Siinä missä meikäläinen vaihtelee asentoja makuukammarissa, niin yks muija lähtee jus ennen kuin toinen tulee.
Vois sanoo, että nainen vaihtuu suunnilleen jokaisessa uudessa kuun esiintulossa.
Pari hieman pidempääkin suhdettakin toki on ollut, mutta siinä välissä sitten toki pari virkistävää irtosuhdetta.
On aika palata sinkku statukseen ja nauttia sen suomasta vapaudesta, vapudesta mennä paariin, handeliin tai viettää känninhuuruinen yö ylipainoisen prostitoidun kainalossa.
Päivää palli-aivot!
11
107
Vastaukset
- Jee Jee
Moi vaan sullekkin,
Vaik mä en olekkaan palli-aivo, niin kuin äijät.
Äijät kun ajattelee ilmeisesti ain palleillaan ja pallejaan.
Naisena olen sit vaikka pälli-aivo, on edes se pieni ero äijiin. - ilmeinen ongelma
Pidätkö elämästäsi tuollaisena? Millaista naista etsit, vai etkö edes halua sitoutua? Ihastutko sinä ensin?
En tarkoita udella, mutta en ole ihastunut keneenkään aikoihin. Siksi en kai välitä edes ensimmäistä, saati vaihdella.Välillä pidän, välillä en. Etsin naista joka menee pöydän alle kun minä komennan, se on sitä sitoutumista mistä voisi suhdeta alkaa rakentamaan.
Itseeni olen aina ihastunut ja ihastusta on aina riittänyt. Sä et vaan ole antanut itsellesi lupaa olla nöyrä, minkä kautta pitkät, hyvät ja oikeat suhteet muodostuvat.modelli kirjoitti:
Välillä pidän, välillä en. Etsin naista joka menee pöydän alle kun minä komennan, se on sitä sitoutumista mistä voisi suhdeta alkaa rakentamaan.
Itseeni olen aina ihastunut ja ihastusta on aina riittänyt. Sä et vaan ole antanut itsellesi lupaa olla nöyrä, minkä kautta pitkät, hyvät ja oikeat suhteet muodostuvat.On se vissiin mielenkiintoinen näky, kun uljas rotunainen kuskaa talutusremmissään modellia torilla ;)
elisakettu kirjoitti:
On se vissiin mielenkiintoinen näky, kun uljas rotunainen kuskaa talutusremmissään modellia torilla ;)
Tottakai toivon myös omien toiveiden toteutuvan, jos omat toiveet eivät koskaan toteudu, niin jää ne siltä rotunaiseltakin toteutumatta.
modelli kirjoitti:
Tottakai toivon myös omien toiveiden toteutuvan, jos omat toiveet eivät koskaan toteudu, niin jää ne siltä rotunaiseltakin toteutumatta.
Sussahan on asennetta.
- tilallinen
No päivää, maatilan ilmainen työmies, hehheh, Oletko jo löytänyt lämpimiä vaatteita tulevaa työkomennustasi varten? Villahousut ovat myös paikallaan lumisessa metsässä,
Olen, olen ja olen löytänyt lämpimät villahousut KLM:n nettitiskiltä, ne oli tarjouksessa 690€....niin että morjes vaan, meikäläisen työkomennus on tuolla päiväntasaajalla, missä elämään sentään vielä liittyy jännitystä ebolan ja aidsin suhteen....toisin kun tällä palstalla missä ei edes ebola menestyisi.
- Kyöstix
Ukki taas haaveilee aktiivisesta elämästä ;)
Ebola varmaan poistuis planeetalta jos tietäis, että teikäläinen, evoluution harha-askel on olemassa.
Tuli käytyä nakkikioskilla, oli tympee neito myymässä.
http://www.youtube.com/watch?v=VMkTV1pWfcY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632