modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8849
- 30113
Perustavaa laatua...gallup.
1. Kumpi Boss 429 Mustang vai 393 CI MOPAR..... 2. Ottaisitko porsaan joka rakastaa autoilemista siipaksi. 3. Oletko y4112((( Drinkki vinkki )))
No niin kello onkin jo yli 12:00 joten voikin astella pupiin:D Oletetaan että minä olen baarimestari ja olen tiskin taka30112Joskus olen kuullut väitettävän,,,,
että viinalla peitetään todellinen minä, se muka sumentaa ajatukset ja mielipiteet, sillä petetään itseä. Viina päihdyty6112Ajateltavaa
Nyt afrikkalaisia on reilut 1,3 miljardia, eurooppalaisia vajaat 750 miljoonaa. Vuoteen 2050 mennessä väkiluvun pitäisi43112Pyydän anteeksi...
etten ole ehtinyt olemanna kanssanne viimeaikoina tämän enempää, mutta toivottavasti ymmärrätte, että joillakin ihmisill2111Varoita kaveria palstalla (((stop)))
Jos törmäät palstalla aiheeseen liittyen, tai muuten samaa sukupuolta oleva henkilö yrittää lähestyä sinua tuttavallises101111 lensi yli ML-palstan
kuka lähtee tanssimaan? (mä tanssin vain gimmojen kanssa) mutta ei mua haittaa jos palstan poikaparit haluu myös pyöräht0110Mä voisin järjestää...
tossa joku päivä sellaisen nimikirjoitustilaisuuden, kaikki olisivat terve tulleita sinne. Voisitte ottaa myös tuttavia9109- 1109
Kenen palstalaisen kanssa haluaisit....
istua riksassa, ajellen puistossa syöden jäätelöä. Itse voisin viettää päivän ajellen puistossa ziselin kanssa. http://6109Kriittinen ajattelu on metakognitiivinen prosessi
En tupakoi, mutta mietin miksi ei saa tupakoida julkisissa tiloissa jos on maksanut sen veron mikä laissa on kirjattu ha0109- 9108
Märisijä kansa
Tunnen satapäin ihmisiä jotka eivät uskalla ottaa mihinkään kantaa, nämä samat ihmiset pelkäävät toisia ihmisiä ja mikä12108- 2108
Ketä muuta kiinnostaa?
Meikä ainakin hyppii aivan riemusta. Yhdessä vuodessa kahden "uudistuksen" nähneenä olen pistänyt merkille, että viestie4108RUOSKAA!!!!
Kumitonta mutta turvallista....vappua. Minkälaiset ovat vappuhousut? Simat edessä ja rusinat takana. ps. olen salill0107Viimeisessä avioliitossa missä olin...
tai luulin olevani onnellinen, niin sain seksiä melkein joka päivä. Sain melkein seksiä maanantaina, sain melkein seksiä4107- 20107
Totta vai tarua?
Mielestäni koko juttu on lavastettu, keississä on monta epäkohtaa, puutteellista ja poikkeavaa uutisointia, jos vertaa n1107