Mulla on nyt outo...

tunne siitä, että tänään asiat eivät mene päin vittua eivätkä edes päin persettä, koska jos näin olisi niin parta olisi ajettu tähän aikaan päivästä sekä paita silitetty. Eli tätä on syytä juhlia, koska huomenna herätessäni en ole kihloissa.

7

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivaahan sitä on olla kännissä ja kihloissa. Toista on krapulassa ja naimisissa.

      • Ajele varovasti:D


    • nyt hukannut?

      '

      • nyt vastauksia ja vähän äkkiä, mä en siedä mitään vihjailuja siitä, että mulla olis huono muisti.


      • nähty on ;)
        modelli kirjoitti:

        nyt vastauksia ja vähän äkkiä, mä en siedä mitään vihjailuja siitä, että mulla olis huono muisti.

        oli pukeutunut punaiseen minihameeseen ja keltaisiin legginseihin. Sillä oli vaaleat selkään asti ulottuvat hiukset ja se poltti sätkää imukkeella. Jokaisessa sormessa sillä oli iso kivisormus. Minihameen vyötäröä oli hieman laskettu ja napakoru loisti kauas. Ei sitä näyttänyt palelevankaan, koska oli hihaton avokaulainen pusero päällä näin kylmällä ilmalla. Punaisilla pusuhuulillaan imeskeli sitä sätkää imukkeella ja antoi imaisujen välillää sinulle muiskuja. Pieni koira, jolla oli rusetti otsalla, kipitti hueman edellä kävellessänne katua pitki asuntoonne.
        Sinulla kasvot loistivat kuin Naantalin aurinko onnesta, että olit saanut tuollaisen gimman mukaasi ja olit viemässä sitä kotiisi asti.

        Luulisi jo sinun tuollaisen muistavan kun minäkin muistan, vaikka näin teidät vain vilaukselta kun livahditte ovesta sisälle.

        Tapahtui toissiltana.


      • nähty on ;) kirjoitti:

        oli pukeutunut punaiseen minihameeseen ja keltaisiin legginseihin. Sillä oli vaaleat selkään asti ulottuvat hiukset ja se poltti sätkää imukkeella. Jokaisessa sormessa sillä oli iso kivisormus. Minihameen vyötäröä oli hieman laskettu ja napakoru loisti kauas. Ei sitä näyttänyt palelevankaan, koska oli hihaton avokaulainen pusero päällä näin kylmällä ilmalla. Punaisilla pusuhuulillaan imeskeli sitä sätkää imukkeella ja antoi imaisujen välillää sinulle muiskuja. Pieni koira, jolla oli rusetti otsalla, kipitti hueman edellä kävellessänne katua pitki asuntoonne.
        Sinulla kasvot loistivat kuin Naantalin aurinko onnesta, että olit saanut tuollaisen gimman mukaasi ja olit viemässä sitä kotiisi asti.

        Luulisi jo sinun tuollaisen muistavan kun minäkin muistan, vaikka näin teidät vain vilaukselta kun livahditte ovesta sisälle.

        Tapahtui toissiltana.

        ryyppääminen siis huomenna. En kyllä muista käyneeni toissailtana Naantalissa vaikka olinkin menossa Turkuun, mutta sekin peruuntui koska joku koira katosi. Peeveli joo hei nyt mä muistan, ei puhuta tosta se oli aika nolo juttu, niin kun maisten ylpeyden kannalta.

        Vielä sen verran, jos joku haluu irstailla niin ehdottomasti röökaava gimma ne on tosi pervoja.


      • ei puhuta
        modelli kirjoitti:

        ryyppääminen siis huomenna. En kyllä muista käyneeni toissailtana Naantalissa vaikka olinkin menossa Turkuun, mutta sekin peruuntui koska joku koira katosi. Peeveli joo hei nyt mä muistan, ei puhuta tosta se oli aika nolo juttu, niin kun maisten ylpeyden kannalta.

        Vielä sen verran, jos joku haluu irstailla niin ehdottomasti röökaava gimma ne on tosi pervoja.

        Moi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2465
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1474
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1297
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1233
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      741
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe