Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

1. Joskus olen kuullut väitettävän,,,,

että viinalla peitetään todellinen minä, se muka sumentaa ajatukset ja mielipiteet, sillä petetään itseä. Viina päihdyty
    Miehen logiikka
    6
    126
  2. Tattoo!

Kävelin kaupungilla eri tatuointi paikkojen ohi missä samalla poikkesin sisällä kysymässä voisko joku hakata mulle käsiv
    Miehen logiikka
    6
    125
  3. Kuka kuvassa?

http://i247.photobucket.com/albums/gg148/ozwoman321/horse-beach.jpg
    Miehen logiikka
    10
    124
  4. Pojuttelia-poju!

panes nimilappu kuvaa kehiin.
    Miehen logiikka
    2
    124
  5. Märisijä kansa

Tunnen satapäin ihmisiä jotka eivät uskalla ottaa mihinkään kantaa, nämä samat ihmiset pelkäävät toisia ihmisiä ja mikä
    Sinkut
    12
    124
  6. Lily Allen: "Behind The Scenes"

Ihme muija, laittaa mulle koko ajan mailii vaikka oon monta kertaa sanonut, että ei kiinnosta.
    Miehen logiikka
    2
    123
  7. Olin tänään ajaa

polkupyörällä ojaan, mutta vältin sen jäämällä kotiin.
    Miehen logiikka
    5
    123
  8. Moi!

Mä oon taas Suomessa olipahan taas aika gurmee reissu, näin mm. elämäni parhaan tankotanssin:D
    Miehen logiikka
    3
    123
  9. Gallup palstan naisille!!!!

Jos heräisit vierestäni aamulla "hyvin nukutun yön" jälkeen, niin minkälaisen aamiaisen laittaisit minulle ja itsellesi.
    Miehen logiikka
    4
    123
  10. Onko kenelläkään mitään...

uutta tietoa maailmanlopusta? Meinaan vaan että tartteeko laitta herätyskelloa huomiseks soimaan.
    Miehen logiikka
    4
    123
  11. Omista biisi mutsilles.

Hyvää äitienpäivää! http://youtu.be/XTW3QDP2yBI
    Miehen logiikka
    30
    123
  12. Onko sinua koskaan poistettu palstalta

tai oletko saanut bannia palstalle?
    Miehen logiikka
    22
    123
  13. Miten saa kakkos-suhteen pelaamaan....

jos molemmat kumppanit ovat älyttömän mustasukkaisia ja vahtivat jokaista liikettä?
    Miehen logiikka
    5
    123
  14. Nyt se tapahtui...

tällä kellonlyömällä siirryin akateemisillekin tutulla sofistikoituneella kausiluonteisella tavalla valkoviinin ryyppääm
    Miehen logiikka
    2
    122
  15. 1 lensi yli ML-palstan

kuka lähtee tanssimaan? (mä tanssin vain gimmojen kanssa) mutta ei mua haittaa jos palstan poikaparit haluu myös pyöräht
    Miehen logiikka
    0
    122
  16. K-18

Jos dazu antaa kirpelalle poskeen, niin onko mahdollista, että hän tukehtuu omaan moloonsa?
    Miehen logiikka
    4
    122
  17. Tää on aina sama juttu..

kun toi Black Friady osuu niin ytimeen kuin vaan voi. Kaikissa seksilelukaupoissa on käynyt vilske siihen malliin, että
    Sinkut
    1
    122
  18. Läskiperse ämmille terveiset.

Unohtakaa sidukat, sipsit ja muu kökköruoka, menkää ulos nauttimaan upeasta ilmasta. Ei ne läskit sieltä perseestä mihin
    Miehen logiikka
    24
    121
  19. Hei kuulkaa nyt kaikki...

nyt on ihan pakko saada tietää kuka teillä pesee wc-pöntön ja miten ja millä ja miksi ja koska.....se jos joku paljastaa
    Miehen logiikka
    6
    121
  20. Varoita kaveria palstalla (((stop)))

Jos törmäät palstalla aiheeseen liittyen, tai muuten samaa sukupuolta oleva henkilö yrittää lähestyä sinua tuttavallises
    Miehen logiikka
    10
    121