että viinalla peitetään todellinen minä, se muka sumentaa ajatukset ja mielipiteet, sillä petetään itseä. Viina päihdytystarkoituksiin käytettynä ei mukamas olisi henkisesti mieleltään kypsien ihmisten tapa pitää hauskaa. Minä uskallan olla asiasta erimieltä, ja jatkan. -ihmiset jotka pitävät viikossa vähintään 3 selvää päivää, eivät tiedä viinan eduista yhtään mitään. Vähän on huono olo ja vitunmoinen morkkis, mutta voi helvetti että oli hauskaa eilenkin.......tuskin maltan odottaa tulevaa iltaa ja sen tuomaa puhelua, minkä sisältö käsittelee parisuhde draamaa.
Joskus olen kuullut väitettävän,,,,
6
108
Vastaukset
- määmy
Mä o vastakkaist mielt, viina tuo ihmisen perusvietin esiin.
Kypsät immeiset tietää rajansa viinan käytösSiis minkä perusvietin jos pelkää kännissä olemista niin sitten pelkää itseään, eikä ole sinut minänsä kanssa. Mitä asiat ajavat sinua nauttimaan elämästä?!
- Lainat, vipit ja rahapelit
- Seksuaalisuus
- Hyvinvointi ja ajankäyttö
- Päihde-ehkäisyn vastainen toiminta
- Itsetunto
- Terveellinen ravinto (pizza, kebab..ym)
- Liikkuminen (hanki seuraava ryyppy...nainen/mies)
Eikun just toisinpäin, mitä enemmän niitä selviä päiviä viettää, sen paremmin nauttii niistä viinan (?) "eduista". Tai jotain, ei ole kyllä kokemusta peräkkäisista juomispäivistä.
- Sara Sieppo
Minusta se on toisinpäin, mitä kauemmin on ottamatta, sen enemmän tykkää niistä viinan "hauskoista" puolista. Tms, ei ole kylläkään kokemusta putkista.
- tööt tööt
Viinalla voi pestä astioita, niin soon pojjaat. Kotikonstit ei lopu.
Itseasiassa käytän pirtua tiskipöytien pesuun.
Tenusta tulisi pintoihin makua, eikä se siten sovellu leivontatarkoituksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642