Miks suomalaiset on suomalaisii? Ranskan ehkä tällä hetkellä kuuluisin nainen vaati, että juon illan viimeisen shampanjani hänen navastaan....no en jounut, vaan haistatin paskat ja lähin kämpille ampuu kuminauha viivotin yhdistelmällä torakoita.
http://tinyurl.com/ngqxhzg
Mää kilahan!
8
113
Vastaukset
- Bell?
Kilke kuuluu kauas
http://www.youtube.com/watch?v=MOG57p7I_cM&feature=kp - Sos. tädit
Ei ranskalaisnaisia ole siellä Kampin palvelutalossa.
En mä ole nyt missään ranskassa jos tarkoitat Kamppaare...ja sulle voisin toivottaa kaikkea hyvää, olisi oieasti kivaa jos kehittäisit itseäsi hieman. Aina noi samat maniat:D
- kiltti mies
modelli kirjoitti:
En mä ole nyt missään ranskassa jos tarkoitat Kamppaare...ja sulle voisin toivottaa kaikkea hyvää, olisi oieasti kivaa jos kehittäisit itseäsi hieman. Aina noi samat maniat:D
Olitko nuorena jäkis mies? :)
- Fiorini
modelli kirjoitti:
En mä ole nyt missään ranskassa jos tarkoitat Kamppaare...ja sulle voisin toivottaa kaikkea hyvää, olisi oieasti kivaa jos kehittäisit itseäsi hieman. Aina noi samat maniat:D
kiltti mies kirjoitti:
Olitko nuorena jäkis mies? :)
Mitä sekoilet vitun pahvipää, mä oon aina ollu tasaraha ja tänään oon poltellu koko päivän kukkaa. Jäkälää sulla kasvaa housuisas.
- Sunshine!
modelli kirjoitti:
Mitä sekoilet vitun pahvipää, mä oon aina ollu tasaraha ja tänään oon poltellu koko päivän kukkaa. Jäkälää sulla kasvaa housuisas.
Kukkii se auringonpaistekin
https://www.youtube.com/watch?v=j7_gG5q-abw&feature=kp - kimmon sisko
Fiorini kirjoitti:
Ei hullulle kande soittaa hyvää musaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
