että viinalla peitetään todellinen minä, se muka sumentaa ajatukset ja mielipiteet, sillä petetään itseä. Viina päihdytystarkoituksiin käytettynä ei mukamas olisi henkisesti mieleltään kypsien ihmisten tapa pitää hauskaa. Minä uskallan olla asiasta erimieltä, ja jatkan. -ihmiset jotka pitävät viikossa vähintään 3 selvää päivää, eivät tiedä viinan eduista yhtään mitään. Vähän on huono olo ja vitunmoinen morkkis, mutta voi helvetti että oli hauskaa eilenkin.......tuskin maltan odottaa tulevaa iltaa ja sen tuomaa puhelua, minkä sisältö käsittelee parisuhde draamaa.
Joskus olen kuullut väitettävän,,,,
6
110
Vastaukset
- määmy
Mä o vastakkaist mielt, viina tuo ihmisen perusvietin esiin.
Kypsät immeiset tietää rajansa viinan käytösSiis minkä perusvietin jos pelkää kännissä olemista niin sitten pelkää itseään, eikä ole sinut minänsä kanssa. Mitä asiat ajavat sinua nauttimaan elämästä?!
- Lainat, vipit ja rahapelit
- Seksuaalisuus
- Hyvinvointi ja ajankäyttö
- Päihde-ehkäisyn vastainen toiminta
- Itsetunto
- Terveellinen ravinto (pizza, kebab..ym)
- Liikkuminen (hanki seuraava ryyppy...nainen/mies)
Eikun just toisinpäin, mitä enemmän niitä selviä päiviä viettää, sen paremmin nauttii niistä viinan (?) "eduista". Tai jotain, ei ole kyllä kokemusta peräkkäisista juomispäivistä.
- Sara Sieppo
Minusta se on toisinpäin, mitä kauemmin on ottamatta, sen enemmän tykkää niistä viinan "hauskoista" puolista. Tms, ei ole kylläkään kokemusta putkista.
- tööt tööt
Viinalla voi pestä astioita, niin soon pojjaat. Kotikonstit ei lopu.
Itseasiassa käytän pirtua tiskipöytien pesuun.
Tenusta tulisi pintoihin makua, eikä se siten sovellu leivontatarkoituksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947803- 374127
- 483680
- 2533338
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442928Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402782- 1482670
- 462653
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599