Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Arive dertsi!

    Soitin taksin mikä näyttää jo seiovan tossa pihalla,,,,niin et heippa! http://youtu.be/zPXvDtiWsYY
    Miehen logiikka
    4
    121
  2. Mulla on nyt outo...

    tunne siitä, että tänään asiat eivät mene päin vittua eivätkä edes päin persettä, koska jos näin olisi niin parta olisi
    Miehen logiikka
    7
    120
  3. Voiko

    mies kieltäytyä diilistä kumppaninsa kanssa? Nainen sanoo miehelle, että minä otan sinun rahat itselleni ja mä en anna
    Miehen logiikka
    4
    120
  4. Missä kaikki....

    hyvät kirjoitelijat tai musadikkarit on?
    Miehen logiikka
    29
    120
  5. Meteorologi eli ilmatieteilijä?

    Mitä meteorologi eli ilmatieteilijä tienaa? Suomessa ei ole varsinaista meteorologin tutkintoa, vaan meteorologit ovat s
    Miehen logiikka
    15
    119
  6. Ketä muuta kiinnostaa?

    Meikä ainakin hyppii aivan riemusta. Yhdessä vuodessa kahden "uudistuksen" nähneenä olen pistänyt merkille, että viestie
    Miehen logiikka
    4
    119
  7. Pyydän anteeksi...

    etten ole ehtinyt olemanna kanssanne viimeaikoina tämän enempää, mutta toivottavasti ymmärrätte, että joillakin ihmisill
    Miehen logiikka
    2
    119
  8. musta.nick@suomi...

    Kummittelevien sielujen väitetään usein yrittävän saattaa loppuun jotain tehtävää, joka jäi elämässä tekemättä, tai kärs
    Miehen logiikka
    0
    118
  9. HILJAA!

    Hähä!:D
    Miehen logiikka
    8
    118
  10. Mä alan tästä lähtien...

    pistämään avauksiini, että idiooteilta pääsy kielletty:D
    Miehen logiikka
    1
    117
  11. Kannabis!

    Kannabis kasvatti hiukset päähäni, jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen pääni oli täynnä karvaa. http://tinyurl.com/yl9tn
    Miehen logiikka
    0
    117
  12. Kenen palstalaisen kanssa haluaisit....

    istua riksassa, ajellen puistossa syöden jäätelöä. Itse voisin viettää päivän ajellen puistossa ziselin kanssa. http://
    Miehen logiikka
    6
    117
  13. Taatanan puntti hilit!

    Mitäs pahvipäillä kuusen alla? Itse liottelen varpaitani lämpimässä merivedessä 24 ilmaa 21 olut 0,50 euroa. Naisseik
    Miehen logiikka
    4
    117
  14. Eräälle "entiselle" palstailijalle terveiset...

    laittaa käden näytölle....... http://tinyurl.com/mel7ffa
    Miehen logiikka
    3
    117
  15. Tilasin taksin!

    Koska täällä on taas niin köyhää, niin lähden seikkailemaan tuonne pääkaupunkiin...josko sieltä löytyisi haastetta elämä
    Miehen logiikka
    3
    117
  16. Väärinkäsitysten välttämiseksi!

    Haluan ilmoittaa kaikille ja varsinkin eräille, että täällä oloni tarkoitus ei ole miellyttää ketään! Enkä hae kenenkää
    Sinkut
    10
    117
  17. Taas on autokaaharit olleet...

    kevään ja kenties playoffsien innoittamina lehtien sivuilla sekä valitettavasti sairaaloiden listoilla. Mihin ihmisillä
    Miehen logiikka
    3
    116
  18. Joululahja vinkki!

    1) vie anoppi Sharm El Sheikhniin ja kehu kirkkaita vesiä.
    Miehen logiikka
    2
    115
  19. Pohjolan kaunotar.

    Dasu, pizza seppä, montte, sopan tekijä, otti vehnän pussista, kuusi vehnästä pussissta, seitsemän humalan päätä, vettä
    Miehen logiikka
    6
    115
  20. Nyt on muotia olla kiireinen.

    – Kiire on arvostettua vain siinä tapauksessa, että ihminen on pystynyt itse valitsemaan sen, Wilska toteaa. - Räsänen
    Miehen logiikka
    5
    115