Olen miehenä esiintyvä....

nainen? Mitäs siihen sanot? Aiheuttaja oli Treponema pallidum spirokeetta, jonka itämisaika 3–4 viikkoa. Se on yleisvaarallinen tartuntatauti.

Kun mulla todettiin kuppa verestä tutkittavien vasta-ainetestin perusteella 3–4 viikon kuluttua tartunnasta, niin en enää pystynyt määrittelemään sukupuoltani.

13

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haukotus...

      tuleekohan telkasta mitään..

      • Sulla sentään elämässä tapahtuu jotain, kun moni täällä miettii, että tulis edes sota tai jotain.


    • runontaja off

      Tähän voisi tietenkin todeta "Kerro jotain uutta".
      Sinänsä keittiöpsy... eiku baarijakkarapsykologina totean, ettei syfilis tuota tuollaisia harhakuvitelmia kuukaudessa. Mikäli tuottaa lainkaan.

      Kansallistarinoitsijamme Aleksis Kivi menehtyi syfilikseen, siis kuppaan. Siihen aikaan ei ollut hoitokeinoa, kuten penisiliiniä... ajatella, että sekin lääke on homeesta lähtöisin. Periaatteessa, jos on kipeä ja syö hometta, paranee.

      Moni narkomaani varmaan on surullinen, kun elää tässä ajassa, sillä Suomessa heroiinia käytettiin lääkkeenä 1950-luvun alkuun saakka.

    • valelääkäri

      Diagnoosi modellille: "Kuppa voi aiheuttaa vaurioita myös keskushermostossa, jolloin puhutaan aivokupasta eli neurosyfiliksestä"
      "Mielisairaaloiden potilaista merkittävä osa oli hoidossa neurosyfiliksen vuoksi."- Wikipedia -

      Nyt me tajutaan. Syy oireiluun selvisi.

      • Lähti kuin kuppa palstalta, ai mikä, no se. Väärästä diaknoosista palstalainen modelli tuli niin iloiseksi kuin palstalainen voi vain tulla ja aukaisi heti päivän ensimmäiseen oluen. Ja kun palstalainen modelli vihdoin totesi kaiken vaan olleen pahaaunta, oli juuri zisel ottanut uunista tuoreet korvapuustit. Kaikki olivat kamalan iloisia ja söivät korvapuusteja maidon kanssa.


      • modelli kirjoitti:

        Lähti kuin kuppa palstalta, ai mikä, no se. Väärästä diaknoosista palstalainen modelli tuli niin iloiseksi kuin palstalainen voi vain tulla ja aukaisi heti päivän ensimmäiseen oluen. Ja kun palstalainen modelli vihdoin totesi kaiken vaan olleen pahaaunta, oli juuri zisel ottanut uunista tuoreet korvapuustit. Kaikki olivat kamalan iloisia ja söivät korvapuusteja maidon kanssa.

        Varo noita korvapuusti-juttuja. Kuulostaa aivan kiltiltä mieheltä ja silloinhan joutuu tyytymään jalikseen nussimisen sijaan.


    • Hyvä homma! Tosin vielä paremman vastaanoton saat Sinkut-palstalta. Siellä notkuvilla ätmeillä on tapama virtuaali-ihastua enemmän kuin Miehen logiikassa.

      Tuli taas mieleen se Nokialta potkut saanut lihava kaveri, joka esiintyi naisena jossain runkkuneitissä ja josta Hesari taannoin teki jutun. ;-)

      • Ai, en lue lehtiä, varsinkaan Hesaria. No mihin se tyyppi sitten muutti Tampereelle vai? Joo sinkku p:llä on pari velmua:/ joiden kanssa saa olla tarkkana.


    • Ai modelli onkin pikkutuhma Anneli-täti.

      • Musti--

        Varopas Ellu sanojas nyt edellä englantilaista
        kettujahtiasi
        citykettujen määrää on vähennettevä
        rabiesepidemian vuoksi

        WUF WUF
        *häntä ketunkoipien välissä*


      • Musti-- kirjoitti:

        Varopas Ellu sanojas nyt edellä englantilaista
        kettujahtiasi
        citykettujen määrää on vähennettevä
        rabiesepidemian vuoksi

        WUF WUF
        *häntä ketunkoipien välissä*

        Laitas nyt se häntä omaan pöksyys siitä, ettei tarvii runontajalta pyytää lainaan sitä kolmeviisseiskaa.

        Missäs Musti on kupannut viime aikoina? Joko pumppu on paremmassa kunnossa?


      • elisakettu kirjoitti:

        Laitas nyt se häntä omaan pöksyys siitä, ettei tarvii runontajalta pyytää lainaan sitä kolmeviisseiskaa.

        Missäs Musti on kupannut viime aikoina? Joko pumppu on paremmassa kunnossa?

        Ei please ei ei ei runontajaa paikaalle:D eikä mitään sen pyssyjä varsinkaan.


      • Musti--
        elisakettu kirjoitti:

        Laitas nyt se häntä omaan pöksyys siitä, ettei tarvii runontajalta pyytää lainaan sitä kolmeviisseiskaa.

        Missäs Musti on kupannut viime aikoina? Joko pumppu on paremmassa kunnossa?

        WUF
        mikä hiton pumppu...?
        sammakkopumppu vai? RÄYH

        Mustillla on lämpöinen sydän pumppuna
        tykkää ketuista niin vv.hitosti
        ja hännällänsä pukkaa pentueen alulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2465
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1474
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1297
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1233
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      741
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe