Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Poikamies.

    Keskiaikaista poikamies statusta käyttävät saavat naista huomattavasti harvemmin kuin sinkku statusta käyttävät. Sana "s
    Sinkut
    0
    144
  2. Tärkeä tiedoitus!!!!!!!!!!!!!!!

    Alko on sitten perjantaina kiinni.
    Miehen logiikka
    1
    143
  3. Moi!

    Onko Deisiä tai yksinkertaista blondia näkynyt tällä? Jos ei niin tässä olis sitten ((äijä musaa))) http://youtu.be/MSV
    Sinkut
    0
    143
  4. Kerro kerro kuvastin ken on palstan kaunehin....

    Kerro kerro kuvastin ken on palstan viisahin.....ja palsta vastaa (((MODELLI))) http://youtu.be/tvHcN6Dcj38
    Miehen logiikka
    4
    143
  5. Päivää palli-aivot!

    Siinä missä meikäläinen vaihtelee asentoja makuukammarissa, niin yks muija lähtee jus ennen kuin toinen tulee. Vois sa
    Miehen logiikka
    11
    143
  6. Olen miehenä esiintyvä....

    nainen? Mitäs siihen sanot? Aiheuttaja oli Treponema pallidum spirokeetta, jonka itämisaika 3–4 viikkoa. Se on yleisvaar
    Miehen logiikka
    13
    141
  7. Musta tulee rikas

    ja kuuluisa räppäri! Räppäreillä on parhaat gimmat, ne mitä räppäreiltä jää yli menee lätkä- ja futispelaajille. Tää on
    Miehen logiikka
    0
    141
  8. Mun naisen täytyy kyykätä 200 kg....

    mutta silti oltava siro, sit sen täytyy tietysti myös olla kaunis mutta myös ruma ja tietysti rikas .........vaikka onki
    Miehen logiikka
    0
    141
  9. No sanokaa sitten..

    kuinka monta naista miehellä saa olla kierrossa yhtaikaa, jos on vaikka 3 niin ei kai neljäs ole sitten syrjähyppy? Mein
    Miehen logiikka
    9
    141
  10. Kukkomies!

    Oletko munamiehen faija?
    Miehen logiikka
    2
    140
  11. Nyt taas puhuu modelli!

    Tämä mies ei juo, uusi elämä on koittanut, jo toinen selvä päivä tämän vuoden puolella. Mä aijon aloitta jonkun uuden ha
    Miehen logiikka
    24
    140
  12. Mitäs "Jussina"?

    Itse ajattelin olla kaalimaan vahtina.
    Miehen logiikka
    13
    140
  13. Jos pelaat..

    African ✩:ä niin lähdetkö alas vasemmalle vai alas oikealle ja otatko riskejä esim. menetkö saarille missä voi saada pil
    Miehen logiikka
    6
    139
  14. UUSI tärkeä tiedoitus!!!!!!!!!!!!!!

    koskee vain alkon asiakkaita ma-to auki perjantaina suljettu.
    Miehen logiikka
    2
    139
  15. Kaikille vähäosaisille onnea elämään

    kyllä se aurinko vielä sinne risukasaan paistaa. http://tinyurl.com/ajhxmng
    Miehen logiikka
    11
    139
  16. Nyt puhuu tiede!

    Minulle alkaa pikkuhiljaa muodustumaan selvä käsitys näistä ihmisistä jotka valittavat joka asiasta mm. tällä palstalla.
    Miehen logiikka
    47
    139
  17. Yleisön pyynnöstä!

    Laitan kuvani palstalle, mutta käsivarret piiloitettuna, koska en halua nimeäni palstalle. http://bit.ly/1r5Cq5t
    Miehen logiikka
    3
    138
  18. Voi persereikä!

    Kävin tossa ilmoitustaululla ja harmikseni huomasin, että heterot vs. homot illan pääottelu on peruttu, homojen sairastu
    Miehen logiikka
    0
    138
  19. Mulle on kasvanut korvat JEEEEEEEEEEEEEE!

    Kuka haluaa kuiskata korvaani...........................................................................................
    Miehen logiikka
    22
    137
  20. Mitä lasissa?

    Itselläni kahvia:D http://www.youtube.com/watch?v=Da2CV97D3eA
    Miehen logiikka
    5
    136