Nyt puhuu tiede!

Minulle alkaa pikkuhiljaa muodustumaan selvä käsitys näistä ihmisistä jotka valittavat joka asiasta mm. tällä palstalla. Tälläiset ihmiset ovat vaan eläneet ympäristösssä, missä ovat altistuneet valittamiselle ja negatiiviselle asenteelle. Nimittäin, on havaittu, että valittajien kuunteleminen on vahingoksi aivoille, mutta missä tämänkin palstan aivottomat ovat voineet saada niin suuren annoksen valittamista, että ovat menettäneet aivonsa?

47

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykiatri dazu

      modellin "tiede" on vain mielisairaan oivallus

    • bobby sands

      Diagnosoin sinulle alkavan kaksisuuntaisen mielialahäiriön höystettynä pragmaattisella narsistisella persoonallisuushäiriöllä!

    • Ikäloppu pipiatri

      Pystyykö tiede selittämään pitkän ikäsi salaisuuden?

    • bobby sands

      Treffit narikkatoril?:D Saat loput diganoosit hlökohtaisesti:D

    • pipiatri
      • pipiatri

        Tartuntavaiheessa mahd synnytxessä saatu jo ennen penisillin keksimistä, jolloin hoitona käyetetteeu vismuttia

        Uskottiin myös, että neitsyeen saaminen parantaisi kupan
        joka Wassermanin kokeella diagnosoitiin
        Se onkin modellissa ainoa positiivinen ominaisuus HIV: lisäx

        Turhaa ainakaan Virosta neitsyttä etsiäkään


      • pipiatri kirjoitti:

        Tartuntavaiheessa mahd synnytxessä saatu jo ennen penisillin keksimistä, jolloin hoitona käyetetteeu vismuttia

        Uskottiin myös, että neitsyeen saaminen parantaisi kupan
        joka Wassermanin kokeella diagnosoitiin
        Se onkin modellissa ainoa positiivinen ominaisuus HIV: lisäx

        Turhaa ainakaan Virosta neitsyttä etsiäkään

        tuo neitsyt teoria oli minusta hauska, niin kuin kaakaon juominen kun tuli risteytys palvelijan kanssa ja isäntä (siihen aikaa)uskoi todellakin tähän joka on jotenkin kummallista mutta totta.


    • valittajia on monenmoista sorttia.
      joskus valittajien kuuntelijalla ei ole muuta ihmistä jolle valittaa jolloin itse ainakin valitan kaikille täällä, vaikka en syyttele teitä ketään tai tee muista uhria kuin kuuntelemiselleni valituksilleni.

      mutta kuka sanoisi, että elämä on helppoa.
      katkerat ihmiset nöyryyttää muita halventamalla tai kuvittelee että ihminen muuttuu kun häntä satuttaa pilkka nimillä.


      joku pitää minua yksinkertaisina mutta ei kuitenkaan itse pysty kirjoittaa asiaa. kerron itsestään selvyyksiä, joita kaikki ei edes ymmärrä.
      ei me olla koneita, jotka kasvaa ryhmässä samankaltaiseksi samalla hoidolla.

      • Ei tässä tavallinen palstailija ala erittelemään mitä sorttia kukin valittaja on, eikä tässä ketään pilkata mutta sanon vaan, että voi vittu.

        Kyllä noi kaikki 101 tutkimusta mitkä olen lukenut osoittaa, että yli 30 minuutin altistus valittamiselle joko elävässä elämässä tai vastaavan materiaalin lukeminen tappaa hermosoluja aivojen hippokampus-osasta eli aivotursosta, ja lopuksi pää lähtee kokonaan irti kehosta, putoaa kadulle ja pyörii mereen.


      • pipiatri
        modelli kirjoitti:

        Ei tässä tavallinen palstailija ala erittelemään mitä sorttia kukin valittaja on, eikä tässä ketään pilkata mutta sanon vaan, että voi vittu.

        Kyllä noi kaikki 101 tutkimusta mitkä olen lukenut osoittaa, että yli 30 minuutin altistus valittamiselle joko elävässä elämässä tai vastaavan materiaalin lukeminen tappaa hermosoluja aivojen hippokampus-osasta eli aivotursosta, ja lopuksi pää lähtee kokonaan irti kehosta, putoaa kadulle ja pyörii mereen.

        Mätä heppi modellita tipahtaa seuraavaksi

        mitkä esm Revonsuon tutkimukset olet lukenut
        ja niistä poikineet gradut----------hölmö
        www.sus.fi
        www.tmbc.fi
        www.thl.fi

        http://www.adlibris.com/fi/searchresult.aspx?search=advanced&author=Antti Revonsuo&fromproduct=true&gclid=CMaw6eGEjr8CFeyWtAod_3QAfQ

        http://en.wikipedia.org/wiki/Antti_Revonsuo

        http://www.adlibris.com/fi/searchresult.aspx?search=advanced&author=Hannu Lauerma&fromproduct=true&gclid=CP3i4OmFjr8CFenItAodIwcAaA

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hannu_Lauerma

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hasse_Karlsson

        http://en.wikipedia.org/wiki/Wittgenstein
        ja dazun oppilaalta tilattu neurlogian oppikirja, jota on odotelt jo kuusi vuotta mainosjakaja Ville Antinmaalta
        dazu ei vaan naisseikkailutansa ole ehtinyt

        samanlainen huuhaapelle, kuin kaikkivoipainen vaippapotilas modellikin


      • pipiatri kirjoitti:

        Mätä heppi modellita tipahtaa seuraavaksi

        mitkä esm Revonsuon tutkimukset olet lukenut
        ja niistä poikineet gradut----------hölmö
        www.sus.fi
        www.tmbc.fi
        www.thl.fi

        http://www.adlibris.com/fi/searchresult.aspx?search=advanced&author=Antti Revonsuo&fromproduct=true&gclid=CMaw6eGEjr8CFeyWtAod_3QAfQ

        http://en.wikipedia.org/wiki/Antti_Revonsuo

        http://www.adlibris.com/fi/searchresult.aspx?search=advanced&author=Hannu Lauerma&fromproduct=true&gclid=CP3i4OmFjr8CFenItAodIwcAaA

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hannu_Lauerma

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hasse_Karlsson

        http://en.wikipedia.org/wiki/Wittgenstein
        ja dazun oppilaalta tilattu neurlogian oppikirja, jota on odotelt jo kuusi vuotta mainosjakaja Ville Antinmaalta
        dazu ei vaan naisseikkailutansa ole ehtinyt

        samanlainen huuhaapelle, kuin kaikkivoipainen vaippapotilas modellikin

        SAATANA! Susta ympäristön pitäis alkaa olee huolestunut, tyyppi joka puskee viikset silmillä paskaa tälläisille palstalaiselle kuin minäkin olen, niin ei voi olla ilman vartiointia.


      • modelli kirjoitti:

        SAATANA! Susta ympäristön pitäis alkaa olee huolestunut, tyyppi joka puskee viikset silmillä paskaa tälläisille palstalaiselle kuin minäkin olen, niin ei voi olla ilman vartiointia.

        Miten kaksi palstakirjoittajaa jaksaa aina kinata toistensa kanssa? Ettekä ole edes ainoa logiigan "minä olen suurempi sarvipää kuin sinä" -pari.


      • elisakettu kirjoitti:

        Miten kaksi palstakirjoittajaa jaksaa aina kinata toistensa kanssa? Ettekä ole edes ainoa logiigan "minä olen suurempi sarvipää kuin sinä" -pari.

        Sulla ei ole viikset silmillä....ja en minä kenenkään kanssa kinaa. Jos mulla on mielipide niin sanon sen ja sillä sipuli.


      • modelli kirjoitti:

        Sulla ei ole viikset silmillä....ja en minä kenenkään kanssa kinaa. Jos mulla on mielipide niin sanon sen ja sillä sipuli.

        Vai että mielipide? No ootetaanpa millaisen mielipiteen rossi vääntää tuosta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Vai että mielipide? No ootetaanpa millaisen mielipiteen rossi vääntää tuosta.

        Katotaan nyt kun se on ensin saanut kerättyä pillerinsä lattialta....varmaan tärisee koneensa takana kuin punainen dildo perseessä, kun ei tajuu mikä tässä on menossa:D


      • modelli kirjoitti:

        Katotaan nyt kun se on ensin saanut kerättyä pillerinsä lattialta....varmaan tärisee koneensa takana kuin punainen dildo perseessä, kun ei tajuu mikä tässä on menossa:D

        Sä olet oikeasti hirvee. Ihan kamala :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Sä olet oikeasti hirvee. Ihan kamala :-D

        PUS


      • pipiatri
        elisakettu kirjoitti:

        Vai että mielipide? No ootetaanpa millaisen mielipiteen rossi vääntää tuosta.

        Laitoin epätiedemiehelle linkkejä luettavaxi vaivaistalossa
        ettei hillu täällä potemassa

        Lisään sitten omat linkkini saitteihini, joista on asialliset webmasterit pyytäneet luvan lisätä omiin tieteellisiin saitteihinsa
        ja luvan saaneetkin ehdolla, ettei sanaakaan muuteta
        paitsi CSS tyylittelyyn----ja voin julkaista radioesitelmänikin
        rahvaan kuultavaksi

        Olen suurempi herra, kuin modelli vainen
        minuun rakastuukin jokikinen kettu ja nainen


      • modelli kirjoitti:

        PUS

        LÄPS! *antaa korvapuustin*

        Hähä :D


      • pipiatri kirjoitti:

        Laitoin epätiedemiehelle linkkejä luettavaxi vaivaistalossa
        ettei hillu täällä potemassa

        Lisään sitten omat linkkini saitteihini, joista on asialliset webmasterit pyytäneet luvan lisätä omiin tieteellisiin saitteihinsa
        ja luvan saaneetkin ehdolla, ettei sanaakaan muuteta
        paitsi CSS tyylittelyyn----ja voin julkaista radioesitelmänikin
        rahvaan kuultavaksi

        Olen suurempi herra, kuin modelli vainen
        minuun rakastuukin jokikinen kettu ja nainen

        Siinä toinen hirviö :)

        *antaa pipiatrillekin korvapuustin*


      • pipiatri
        elisakettu kirjoitti:

        Siinä toinen hirviö :)

        *antaa pipiatrillekin korvapuustin*

        Ethän sinä omaa lullanmuruasi pieksä itseleipomillasi örfiiloillas


      • pipiatri kirjoitti:

        Ethän sinä omaa lullanmuruasi pieksä itseleipomillasi örfiiloillas

        No en raaski pipiä pieksää, en. Olen tehnyt miesten pieksämättömyyslupauksen.

        Ota nyt toinenkin korvapuusti ja kahvia päälle :)


      • Ellukettu
        pipiatri kirjoitti:

        Ethän sinä omaa lullanmuruasi pieksä itseleipomillasi örfiiloillas

        En, vaan pussaan
        ja plussaan


      • modelli kirjoitti:

        Ei tässä tavallinen palstailija ala erittelemään mitä sorttia kukin valittaja on, eikä tässä ketään pilkata mutta sanon vaan, että voi vittu.

        Kyllä noi kaikki 101 tutkimusta mitkä olen lukenut osoittaa, että yli 30 minuutin altistus valittamiselle joko elävässä elämässä tai vastaavan materiaalin lukeminen tappaa hermosoluja aivojen hippokampus-osasta eli aivotursosta, ja lopuksi pää lähtee kokonaan irti kehosta, putoaa kadulle ja pyörii mereen.

        ehkäpä juuri sen vuoksi, sensuuri on ihmisille hyväksi.


    • Olisi mielenkiintoista, jos työturvallisuusohjeisiin kiinnitettäisiin uutta huomiota. Kieltokylttejä asiakaspalvelussa tai yleensä ihmisten kanssa toimiville jotka saavat osansa todellisesta ammattivalittajien saasteesta. *Meillä on valittaminen ja vittuilu kielletty* jne... Tai saisi valituslisää (haittalisää) palkan muodossa.

      Toi on totta että valittaminen tarttuu. Se kulkee kuin henkinen syöpä kaivellen mennessään emmenthalreikiä kuuntelijan sieluun ja mieleen, ja jatkaa matkaansa aina seuraavasta seuraavalle. Ainoa ase millä voi vastustaa pään irtipoikkiputoamista on vain jätettävä ruikuttaja vähemmälle huomiolle eikä ota henkilökohtaisesti valitusveisuuta.

      • Valinegoille pitää antaa vasta lääkettä, mistä ne sekoo ihan täysin. Eli alkaa vaan muuttamaan ihan kaiken positiiviseksi (paitsi HIV), sit on kiva kattoo kun ne alkaa muuttumaan pikkuhiljaa punaseks ja katoovat takaviistoon, niin että et huomaakaan. Katos kun ratkaiseva ero tai tekijä on asenteessa. Kitisijä ei ole kiinnostunut ratkaisuista, vaan haluaa kieriskellä kurjuudessa.


      • pipiatri
        modelli kirjoitti:

        Valinegoille pitää antaa vasta lääkettä, mistä ne sekoo ihan täysin. Eli alkaa vaan muuttamaan ihan kaiken positiiviseksi (paitsi HIV), sit on kiva kattoo kun ne alkaa muuttumaan pikkuhiljaa punaseks ja katoovat takaviistoon, niin että et huomaakaan. Katos kun ratkaiseva ero tai tekijä on asenteessa. Kitisijä ei ole kiinnostunut ratkaisuista, vaan haluaa kieriskellä kurjuudessa.

        onx modellin peili jemmattu?

        Pyydä hoitsulta kromipeili, joihin evät tekarit pure

        http://www.on24.fi/kodin_tekstiilit_sisustustarvikkeet/peilit?gclid=CLubt_uJjr8CFXPKtAodBjAAjg


      • pipiatri
        pipiatri kirjoitti:

        onx modellin peili jemmattu?

        Pyydä hoitsulta kromipeili, joihin evät tekarit pure

        http://www.on24.fi/kodin_tekstiilit_sisustustarvikkeet/peilit?gclid=CLubt_uJjr8CFXPKtAodBjAAjg

        Modellin klorpromatsiinilääkity tekee auringonvalolle araxi
        ja siita punoitus
        Helteellä joku toinen neurolepti esm Levozin 500mg/vrk

        eikä modelli jaksa sählätä palstalla lainkaan
        kusikatetri kikuliin ja ukki untenmaille niin, ettei näe uniakaan
        virolaishutsuista


    • pipiatri

      Pikkuroua Morkkixellekin tietoa
      Voit saada Kelan hoitotukeakin noin 60€/kk hakemuksella
      lääkärin C-lausunto 6kk takautuvasti

      ja parin kuukauden päästä 600€ rikkaampi 60€/kk lisää
      "maitotiliille" ;.D

      • karvahirviömarakatti

        Ottiko vihjeet onkeen?


      • varmaan toimeentulo laskee tuloksi niin kuin tähänkin asti takautuvat. ylimääräisestä sakotetaan .

        onko minun sairauteni noin vakavaa, olen jo alistunut koneen oikoluvun käyttöön että sanat edes ovat kirjoitettu jotenkin oikein.


      • karvahirviömarakatti
        moraalinvartija kirjoitti:

        varmaan toimeentulo laskee tuloksi niin kuin tähänkin asti takautuvat. ylimääräisestä sakotetaan .

        onko minun sairauteni noin vakavaa, olen jo alistunut koneen oikoluvun käyttöön että sanat edes ovat kirjoitettu jotenkin oikein.

        Hoitotukea ei lasketa tuloksi ollenkaan
        C-lausunnon lisäxi pitää selvittää omalla kaavakkeella
        mitä kuluja ja haittoja on-esm työnsaanti tai tarivtsee apua
        ai apuvälineitä------hoitokulut matkata jne

        sävellät kuin Kalle Päätalo kaikkea mahdollista
        esm kamelinkarviset mummokalsarit:D

        kysy Kelalta lisää


      • karvahirviömarakatti kirjoitti:

        Hoitotukea ei lasketa tuloksi ollenkaan
        C-lausunnon lisäxi pitää selvittää omalla kaavakkeella
        mitä kuluja ja haittoja on-esm työnsaanti tai tarivtsee apua
        ai apuvälineitä------hoitokulut matkata jne

        sävellät kuin Kalle Päätalo kaikkea mahdollista
        esm kamelinkarviset mummokalsarit:D

        kysy Kelalta lisää

        en ole kirjoittanut nimimerkittömänä, sen jälkeen kuin vaihdoin siniselle nimimerkille.


      • kertolaskuna
        karvahirviömarakatti kirjoitti:

        Ottiko vihjeet onkeen?

        arimatematiikkaa 6kk x 60€ = 360€
        lisätään tupla kk-tuki 2 x 60€ = 120
        Laske noi yhteen, tekee 480€..... Ojalan laskuopilla


      • njom njom
        moraalinvartija kirjoitti:

        en ole kirjoittanut nimimerkittömänä, sen jälkeen kuin vaihdoin siniselle nimimerkille.

        Annathan minulle salasanan ja kerron hurjista orgioitasi:D


        pst.........yx ämmä kirjoitteli meidän kotileikeistä ja antoi salasanan sille sivustolle---------aika poika mää senttäs olen
        ämmien kansa peuhatessani


      • €=MC toiseen
        kertolaskuna kirjoitti:

        arimatematiikkaa 6kk x 60€ = 360€
        lisätään tupla kk-tuki 2 x 60€ = 120
        Laske noi yhteen, tekee 480€..... Ojalan laskuopilla

        120€ takautuvien lisäxi=600€ oikean pipiatrin aaritmetiikka
        aika-avaruudessa


      • njom njom kirjoitti:

        Annathan minulle salasanan ja kerron hurjista orgioitasi:D


        pst.........yx ämmä kirjoitteli meidän kotileikeistä ja antoi salasanan sille sivustolle---------aika poika mää senttäs olen
        ämmien kansa peuhatessani

        ukkoseni tietää kaikki yksityiset tietoni ja en tarvitse hurjia seikkailuja nimimerkilleni.
        tykkään vain aidosta.


      • kertolaskuna
        €=MC toiseen kirjoitti:

        120€ takautuvien lisäxi=600€ oikean pipiatrin aaritmetiikka
        aika-avaruudessa

        aina sulla on selitykset kuin selätykset ja potenssiin vielä. omilla kaavoillas.


    • Jokaisella kirjoitustaitoisella on aivot ja se on tieteellinen facta. Sisällöllä ei silloin ole merkitystä.

      • pipiatri

        NOPE

        Ei tulositmillakaan aivoja ole

        Modellin pupulausegeneraattorikn on vain yx sovellus


      • Sinäpä sen sanoit, jokaisella "kirjoitustaitoisella" on aivot, tuon selvemmin ei asiaa voi ilmaista.



      • Ikisinkku M

      • kyöstix
        modelli kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit, jokaisella "kirjoitustaitoisella" on aivot, tuon selvemmin ei asiaa voi ilmaista.

        modellilla aivojen sijasta tikapuuhermosto
        eikä osaa kirjotta mitään järkevää


    • sivun seuraaja

      Näissä miehissäkö on maamme tulevaisuus? Herra isänmaata varjele, senhän sanoi jo Paasikivikin ja taatusti tiesi, mistä puhui...

      • AlexS

        niinpä


    • määmy

      Tiede o siit kliffa jutska, mitä enemmä juttuu tutkii, sit useammi tieteen päätelmä muuttuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2455
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1464
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      136
      1283
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1223
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    9. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      721
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe