modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Joskus olen kuullut väitettävän,,,,
että viinalla peitetään todellinen minä, se muka sumentaa ajatukset ja mielipiteet, sillä petetään itseä. Viina päihdyty6126Tattoo!
Kävelin kaupungilla eri tatuointi paikkojen ohi missä samalla poikkesin sisällä kysymässä voisko joku hakata mulle käsiv6125- 10124
- 2124
Märisijä kansa
Tunnen satapäin ihmisiä jotka eivät uskalla ottaa mihinkään kantaa, nämä samat ihmiset pelkäävät toisia ihmisiä ja mikä12124Lily Allen: "Behind The Scenes"
Ihme muija, laittaa mulle koko ajan mailii vaikka oon monta kertaa sanonut, että ei kiinnosta.2123- 5123
Moi!
Mä oon taas Suomessa olipahan taas aika gurmee reissu, näin mm. elämäni parhaan tankotanssin:D3123Gallup palstan naisille!!!!
Jos heräisit vierestäni aamulla "hyvin nukutun yön" jälkeen, niin minkälaisen aamiaisen laittaisit minulle ja itsellesi.4123Onko kenelläkään mitään...
uutta tietoa maailmanlopusta? Meinaan vaan että tartteeko laitta herätyskelloa huomiseks soimaan.4123- 30123
- 22123
Miten saa kakkos-suhteen pelaamaan....
jos molemmat kumppanit ovat älyttömän mustasukkaisia ja vahtivat jokaista liikettä?5123Nyt se tapahtui...
tällä kellonlyömällä siirryin akateemisillekin tutulla sofistikoituneella kausiluonteisella tavalla valkoviinin ryyppääm21221 lensi yli ML-palstan
kuka lähtee tanssimaan? (mä tanssin vain gimmojen kanssa) mutta ei mua haittaa jos palstan poikaparit haluu myös pyöräht0122K-18
Jos dazu antaa kirpelalle poskeen, niin onko mahdollista, että hän tukehtuu omaan moloonsa?4122Tää on aina sama juttu..
kun toi Black Friady osuu niin ytimeen kuin vaan voi. Kaikissa seksilelukaupoissa on käynyt vilske siihen malliin, että1122Läskiperse ämmille terveiset.
Unohtakaa sidukat, sipsit ja muu kökköruoka, menkää ulos nauttimaan upeasta ilmasta. Ei ne läskit sieltä perseestä mihin24121Hei kuulkaa nyt kaikki...
nyt on ihan pakko saada tietää kuka teillä pesee wc-pöntön ja miten ja millä ja miksi ja koska.....se jos joku paljastaa6121Varoita kaveria palstalla (((stop)))
Jos törmäät palstalla aiheeseen liittyen, tai muuten samaa sukupuolta oleva henkilö yrittää lähestyä sinua tuttavallises10121