kuinka monta naista miehellä saa olla kierrossa yhtaikaa, jos on vaikka 3 niin ei kai neljäs ole sitten syrjähyppy? Meinaan vaan jos käy silloin tällöin sen nelosen luona.
No sanokaa sitten..
9
141
Vastaukset
- tietäjätär
Naisella saa olla viisi.
- ed.
miestä, ei naista. Kuudes on liikaa :(
- MMies
ON SYNTI OLLA USEAN NAISEN KANSSA TEKEMISISSÄ!
YKSI HYVÄ NAINEN RIITTÄÄ!
NIIN!- MMies
modelli kirjoitti:
MUTTA MISTÄ VITUSTA NIITÄ HYVIÄ NAISIA RIITTÄSI KAIKILLE?
VOISIT LÖYTÄÄ KUNNON NAISEN VAIKKA LENKKIPOLULTA TAI SEURAKUNNASTA!
ELI KAIKKIALTA MUUALTA KUIN BAARISTA!
RYHDY HARRASTAMAAN JOTAIN JOSSA ON NAISIA MUKANA JA VARMASTI TULEVAT JUTTELEMAAN KANSSASI!
NIIN! MMies kirjoitti:
VOISIT LÖYTÄÄ KUNNON NAISEN VAIKKA LENKKIPOLULTA TAI SEURAKUNNASTA!
ELI KAIKKIALTA MUUALTA KUIN BAARISTA!
RYHDY HARRASTAMAAN JOTAIN JOSSA ON NAISIA MUKANA JA VARMASTI TULEVAT JUTTELEMAAN KANSSASI!
NIIN!selvä päivä viikossa:D "ei yhtään"
Kuka niitä laskemaan.
- kikolo.
niin kolmellakin pärjäilee
minkä ikäinen olet meinaan vaan, että meikäläinen on siirtymässä eläkkeelle ja mun reviiri vapautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412