nyt on ihan pakko saada tietää kuka teillä pesee wc-pöntön ja miten ja millä ja miksi ja koska.....se jos joku paljastaa sinusta jotain hyymmm. http://www2.tricities.com/
Hei kuulkaa nyt kaikki...
6
112
Vastaukset
- No sen
minäkin haluaisin tosiaan tietää! Ei ole vielä sellaista ilmaantunut. Niin, että kuka pesee mun vessanpöntön? Ja miksi ihmeessä se joku ei ole suorittanut velvollisuuksiaan?
- .,.,.,..,,,.
mul on omituine perse saan aina pöntön takaosan reunaan kakkaviivat, ilmeisesti mulla on petolinnunpoikasen kloaakki ku ruikuli lentää vaakatasossa pinnistämättä, pittäs se wc-pönttö liimata seinää säästyis tahroilta
- Plumperi
itse, kun sitä ei saa müijien ja lasten käsiin antaa
- reparatööri
Olisipa näkemässä miten akateeminen akka menee savusukeltajan vareusteissa laiv septitankkiin irroittaman shamppanjapullon kirki ja siihen takertuneet tamponit jumittuneest venttiilin uimurista.
au-liskoille riittäisi paskakärpäsiä.
Palkka sellaisesta hommasta sa kyllä moninkertaisesti hum.kandin työttömyystuen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433004
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212504- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292258