Mulla on nyt outo...

tunne siitä, että tänään asiat eivät mene päin vittua eivätkä edes päin persettä, koska jos näin olisi niin parta olisi ajettu tähän aikaan päivästä sekä paita silitetty. Eli tätä on syytä juhlia, koska huomenna herätessäni en ole kihloissa.

7

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivaahan sitä on olla kännissä ja kihloissa. Toista on krapulassa ja naimisissa.

      • Ajele varovasti:D


    • nyt hukannut?

      '

      • nyt vastauksia ja vähän äkkiä, mä en siedä mitään vihjailuja siitä, että mulla olis huono muisti.


      • nähty on ;)
        modelli kirjoitti:

        nyt vastauksia ja vähän äkkiä, mä en siedä mitään vihjailuja siitä, että mulla olis huono muisti.

        oli pukeutunut punaiseen minihameeseen ja keltaisiin legginseihin. Sillä oli vaaleat selkään asti ulottuvat hiukset ja se poltti sätkää imukkeella. Jokaisessa sormessa sillä oli iso kivisormus. Minihameen vyötäröä oli hieman laskettu ja napakoru loisti kauas. Ei sitä näyttänyt palelevankaan, koska oli hihaton avokaulainen pusero päällä näin kylmällä ilmalla. Punaisilla pusuhuulillaan imeskeli sitä sätkää imukkeella ja antoi imaisujen välillää sinulle muiskuja. Pieni koira, jolla oli rusetti otsalla, kipitti hueman edellä kävellessänne katua pitki asuntoonne.
        Sinulla kasvot loistivat kuin Naantalin aurinko onnesta, että olit saanut tuollaisen gimman mukaasi ja olit viemässä sitä kotiisi asti.

        Luulisi jo sinun tuollaisen muistavan kun minäkin muistan, vaikka näin teidät vain vilaukselta kun livahditte ovesta sisälle.

        Tapahtui toissiltana.


      • nähty on ;) kirjoitti:

        oli pukeutunut punaiseen minihameeseen ja keltaisiin legginseihin. Sillä oli vaaleat selkään asti ulottuvat hiukset ja se poltti sätkää imukkeella. Jokaisessa sormessa sillä oli iso kivisormus. Minihameen vyötäröä oli hieman laskettu ja napakoru loisti kauas. Ei sitä näyttänyt palelevankaan, koska oli hihaton avokaulainen pusero päällä näin kylmällä ilmalla. Punaisilla pusuhuulillaan imeskeli sitä sätkää imukkeella ja antoi imaisujen välillää sinulle muiskuja. Pieni koira, jolla oli rusetti otsalla, kipitti hueman edellä kävellessänne katua pitki asuntoonne.
        Sinulla kasvot loistivat kuin Naantalin aurinko onnesta, että olit saanut tuollaisen gimman mukaasi ja olit viemässä sitä kotiisi asti.

        Luulisi jo sinun tuollaisen muistavan kun minäkin muistan, vaikka näin teidät vain vilaukselta kun livahditte ovesta sisälle.

        Tapahtui toissiltana.

        ryyppääminen siis huomenna. En kyllä muista käyneeni toissailtana Naantalissa vaikka olinkin menossa Turkuun, mutta sekin peruuntui koska joku koira katosi. Peeveli joo hei nyt mä muistan, ei puhuta tosta se oli aika nolo juttu, niin kun maisten ylpeyden kannalta.

        Vielä sen verran, jos joku haluu irstailla niin ehdottomasti röökaava gimma ne on tosi pervoja.


      • ei puhuta
        modelli kirjoitti:

        ryyppääminen siis huomenna. En kyllä muista käyneeni toissailtana Naantalissa vaikka olinkin menossa Turkuun, mutta sekin peruuntui koska joku koira katosi. Peeveli joo hei nyt mä muistan, ei puhuta tosta se oli aika nolo juttu, niin kun maisten ylpeyden kannalta.

        Vielä sen verran, jos joku haluu irstailla niin ehdottomasti röökaava gimma ne on tosi pervoja.

        Moi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe