tunne siitä, että tänään asiat eivät mene päin vittua eivätkä edes päin persettä, koska jos näin olisi niin parta olisi ajettu tähän aikaan päivästä sekä paita silitetty. Eli tätä on syytä juhlia, koska huomenna herätessäni en ole kihloissa.
Mulla on nyt outo...
7
114
Vastaukset
Kivaahan sitä on olla kännissä ja kihloissa. Toista on krapulassa ja naimisissa.
- nyt hukannut?
'
nyt vastauksia ja vähän äkkiä, mä en siedä mitään vihjailuja siitä, että mulla olis huono muisti.
- nähty on ;)
modelli kirjoitti:
nyt vastauksia ja vähän äkkiä, mä en siedä mitään vihjailuja siitä, että mulla olis huono muisti.
oli pukeutunut punaiseen minihameeseen ja keltaisiin legginseihin. Sillä oli vaaleat selkään asti ulottuvat hiukset ja se poltti sätkää imukkeella. Jokaisessa sormessa sillä oli iso kivisormus. Minihameen vyötäröä oli hieman laskettu ja napakoru loisti kauas. Ei sitä näyttänyt palelevankaan, koska oli hihaton avokaulainen pusero päällä näin kylmällä ilmalla. Punaisilla pusuhuulillaan imeskeli sitä sätkää imukkeella ja antoi imaisujen välillää sinulle muiskuja. Pieni koira, jolla oli rusetti otsalla, kipitti hueman edellä kävellessänne katua pitki asuntoonne.
Sinulla kasvot loistivat kuin Naantalin aurinko onnesta, että olit saanut tuollaisen gimman mukaasi ja olit viemässä sitä kotiisi asti.
Luulisi jo sinun tuollaisen muistavan kun minäkin muistan, vaikka näin teidät vain vilaukselta kun livahditte ovesta sisälle.
Tapahtui toissiltana. nähty on ;) kirjoitti:
oli pukeutunut punaiseen minihameeseen ja keltaisiin legginseihin. Sillä oli vaaleat selkään asti ulottuvat hiukset ja se poltti sätkää imukkeella. Jokaisessa sormessa sillä oli iso kivisormus. Minihameen vyötäröä oli hieman laskettu ja napakoru loisti kauas. Ei sitä näyttänyt palelevankaan, koska oli hihaton avokaulainen pusero päällä näin kylmällä ilmalla. Punaisilla pusuhuulillaan imeskeli sitä sätkää imukkeella ja antoi imaisujen välillää sinulle muiskuja. Pieni koira, jolla oli rusetti otsalla, kipitti hueman edellä kävellessänne katua pitki asuntoonne.
Sinulla kasvot loistivat kuin Naantalin aurinko onnesta, että olit saanut tuollaisen gimman mukaasi ja olit viemässä sitä kotiisi asti.
Luulisi jo sinun tuollaisen muistavan kun minäkin muistan, vaikka näin teidät vain vilaukselta kun livahditte ovesta sisälle.
Tapahtui toissiltana.ryyppääminen siis huomenna. En kyllä muista käyneeni toissailtana Naantalissa vaikka olinkin menossa Turkuun, mutta sekin peruuntui koska joku koira katosi. Peeveli joo hei nyt mä muistan, ei puhuta tosta se oli aika nolo juttu, niin kun maisten ylpeyden kannalta.
Vielä sen verran, jos joku haluu irstailla niin ehdottomasti röökaava gimma ne on tosi pervoja.- ei puhuta
modelli kirjoitti:
ryyppääminen siis huomenna. En kyllä muista käyneeni toissailtana Naantalissa vaikka olinkin menossa Turkuun, mutta sekin peruuntui koska joku koira katosi. Peeveli joo hei nyt mä muistan, ei puhuta tosta se oli aika nolo juttu, niin kun maisten ylpeyden kannalta.
Vielä sen verran, jos joku haluu irstailla niin ehdottomasti röökaava gimma ne on tosi pervoja.Moi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1313891Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83269Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai342884Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122792Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1342469- 502104
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951286Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631266Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist131182Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139