähän Armin totuuteen:
"Totuus on ja pysyy siinä kun olen sanonut, sanoma jota Teuvo on tuonut
on ollut oikeaa (mutta paljon myös sellaista mitä olen ihmetellyt,
hätkähtänyt mihin en ole voinut yhtyä, ja paljon on tapahtunut järkyttäviä
asioita joita en ole voinut ymmärtää) mutta Teuvon hengeen ei hengeni ole
koskaan voinut yhtyä."Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.
- ohjaa ihmistä
TeuvoSuni kirjoitti:
aivan vilpittömästi kesällä 2007, ja sai etsinnälleen todistuksen täältä, kun kirjanikin tilasi. Mutta sitä en pysty ymmärtämään, mikä sai hänet kolmen muun veljen tavoin vaihtamaan totuuden tien tähän Armin totuuteen:
"Totuus on ja pysyy siinä kun olen sanonut, sanoma jota Teuvo on tuonut
on ollut oikeaa (mutta paljon myös sellaista mitä olen ihmetellyt,
hätkähtänyt mihin en ole voinut yhtyä, ja paljon on tapahtunut järkyttäviä
asioita joita en ole voinut ymmärtää) mutta Teuvon hengeen ei hengeni ole
koskaan voinut yhtyä."vastaleivotun pullan tuoksun tai hernekeiton tuoksun takia ihminen on valmis luopumaan vaikka esikoisoikeudestaan?
Hssu kirjoitti:
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.
"Kaiken minkä tekevät, he tekevät siksi, että heidät huomattaisiin. He käyttävät leveitä raamatunlausekoteloita ja panevat viittaansa isot tupsut."
Tupsuista en tiedä, kun en ole sinua kevään 2008 jälkeen tavannut, mutta raamatunlausekotelosi kyllä loistaa kaikille.ohjaa ihmistä kirjoitti:
vastaleivotun pullan tuoksun tai hernekeiton tuoksun takia ihminen on valmis luopumaan vaikka esikoisoikeudestaan?
aina herkullinen kahvipöytä, jossa yhden ainoan kerran sain hetken istua, hänen, hänen miehensä ja KariHenrikin kanssa.
TeuvoSuni kirjoitti:
"Kaiken minkä tekevät, he tekevät siksi, että heidät huomattaisiin. He käyttävät leveitä raamatunlausekoteloita ja panevat viittaansa isot tupsut."
Tupsuista en tiedä, kun en ole sinua kevään 2008 jälkeen tavannut, mutta raamatunlausekotelosi kyllä loistaa kaikille.Se on kyllä hyvin pieni, olematon, mutta jos se loistaa, niin en voi mitään, empähän ainakaan itse loista.
- tuo touhu on
Hssu kirjoitti:
Se on kyllä hyvin pieni, olematon, mutta jos se loistaa, niin en voi mitään, empähän ainakaan itse loista.
kun väitetään toisesta ties mitä sattuu.
EI Jumalan Henki vaikuta ihmisessä väärien lausuntojen antamista. TeuvoSuni kirjoitti:
aina herkullinen kahvipöytä, jossa yhden ainoan kerran sain hetken istua, hänen, hänen miehensä ja KariHenrikin kanssa.
,*** jossa yhden ainoan kerran sain hetken istua, hänen, hänen miehensä ja KariHenrikin kanssa. ***
Hyvin olit vastaanottavainen Armin sanomalle silloin. Tuliaisina Armilta toit minulle tiedon, että uskoni ei ole kelvollista. Luojan kiitos Armi, loppujen lopuksi teit minulle korvaamattoman palveluksen.TeuvoSuni kirjoitti:
Tupsuista en tiedä, kun en ole sinua kevään 2008 jälkeen tavannut, mutta raamatunlausekotelosi kyllä loistaa kaikille.Teuvo: Kysy ensin itseltäsi sama asia.. Eli
"Miksi Armi teki sinusta tällaisen?"Samanlailla minä itse olen ollut edistämässä pahaa, kun en kantaani moneen sunilaisuuden valheeseen julkituonut vaan olin hiljaa.
En sinua syytä mistään, en edes siitä että olit hiljaa. Kuitenkin kaikki oli silloin sinulle vielä uutta ja outoa, etkä minua tuntenut oikeastaan ollenkaan.- kasvarteleminen
totuus ei aluksi maistukaan makealta, vaan karvaalta, se karvastelee
Vaikka Teuvolla olisi pitänyt olla jo silloin näkemys siitä että Armi on hurmahenki (Tosin Teuvo oli jo itsekin)
Hän oli valmis heti ja epäröimättä heittämään pitkäaikaisen ystävänsä yli laidan Armin mieliksi, eräänlaiseksi uhrilahjaksi Armille.- mikä totuus
että nyt pitäisi puhua Raamatun totuuksista
kun Kemistä saakka tulit junalla minua tapaamaan, ja sait lähemmin tutustua Totuuden Henkeen, kirkkouskovan henkeen ja Devoutin henkeen, joka ei uskaltanut sinua silmiin katsoa?
asetuit Aarmia puolustamaan ja väitit, ettei hän ole koskaan mitään tuollaista lausunutkaan.
Portto on Raamatun todistuksen mukaan ihminen, yhtä hyvin mies kuin nainenkin, joka totuudesta luopuneena, Saatanan tekopyhittämänä ja Jmalan paaduttamana esiintyy niin kuin olisi Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut.
Ainoana tehtävänä estää ihmisiltä pääsy ahtaan portin kautta Kristuksen puhdistettavaksi:
"Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle, ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."käydä oikomaan valheitasi, joita tässäkin viestissäsi esitit, saadaksesi kunniaa toisilta väärämielisiltä.
Sinä itse tiedät, minä tiedän ja Pyhä Henki tietää, mitä vääristelit, joten tämä keskustelu minun osalta päättyy tähän.
- Diana-ad-rem
Ei maassa vallitsevaa oikeuskäytäntöä muuteta kapinaliikkeillä tai riehumalla temppelissä tai oikeustalolla.
Jos lakeja halutaan muuttaa, se tehdään rauhanomaisesti ei ns. vallankumouksellisesti, ikäänkuin kansa ottaa vallan, sekin on nähty kommunismissa. Tuleeko lopulta muuta kuin ruumiita.
Sitä Jeesus yritti, muuttaa lakeja. Laki oli lisäksi Jumalan antama, johon ehdottomasti kiellettiin tekemästa mitään lisäyksiä tai poistoja, ainoastaan noudattamaan.
Demokratia on sitä, että keskustellaan, tehdään kompromisseja, joka on yhtä kuin, yhteinen hyvä.
Noista ajoista on kaksituhatta vuotta, ja silloin tapettiin ihmisiä vahvemman oikeudella, valloittajalla (roomalaiset) oli omat lakinsa. Roomalaiset ristiinnaulitsivat paljon juutalaisia noina aikoina, Jeesus ei ollut ainoa.- ajatt.
Toisin ajatteliat on tapettu tai ainakin vangittu, miksi ?
Siksi koska se tuo sekasortoa ja lisää ruumiita.
Eikö ole järkevää yksi vangita,
kuin elää sodassa, ja haudata ruumiita jota toisin ajattelia tuo. - kun Jeesus
ajatt. kirjoitti:
Toisin ajatteliat on tapettu tai ainakin vangittu, miksi ?
Siksi koska se tuo sekasortoa ja lisää ruumiita.
Eikö ole järkevää yksi vangita,
kuin elää sodassa, ja haudata ruumiita jota toisin ajattelia tuo.tapetaan ihmisille tulee hyvä olla. Mutta näin pieni ja mitätön on ihmisen ymmärrys ei se voi
ymmärtää, että Jumalan Totuutta ei pois saada tappamalla totuuden tuoja tai totuuden tuojat.
Mutta sellainen on se ihmisten sielujen vihollinen se tekee julmaa jälkeä.
Siksipä on tämäkin sanottu Jumalan omille, "älkää pelätkö niitä jotka ruumiin voivat tappaa,
vaan pelätkää Häntä joka ruumiin, että sielun voi helvettiin hukuttaa.
Täälläkin on touhu sellainen, että monen sydämessä asuu viha niitä kohtaan jotka Jumalan Hengessä
tai Hänen Henkensä johdatettavana ovat. He toivovat ja"rukoilevatkin"että nuo "kivitettäisiin"
niin saataisiin olla rauhassa omassa uskossa, siinä vajavaisessa ainaisena armonkerjäläisenä jne.
Ei ole siis mihinkään muuttunut se mitä on ollut ON tänäänkin, mutta sokeudessa ei nähdä. - Diana-ad-rem
kun Jeesus kirjoitti:
tapetaan ihmisille tulee hyvä olla. Mutta näin pieni ja mitätön on ihmisen ymmärrys ei se voi
ymmärtää, että Jumalan Totuutta ei pois saada tappamalla totuuden tuoja tai totuuden tuojat.
Siksipä on tämäkin sanottu Jumalan omille, "älkää pelätkö niitä jotka ruumiin voivat tappaa,
Täälläkin on touhu sellainen, että monen sydämessä asuu viha niitä kohtaan jotka Jumalan Hengessä
tai Hänen Henkensä johdatettavana ovat. He toivovat ja"rukoilevatkin"että nuo "kivitettäisiin"
niin saataisiin olla rauhassa omassa uskossa, siinä vajavaisessa ainaisena armonkerjäläisenä jne.
Ei ole siis mihinkään muuttunut se mitä on ollut ON tänäänkin, mutta sokeudessa ei nähdä.Pitää huomata kristinopin ristiriidat joissa ei ole mitään järkeä.
Miksi teidän pitää olla armon kerjaläisiä koko ikänne, jos teidät on sovitettu. Ei siis järjellistä ollenkaan.
Miksi pitää pelotella ihmisiä helvetillä, vihamielisillä henkivalloilla, riivaajilla etc. joita ei ole olemassakaan.
Pelkkää hallintayritystä olemattoman pelottelulla, pitää uskoa valhe. Sokeus on juuri siinä.
Tehoaa lapsiin ja lapsenmielisiin, ei enää aikuisiin. - sokeat eivät
kun Jeesus kirjoitti:
tapetaan ihmisille tulee hyvä olla. Mutta näin pieni ja mitätön on ihmisen ymmärrys ei se voi
Ei ole siis mihinkään muuttunut se mitä on ollut ON tänäänkin, mutta sokeudessa ei nähdä.näe, he kummeksuvat kuka on mitäkin tekemässä.
Jumalan Hengessä kaikki on paljasta ja avointa mikään ei jää salaan. - ristiriidat?
Diana-ad-rem kirjoitti:
Pitää huomata kristinopin ristiriidat joissa ei ole mitään järkeä.
Miksi teidän pitää olla armon kerjaläisiä koko ikänne, jos teidät on sovitettu. Ei siis järjellistä ollenkaan.
Miksi pitää pelotella ihmisiä helvetillä, vihamielisillä henkivalloilla, riivaajilla etc. joita ei ole olemassakaan.
Pelkkää hallintayritystä olemattoman pelottelulla, pitää uskoa valhe. Sokeus on juuri siinä.
Tehoaa lapsiin ja lapsenmielisiin, ei enää aikuisiin."Kristinopit" ovat täynnänsä ties mitä ristiriitaisuuksia, niin kuin sinunkin ihme oppisi.
Ne jotka USKOVAT POIKAA eivät elä ristiriitaisuuksissa vaan KAIKKI ON AIVAN SELVÄÄ JA SELKEÄÄ. - 312
Diana-ad-rem kirjoitti:
Pitää huomata kristinopin ristiriidat joissa ei ole mitään järkeä.
Tehoaa lapsiin ja lapsenmielisiin, ei enää aikuisiin.Et tunne pahuutta DI., joka luo pelkoa.
Ammu tai tule ammutuksi. - Diana-ad-rem
312 kirjoitti:
Et tunne pahuutta DI., joka luo pelkoa.
Ammu tai tule ammutuksi.ja siitä pelko.
Minulla ei ole pelkoa, eikä tarvitse ampua ketään.
- taas, Taas
roikutaan ihmisessä, vaikka kohdallasi ei ole kyse kenessäkään ihmisessä roikkumisessa
vaan olet Jumalan armosta saanut Hänen puoleensa kääntyä ja HÄN ON SILMÄSI SAANUT AVATA.
Näin näkyy, kun ei todellakaan Jumalan totuutta Jeesuksen sanaa ole pystytty vastaan ottamaan
muuta ei voida tehdä kuin roikkua ihmisissä ja tuoda kaiken maailman sontaa heistä joissa Jumala
TODELLA SAA VAIKUTTAA.
Niin se on kun Jeesus sanoi:"niinkuin he ovat minulle tehneet niin he teillekin tekevät."
Soisi vain kohtaavan niitäkin joille Jumala SAA VIELÄ PUHUA, sillä niin valheen herran kyllästämä
tämä palsta on että.- olevan
Hssu kirjoitti:
Ihmisen reposteluksi ja lannan luonniksi, ja kevyttä näytti olevan.
todella kevyttä tuo "lannan luominen".
Siinä ei paina mitään se mitä Jumala todella sanassa sanoo.
Mutta sellaista se on, kun ihminen ei ole tahtonut käydä Jeesuksen viitoittamalle tielle,vaan kulkee
oman hurskautensa polkua silloin ei voi tulla näkemäänkään mitä huseeraa ja miten kevyesti. - 312
Hssu kirjoitti:
Ihmisen reposteluksi ja lannan luonniksi, ja kevyttä näytti olevan.
Mutta kun ihminen on maallinen. tomua.
- Asiile
Mitä pahaa Sa--i, KariHenrik tai minä olemme sinulle tehneet ?
Kuitenkin pidät meitä nyt valheen omina, etkä ole puolustanut millään tavalla silloin kun Armi on omia, vääriä uskomuksiaan meistä tuonut.
Sähköpostejakin olet taatusti saanut Armilta koskien meitä ja meidän pahuuttamme.
Eikö se ole avannut silmiäsi näkemään, että Jumalassa oleva ihminen ei kirjoita sellaisia lähimmäisensä selän takana ?
Menin aivan sanattomaksi, kun Armi kuvasi minun anteeksipyyntöäni KariHenrikille "saatanan valkeuteen pukeutuneen enkelin lipeväksi yritykseksi saada KariHenrik lankeamaan".
Ja tietysti tämä kuvaus minun selkäni takana.
Miten joku voikaan näin ylipäätään nähdä asiat, eikä anteeksipyytäminenkin ole Jeesuksen sanojen mukaista ?
En tiedä miten sinun kohdallasi on, mutta minä en halua tulla Armin kaltaiseksi.
Jos totuus on sitä, että ei voi myöntää virheitään missään asiassa, en halua sellaista totuutta.
Ja jos totuus on sitäkin, että pitää sivuuttaa lähimmäisen hätä, koska "lihaa ei ruveta paijaamaan", en halua sitäkään. Laupias samarialainen hoiti lähimmäisensä haavat ja huolehti hänestä, eikä ehtona ollut se, että tuon autettavan olisi pitänyt olla kaikesta samaa mieltä kuin samarialaisen.
Laupias samarialainen huolehti hänestä siksi, koska Jumala tahtoo meidän rakastavan lähimmäistämme niin kuin itseämme. Mitä se on käytännössä ?
Sitä, että kohtelee lähimmäistään niin kuin itseään tahtoisi kohdeltavan.- sanon
autettava ei lähtenyt haukkumaan auttajaansa olet pahan lähettiläs.
Joten saastaisella tavalla tänne tuot omiasi etkä näe missä se vika todella on.
Pahuudessa EN ole mitään tehnyt niinkuin olet väittänyt vaan todella Jeesuksessa olen
ja olisin sinunkin toivonut Hänet kohtaavan, mutta sydämessäsi et koskaan edes lähtenyt
Jumalan tahdon tielle vaan etsit mitä vikaa löytäisit tuosta joka jo on löytänyt Jeesuksen.
Asiile kaiken minkä tuot on valhetta saastaista valhetta. Kysyä sopii kuinka paljon ArmiK jauhetaankaan
sontaa selän takana? Mieti?
Ja nyt kun sinulla on kaksi miestä rinnallasi jotka eivät yhtä voi olla ja olet yhdelle naiselle kuin susi
niin kunka kauan jatkat tuollaista polkua?
Mitä pahaa on teille tehty? Ei mitään pahaa vaan te teette pahinta mitä voivat ihmiset tehdäkkään
kun olette katkeruuden ja vihan antaneet jäädä kasvamaan ja tuottamaan omaa satoaan.
Et sinä eikä kukaan muukaan joka tahtoo omassa hurskaudessa elää tule koskaan muuta tekemään kuin valehtelemaan niistä jotka Jumalan tahdon tiellä ovat.
Viha on valtava Hessuakin kohtaan ja näin on selän takana toivotaan nja rukoillaan, että Hssukin
lankeaisi pois Jumalan äänen kuulumattomiin.
Mikä raivo onkaan saatanalla SE EI SOISI KENENKÄÄN PELASTUVAN ja KAIKKENSA tekee, että saisi
Jeesuksessa olevankin lankeamaan.
JOs tahdot sielusi pelastuvan niin kyllä sinun on hylättävä ihmisturvat ja käännyttävä YKSIN
Jumalan puoleen jos tätä et pysty tekemään kirottuna pysyt. - lapsi .
sanon kirjoitti:
autettava ei lähtenyt haukkumaan auttajaansa olet pahan lähettiläs.
Joten saastaisella tavalla tänne tuot omiasi etkä näe missä se vika todella on.
Pahuudessa EN ole mitään tehnyt niinkuin olet väittänyt vaan todella Jeesuksessa olen
ja olisin sinunkin toivonut Hänet kohtaavan, mutta sydämessäsi et koskaan edes lähtenyt
Jumalan tahdon tielle vaan etsit mitä vikaa löytäisit tuosta joka jo on löytänyt Jeesuksen.
Asiile kaiken minkä tuot on valhetta saastaista valhetta. Kysyä sopii kuinka paljon ArmiK jauhetaankaan
sontaa selän takana? Mieti?
Ja nyt kun sinulla on kaksi miestä rinnallasi jotka eivät yhtä voi olla ja olet yhdelle naiselle kuin susi
niin kunka kauan jatkat tuollaista polkua?
Mitä pahaa on teille tehty? Ei mitään pahaa vaan te teette pahinta mitä voivat ihmiset tehdäkkään
kun olette katkeruuden ja vihan antaneet jäädä kasvamaan ja tuottamaan omaa satoaan.
Et sinä eikä kukaan muukaan joka tahtoo omassa hurskaudessa elää tule koskaan muuta tekemään kuin valehtelemaan niistä jotka Jumalan tahdon tiellä ovat.
Viha on valtava Hessuakin kohtaan ja näin on selän takana toivotaan nja rukoillaan, että Hssukin
lankeaisi pois Jumalan äänen kuulumattomiin.
Mikä raivo onkaan saatanalla SE EI SOISI KENENKÄÄN PELASTUVAN ja KAIKKENSA tekee, että saisi
Jeesuksessa olevankin lankeamaan.
JOs tahdot sielusi pelastuvan niin kyllä sinun on hylättävä ihmisturvat ja käännyttävä YKSIN
Jumalan puoleen jos tätä et pysty tekemään kirottuna pysyt.ArmiK, pidäs pienempää suuta.
Me lapset olemme enkeleitä joiden kautta menee suoraan Jumalan sydämeen kirjoitukses, jotka ei hyvää tee. - lapselle tekee
lapsi . kirjoitti:
ArmiK, pidäs pienempää suuta.
Me lapset olemme enkeleitä joiden kautta menee suoraan Jumalan sydämeen kirjoitukses, jotka ei hyvää tee.hyvää se mikä Jumalasta on, joten kenen jumalan lapsi olet miksi et sitä tahdo tulla
tietämään. - sanon tuot
valheita pelkkiä valheita, mutta itse et sokeudessasi näe.
- itse näet miten
halpamaista on touhusi. Kerran näin jonkun muun kohdalla.
Katsoin mitä olen sinulle kirjoittanut, voin minä ne tänne tuoda kun sitä kerjäät.
Niissä ei ole mitään pahaa. Pahaa ne ovat ainoastaan sille joka ei siedä Jumalan
Hengen tuomaa sanomaa.
Sinä joka olet vannonut ettet enää lähde Jumalan tahdon tielle, niin sokeana täällä kirjoitat
ja kerjäät RUUMIILISELLE LIHALLESI TYYDYTYSTÄ. Näin se on ja VIHAAT sitä joka ei sille tuo
mitään tyydytystä.
Tästä kaikesta touhusta mitä täällä nyt on iloitsee SAATANA eikä suinkaan JUMALA.
Tämä ketju jonka Hessu aloitti, niin eikö juuri tähän pitänyt rynnätä jauhaamaan toisesta
ihmisestä valheita.
KATSO ALOITUKSEN SANOMA vai etkö pysty sitä millään näkemään?
Mieti mitä teit? Olit juuri noita jotka vatkaa ihmistä, ihmisissä.
JA KAIKEN JUMALALLISEN ALKU ON, ETTÄ IHMINEN KÄÄNTYY JUMALAN PUOLEEN ja
anoo, että JUMALA VIELÄ TOTUUTEENSA JOHDATTAISI.
Ihmisissä riippuminen ja valheiden tuonti heistä on saatanasta se on totuus. - m 12
tekstisi viestii tervehenkistä uskoa ja sydämen avaruutta. Juuri noin on meillä uskovilla lupa ajatella omilla aivoillamme ja suodattaa raamatun totuuden valossa manipulaattorien hyökkäykset.
- valheelle kaikki
m 12 kirjoitti:
tekstisi viestii tervehenkistä uskoa ja sydämen avaruutta. Juuri noin on meillä uskovilla lupa ajatella omilla aivoillamme ja suodattaa raamatun totuuden valossa manipulaattorien hyökkäykset.
on oikeaa.
Voi sinua. Et tiedä mitä valhetta siunasit.
Enempää en pönkitä hurmahenkisyyttäsi.
Vielä sanon Jeesus on sinulle manipulaattori voiko olla enää järkyttävämpää viestiä. - m 12
valheelle kaikki kirjoitti:
on oikeaa.
Voi sinua. Et tiedä mitä valhetta siunasit.
Enempää en pönkitä hurmahenkisyyttäsi.
Vielä sanon Jeesus on sinulle manipulaattori voiko olla enää järkyttävämpää viestiä.suostun mielelläni, mutta silti liha vain pistää hanttiin.
- vielä. Se kuule
m 12 kirjoitti:
suostun mielelläni, mutta silti liha vain pistää hanttiin.
näkyy onko ihminen Jeesuksen uskossa vaiko missä.
Ei Jumalan Hengessä siunata valheita, valheenpuhujia.
Ei Jumalan Hengessä vastusteta Hänen sanansa tuojaa jne. - Asiile
Kun Armi tähänkeskusteluun nyt nämä "kaksi miestä" toi, niin selvennän että minulla on ollut ja on edelleenkin yksi mies. Aviossa on oltu 26 vuotta.
- m 12
vielä. Se kuule kirjoitti:
näkyy onko ihminen Jeesuksen uskossa vaiko missä.
Ei Jumalan Hengessä siunata valheita, valheenpuhujia.
Ei Jumalan Hengessä vastusteta Hänen sanansa tuojaa jne.en vastusta Jumalan sanan tuojaa, pois se minusta
en siunaa valheenpuhujia, pois sekin minusta - tiedät mitä
Asiile kirjoitti:
Kun Armi tähänkeskusteluun nyt nämä "kaksi miestä" toi, niin selvennän että minulla on ollut ja on edelleenkin yksi mies. Aviossa on oltu 26 vuotta.
tarkoitettiin kahdella "miehellä".
Ei siinä mitään minulla on kaikki hyvin ja tiedän koska näin on saatana käy kimppuun
tuoden tuutin täydeltä valheita.
Eipä täällä muita pahoja näykään kuin Armi ja Hssu.
Ei sille mitään voi tienne olette valinneet ja syyttäjän alaisuuteen antautuneet ei vaikka teille sanoisi
Ö niin ei kun se muuttuu iiksi.
Kuinka kauan sitä kysyy Jumalalta kuinka kauan saavat valheitaan levitellä. Kaikella on aikansa.
Saatana täällä iloitsee kun sen pettämät tekevät kaikkensa ettei kukaan Jumalan Pojan
viitoittamalle tielle lähtisi.
Irvokasta on kun kiitetään Jeesusta ja samalla kirotaan ihmisiä Jumalan kaltaiseksi luotuja.
Tuollaiset kiitokset eivät mene Jeesukselle vaan jeesukselle se on totuus. - juuri tuossa
m 12 kirjoitti:
en vastusta Jumalan sanan tuojaa, pois se minusta
en siunaa valheenpuhujia, pois sekin minustamitä Asiilelle sanoit siunasit valheen ja valheen puhujan.
Ja sen sanoman jota Jeesuksessa tuodaan sitä vastustat. Näin on totuus.
Sellaista se pimeys teettää. Ikävä vain että valoon et ole koskaan tahtonutkaan käydä. - Asiile
tiedät mitä kirjoitti:
tarkoitettiin kahdella "miehellä".
Ei siinä mitään minulla on kaikki hyvin ja tiedän koska näin on saatana käy kimppuun
tuoden tuutin täydeltä valheita.
Eipä täällä muita pahoja näykään kuin Armi ja Hssu.
Ei sille mitään voi tienne olette valinneet ja syyttäjän alaisuuteen antautuneet ei vaikka teille sanoisi
Ö niin ei kun se muuttuu iiksi.
Kuinka kauan sitä kysyy Jumalalta kuinka kauan saavat valheitaan levitellä. Kaikella on aikansa.
Saatana täällä iloitsee kun sen pettämät tekevät kaikkensa ettei kukaan Jumalan Pojan
viitoittamalle tielle lähtisi.
Irvokasta on kun kiitetään Jeesusta ja samalla kirotaan ihmisiä Jumalan kaltaiseksi luotuja.
Tuollaiset kiitokset eivät mene Jeesukselle vaan jeesukselle se on totuus.milloin tulee se hetki, että sinä joudut niittämään sadon siitä mitä olet kylvänyt.
Mitä noihin kahteen mieheen tulee, heistä kumpikin oli sinun ystäväsi ennen kuin minä ketään teistä tunsin. Mutta sinun oikeassaolemisen tarpeesi ja sokeus omille virheillesi johti sinut syyttämään heitä ja lopulta ystävyytenne kaatui.
Minä en ole milloinkaan väittänyt itseäni hyväksi. Olen tietoinen synneistäni ja siitä, että tarvitsen Jeesusta antamaan anteeksi.
Sinä väität kaikkea sanomaani valheeksi, mutta se ei tee siitä vielä valhetta Jumalan silmissä.
Sitten kun oikeudenmukainen tuomari näissäkin asioissa päätöksensä tekee, tulemme näkemään missä on valhe, missä totuus.
Ja tänä päivänä minä pyydän Jumalalta sitä, että Hän näyttää silloin kun olen väärässä ja on parannuksen paikka.
Sinun ei tarvitse eikä pidä sitä roolia minun elämässäni ottaa. - Asiile
ja samoin myös sinulle ja sinun perheellesi Jumalan johdatusta ja apua kaikkiin asioihin.
- miksi tahdot
Asiile kirjoitti:
milloin tulee se hetki, että sinä joudut niittämään sadon siitä mitä olet kylvänyt.
Mitä noihin kahteen mieheen tulee, heistä kumpikin oli sinun ystäväsi ennen kuin minä ketään teistä tunsin. Mutta sinun oikeassaolemisen tarpeesi ja sokeus omille virheillesi johti sinut syyttämään heitä ja lopulta ystävyytenne kaatui.
Minä en ole milloinkaan väittänyt itseäni hyväksi. Olen tietoinen synneistäni ja siitä, että tarvitsen Jeesusta antamaan anteeksi.
Sinä väität kaikkea sanomaani valheeksi, mutta se ei tee siitä vielä valhetta Jumalan silmissä.
Sitten kun oikeudenmukainen tuomari näissäkin asioissa päätöksensä tekee, tulemme näkemään missä on valhe, missä totuus.
Ja tänä päivänä minä pyydän Jumalalta sitä, että Hän näyttää silloin kun olen väärässä ja on parannuksen paikka.
Sinun ei tarvitse eikä pidä sitä roolia minun elämässäni ottaa.valhetta palvella.
Ei Jumala minua syytä vaan saatana kauttanne syyttää ja tätä sinä et näe.
Itse kylvät tänne katkeraa siementä ja olet näin tekemässä todella pahaa.
Kerran näit mutta nyt et enää näe mitä teet.
Miksi et pysty Jumalan puoleen kääntymään? Miehetkö estää vai mikä on
en ymmärrä?
Et näe miten kumpikin vihaa juuri minua kuin ruttoa SYYN tiedän näin se menee
se on Jeesuksen oman kohtalo. Ei minulla ole hätää jos joku ruumiin tapaa niin sieluani
ei kukaan voi vahingoittaa.
Älä siis jauha valheita enää toisesta vaan käänny Jumalan puoleen anomaan että Hän sinut
johdattaisi oikealle tielle. Vasta Jumalan tahdon tiellä ihminen tulee näkemään miten
asiat todellisuudessa on.
No taas tuli laitettua totuutta, joka ei voi perille mennä. - Asiile
miksi tahdot kirjoitti:
valhetta palvella.
Ei Jumala minua syytä vaan saatana kauttanne syyttää ja tätä sinä et näe.
Itse kylvät tänne katkeraa siementä ja olet näin tekemässä todella pahaa.
Kerran näit mutta nyt et enää näe mitä teet.
Miksi et pysty Jumalan puoleen kääntymään? Miehetkö estää vai mikä on
en ymmärrä?
Et näe miten kumpikin vihaa juuri minua kuin ruttoa SYYN tiedän näin se menee
se on Jeesuksen oman kohtalo. Ei minulla ole hätää jos joku ruumiin tapaa niin sieluani
ei kukaan voi vahingoittaa.
Älä siis jauha valheita enää toisesta vaan käänny Jumalan puoleen anomaan että Hän sinut
johdattaisi oikealle tielle. Vasta Jumalan tahdon tiellä ihminen tulee näkemään miten
asiat todellisuudessa on.
No taas tuli laitettua totuutta, joka ei voi perille mennä.koska ei ollut totuutta. "Miehetkö estää ...", mitä ihmettä tuolla tarkoitit ?
Syytätkö nyt heitä minun suhtautumisestani. Taannoinhan syytit minua Teuvon lankeamisesta, kun mielestäsi saatanan välikappaleena huseerasin ja KariHenrikiä varoitit, ettei lankeaisi minun lipevään anteeksipyyntööni, niin kuin asian sähköpostissasi ilmaisit ?
Sanot; "Kerran näit mutta nyt et enää näe mitä teet."
Ei, vaan kerran luotin sinuun, mutta silmäni aukenivat kun näin että se mitä toit ei ollut Jumalan sanan mukaista. - halkeaisin?
taas toit valheita ja kevyesti niitä viskeletkin.
En ole ketään koskaan renkiksi hamunnut joten saatanan valheita roppakaupalla tuot
ja tottakai sinä niitä sanot totuuksiksi.
Ei siinä mitään ihmettä.
Eikä siinäkään että käyt sotaa itse Jumalan sanomaa vastaan, herjaat itse Jumalan Henkeä.
Eikä tuo totisesti ole kaunista nähtävää.
Kaiken mitä tuot on valhetta se ei totuudeksi muutu sillä että sinä niitä totuudeksi väität.
On se todella kauheaa nähdä mitä viha ja katkeruus saakaan aikaan ja vielä kauheampaa on
nähdä miten täällä sitä siunataan.
TEHKÄÄ PARANNUS IHMISTÄ VIHAAMALLA, JEESUSTA VIHAAMALLA ette koskaan tule Jumalan
yhteyteen pääsemään. SE ON JUMALAN TOTUUS eikä se muutu vaikka valhe sen miksi yrittää
muuttaa.
TÄÄLLÄ EI OLE KYSE ihminen ihmistä vastaan VAAN HENKIVALLOISTA ON KYSE ja minkä HENGEN
sinä annat itsessäsi hallita SE NÄKYY. - perille
Asiile kirjoitti:
koska ei ollut totuutta. "Miehetkö estää ...", mitä ihmettä tuolla tarkoitit ?
Syytätkö nyt heitä minun suhtautumisestani. Taannoinhan syytit minua Teuvon lankeamisesta, kun mielestäsi saatanan välikappaleena huseerasin ja KariHenrikiä varoitit, ettei lankeaisi minun lipevään anteeksipyyntööni, niin kuin asian sähköpostissasi ilmaisit ?
Sanot; "Kerran näit mutta nyt et enää näe mitä teet."
Ei, vaan kerran luotin sinuun, mutta silmäni aukenivat kun näin että se mitä toit ei ollut Jumalan sanan mukaista.sehän on selvä.
Ei voi mennä perille kun on antautunut valheen valtaan.
- miten kova
viha on saatanalla, kun sinä olet saanut pysyä Jumalan tahdon tiellä.
Todella surkeaa on nähdä miten tullaan jauhaamaan omia EIKÄ PYSTYTÄ enää katkeruudelta
ja vihalta kääntymään Jumalan puoleen.- kertaa pitää
tämäkin asia laittaa KUKAAN IHMINEN EI OLE JEESUS EIKÄ KUKAN NIHMINEN OLE SAATANA.
VAAN NÄIN ON IHMINEN ON JOKO JUMALAN HENGEN JOHDATETTAVANA TAI SAATANAN HENGEN JOHDATETTAVANA. TÄMÄN asian tässäkin ketjussa olevista on kaksi kerran Jumalan Hengessä
nähnyt mutta nyt se on utopiaa ja todella raivostuttavaa heille kuulla tämä tosiasia.
ihminen palvelee JOKO JUMALAA TAI SAATANAA.
EI OLE MITÄÄN KESKITIETÄ.
Tuo asia kun saisikin ihmiset hätkähtämään , niin jotain voisi tapahtua, mutta kun ei niin jäädään
omia jauhaamaan. - Asiile
Sinunkin kanssasi on edelleen halu sopia.
Mutta se ei tarkoita sitä että olisin kanssasi kaikista asioista samaa mieltä kuten sinä edellytät. - JUMALAN PUOLEEN
Asiile kirjoitti:
Sinunkin kanssasi on edelleen halu sopia.
Mutta se ei tarkoita sitä että olisin kanssasi kaikista asioista samaa mieltä kuten sinä edellytät.vilpittömällä sydämellä, vasta silloin voit päästä todelliseen sopuun kaikkien ihmisten kanssa.
Mutta kun olet vannonut, että et jostain luovu niin silloin tuo vilpitön sydämen kääntyminen ei
tule onnistumaan ja näin vain petät itseäsi sanomalla kyllä minä olen kääntynyt Jumalan puoleen
etsimään Häntä.
TIEDÄTKÖ se näkyy kuka on kääntynyt vilpittä Jumalan puoleen joten miksi petät itseäsi.
Miksi jatkat selän takana pahan puhumista, kerran senkin ymmärsit ettei ole sopivaa, mutta nyt
on kaikki sinulle sallittua kun olet käynyt vastustamaan sitä joka Jumalasta on. - ystävä.
KH. vaikka suolsit minulle sylin täydelä "totuutta", tiesin sinussa on ainesta josta pidän.
Se on vastusta pahaa. Sydämesi tietää sen.
Et tunne minua enään. Mutta hengessä olemme samaa.
Muista;
Matt. 24:12
Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. - henkivalloissa
ystävä. kirjoitti:
KH. vaikka suolsit minulle sylin täydelä "totuutta", tiesin sinussa on ainesta josta pidän.
Se on vastusta pahaa. Sydämesi tietää sen.
Et tunne minua enään. Mutta hengessä olemme samaa.
Muista;
Matt. 24:12
Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee.tiedetään miten kunkin kohdalla on. Ja se on paljastunut miksi oli niin miten oli.
Joten voitonriemusi ei ole merkki Jumalalta vaan henkivalloissa tiedetään josta
kyllä Jumala itsekin kyllä merkit ja sanomat antoi joita en tahtonut uskoa, vaan vein JUmalalle.
Näin tämäkin on toteen käynyt:"Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. 19. Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme."
Se, että täällä valheen puhujat yhtyvät toisiinsa ja iloitsevat yhdessä kuin myös yhdessä
valheitaan puhuvat niin Jumala tämän sallii se ei ole merkki Jumalan yhteydestä vaan valheen
herran valkeuden enkelin hengessä ollaan liikkeellä ja näin aivan muu jeesus on heidän jeesuksensa
kuin Jumalan Poika Vapahtaja.
Jo pitäisi sokeiden nähdä tuo valtava viha, mutta ei. Kuinka lähellä onkaan aika kun maan asukkaat
yhdessä iloitsevat yhdessä ja alkavat hävästä tositoimin Jumalan omia jotka Jeesuksessa ovat.
Täällä on esimakua tuosta nähtävänä.
Murheellista mutta näin se vain on. Ihmiset ovat valinneet avaran portin ja sen valinneet eivät voi
sietää pätkääkään Jumalan totuutta, vaan valheet ovat heidän sydämissään ja huulillaan täyttä
totta. - ystävä.
En voi kirjoittaa näin yleispalstalla kaikkea.
Mutta ole vain luja ja rohkea, varo ylilyöntejä, tuen sinua.
Kateus iskee kyntensä, joidenkin hipiään. - Minä se olen
ystävä. kirjoitti:
En voi kirjoittaa näin yleispalstalla kaikkea.
Mutta ole vain luja ja rohkea, varo ylilyöntejä, tuen sinua.
Kateus iskee kyntensä, joidenkin hipiään.Minä se olen!
- teuvontunnistaja
Minä se olen kirjoitti:
Minä se olen!
Sinäpä sinä teuvoseni
- on todella
Jumalan ihme, että tässä ajassa vielä on ihmisiä jotka ovat lähteneet Pojan viitoittamalle tielle,
heille kaikki selkenee sillä näin käy kun Jeesus sanoo:"Kun Totuuden Henki tulee johdattaa Hän kaikkeen
Totuuteen." Ne jotka tällä Totuuden tiellä ovat eivät ole puhumassa valheita muista, vaan osoittamassa
tietä Jumalan yhteyteen.
Silloin kun ihminen ei tuolle tielle tahdo lähteä hän roikkuu ihmisissä tuoden toisista pahaa ja myötäilijöistään hyvää, vaikka näin selvä sanoma on:! Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja; 10. samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni. 11. Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä? "- Asiile
Sinulla on ollut lähelläsi ihmisiä, joitten ainoa "synti" sinua kohtaan on ollut se, että he eivät ole olleet kaikesta kanssasi samaa mieltä.
Oletit, että heidän olisi pitänyt jopa omissa asioissaan uskoa sinua eikä omaa sisintään, ikään kuin sinä tuntisit heidät paremmin kuin he itse.
Ja kun tätä ei sitten niellyt kukaan muu kuin Hssu, lausuit tuomiosi näistä ihmisistä valheen hengen omina, turmioon menevinä ihmisinä. - mitä tuossa
taas valheista puhuttiin. Totuus on KAIKKI mitä on minusta sanottu on valhetta
ja se on totuus.
En ole pahuudessa enkä näin pahuudessa mitään tehnyt. Pahuus on aivan muualla ja sitä kun
ei ihminen tahdo tulla näkemään jatkaa valheiden tuontia totuuden omasta.
Ja näyttää siltä, että valheissa tahtoo olla, katkerana ja kateellisena.
Selvä on sanoma KÄÄNTYMÄLLÄ Jumalan puoleen EI KENENKÄÄN IHMISEN puoleen ja pyytämällä
Jumala näytä sinä totuus niin silloin vasta voisi totuuden tulla näkemään, missä se paha oikeasti
on. Mutta mikä saa ihmisen jäämään valheen vietäväksi Jumala sen tietää.
Joka tapauksessa se, onko ihminen todella kääntynyt vilpittä Jumalan puoleen SE TULEE NÄKYMÄÄN.
Ei siis kannata täällä pettää itseään ja muita.
- tuojan ruotiminen
valtavien valheiden tuominen sai oikein "mahtavat" mitta suhteet.
Niin kuin aloituksen tarkoitus olisi ollut tämä?
Täällä puhutaan ja peräänkuulutetaan keskustelua. Teet aloituksen mistä on keskusteltu, ja mitä?
Se, että toit sanomaa Jeesuksesta se saa aikaan tätä PAHENNUSTA ja toden totta se mitä ihmisen
sisin on täynnä siitä yltäkylläisyydestä hän sanaa suoltaa.
Kenellä on sisin täynnä Jeesuksen sanomaa, Hänen tuomaansa pelastuksen sanomaa HARVASSA ovat.
Niitä on pilvin pimein kun syytävät valheita ihmisistä ja totuuden tiestä katkeruudessa ja kateudessa.- suu puhuu
Hssu kirjoitti:
Että tämmöinen soppa syntyy, siis en uskonut, että näin voi käydä, kun laitoin tuon aloituksen.
Mutta missä on ne jotka näkevät?
Aloituksen aihe oli aiheellinen, mutta mikä valtava ryöppy siitä syntyikään.
Missä ovat ihmiset joille Jumala saa puhua? Missä on ihmiset jotka ovat kohdanneet Jeesuksen?
Missä on ihmiset jotka Jeesuksen sanomaa pelastuksen tiestä toisivat?
Missä on ihmiset jotka uskoisivat JUMALA ELÄÄ ja JEESUS ELÄÄ?
Täällä julistetaan kuolluta jumalaa joka ei voi muuta kuin vähdätä ihmisissä ja ihmisten kautta. - miten valheelle
Hssu kirjoitti:
Että tämmöinen soppa syntyy, siis en uskonut, että näin voi käydä, kun laitoin tuon aloituksen.
on aivan kauhistus, että ilmoitetaan sen lapset ovat perkeleestä.
Tämänkin jotkut täällä olijoista näkivät ja selvästi sen Jumalan sana osoittaa.
Ei voi palvella kahta herraa. Näin ihminen on joko Jumalan tai saatanan oma se on
aivan selvä asia.
Ja tämäkin on osoittautunut selväksi HARVAT ovat ne jotka valitsevat ahtaan portin tien.
Avaran portin tie on niin paljon miellyttävämpi. Eikä tuolle tosiasialle mitään voi.
Ne jotka täällä saavat iloita he joutuvat kerran murheeseen. - Jeesus on
miten valheelle kirjoitti:
on aivan kauhistus, että ilmoitetaan sen lapset ovat perkeleestä.
Tämänkin jotkut täällä olijoista näkivät ja selvästi sen Jumalan sana osoittaa.
Ei voi palvella kahta herraa. Näin ihminen on joko Jumalan tai saatanan oma se on
aivan selvä asia.
Ja tämäkin on osoittautunut selväksi HARVAT ovat ne jotka valitsevat ahtaan portin tien.
Avaran portin tie on niin paljon miellyttävämpi. Eikä tuolle tosiasialle mitään voi.
Ne jotka täällä saavat iloita he joutuvat kerran murheeseen.perkele niin ei voi mitään.
- yst.
Vapauteen Kristus meidät vapautti.
Ps. 107:2
Näin sanokoot ne, jotka Herra on pelastanut, jotka hän on tuonut ahdingosta vapauteen,
Gal. 5:1
Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen.
Gal. 5:13
Teidät on kutsuttu vapauteen, veljet. Mutta älkää tämän vapauden varjolla päästäkö itsekästä luontoanne valloilleen, vaan rakastakaa ja palvelkaa toisianne.
- kent.
Hssu, ole siinä minkä olet oppinut.
pidä hyvänä, mutta älä lähde tuomitsemaan ketään,
sillä tuomio on Jumalan.- missä täällä
on sitä tuomitsemista mistä tuossa sanan paikassa on kyse?
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361