Onko sinua koskaan poistettu palstalta

tai oletko saanut bannia palstalle?

22

99

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eip. paitsi sillon ku oli kai saunalahen nettiliittymien kanssa jottain onkelmaa täällä et oli vähän väliä "bannissa" vaikkei oikeesti ollutkaan..

      mur

      • siis oot banniperkele


      • modelli kirjoitti:

        siis oot banniperkele

        no nuo mainitsemani "bannit" kyl sattu siihen aikaan ku vaihdoin nimimerkkiä
        ja mää ensin luulinki niitten johtuvan nimeni sisältämästä kirosanasta..
        mut se sit ollutkaan niin,

        murkele


    • Joo, silloin kun asui edellisessä osoitteessa, niin bannia tuli useamman kerran. Muuton jälkeen en kertaakaan. Itse olin ja olen edelleen sitä mieltä, että banni toimi ainakin tuolloin sillä tavalla että kaikki IP:llä ja bannatuksi tuli kaikki joiden IP-osoite oli samalla osoitealueella.

      Mitään vikaa en omista viesteistäni löytänyt...eikä niitä poisteltukaan.

      • Niin tai sitten palstan ✰ kelas, et toi on noin lälly.....menköön kotiin kasvamaan.


    • ...

      Muistaakseni kerran, mutta kiersin sen ja jatkoin muina "miehinä" kirjoittelua. :D

    • Kerran oli joku mystinen ongelma, ettei pystynyt kirjoittaa s24:lle.En enää muista, mitä se ilmoitti. Ajattelin, että se on banni, muttei se välttämättä ollut. Nyt se ilmoittaa tossa toisessa nikissä, että nimimerkkisi on liian pitkä, jos yrittää sillä nikillä kirjoittaa palstalle. Ilmeisesti yks kirjain liikaa :( Mitä ne kesken kaiken tollaisia muuttelee.. Olis ilmoittanut silloin kun tein nikin.

      • ;-)

        Kultapieni, kaunokainen etkö voisi avata tuota yybee-nikkiä "normaaliksi"?


    • Kallen näköinen

      Ei ole poistettu tietääkseni. Liekö tullut tilapäinen banni taannoin. Kävin tekemässä testin.Ei ollut enää voimassa.

      • lkjä

        Olet jazuli?


      • Kallen näköinen
        lkjä kirjoitti:

        Olet jazuli?

        En ole Jazuli. Olen Kallen näköinen mies. Miksikö sain bannia palstalla? Menin ja naulasin palstan seinälle teesini: "Miksi paimenista on tullut lampaita ja lampaista susia". Ainakin heti seuraavaa viestitys yritystäni herjattiin punaisella kieltotekstillä.


      • niin?
        Kallen näköinen kirjoitti:

        En ole Jazuli. Olen Kallen näköinen mies. Miksikö sain bannia palstalla? Menin ja naulasin palstan seinälle teesini: "Miksi paimenista on tullut lampaita ja lampaista susia". Ainakin heti seuraavaa viestitys yritystäni herjattiin punaisella kieltotekstillä.

        Olet MrKalluppi`?


      • Kallen näköinen
        niin? kirjoitti:

        Olet MrKalluppi`?

        Kukas se sitten on?


    • Minua ei

      ole poistettu, mutta kirjoituksiani kyllä. Bannia en ole saanut. Tietääkseni... mitä nyt aina joskus itse itseni bannaan...

    • .

      Ei

    • Niin?

      Kyöstix?

    • En tietääkseni. Soneran ja Welhon yhteydet ovat aina toimineet moitteettomasti. Saunalahti on ollut useamman kerran bannissa. Outoa meininkiä...

      • Raamattuvyöhykkeet:.

        .

        Raamattuvyöhykkeitä ei pysty bannaamaan

        Har!

        .


    • Kirjoituksiani on poistettu; joskus nopeammin, joskus hitaammin ;)

    • .....

      Ei ole kertaakaan bannattu mutta viestejä on poistettu. Uskon poistojen takana olevan moderaattorin poliitttiset ja uskonnolliset näkemykset.

    • Sain ensimmäisen kahden kuukauden aikana rekkauduttuani kolme bannia, joista yksi kesti viikon, yksi kaksi viikkoa ja yksi kuukauden. Homma korjaantui aina vaihtamalla johdon paikkaa modeemissa.

      • Suomen kansa

        Itsellesi olisi paras jos saisit ikuisen bannin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      144
      2761
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1544
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      139
      1416
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      360
      1341
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      110
      1257
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1135
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      14
      845
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      820
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      254
      777
    10. 55
      744
    Aihe