tunne siitä, että tänään asiat eivät mene päin vittua eivätkä edes päin persettä, koska jos näin olisi niin parta olisi ajettu tähän aikaan päivästä sekä paita silitetty. Eli tätä on syytä juhlia, koska huomenna herätessäni en ole kihloissa.
Mulla on nyt outo...
7
112
Vastaukset
Kivaahan sitä on olla kännissä ja kihloissa. Toista on krapulassa ja naimisissa.
- nyt hukannut?
'
nyt vastauksia ja vähän äkkiä, mä en siedä mitään vihjailuja siitä, että mulla olis huono muisti.
- nähty on ;)
modelli kirjoitti:
nyt vastauksia ja vähän äkkiä, mä en siedä mitään vihjailuja siitä, että mulla olis huono muisti.
oli pukeutunut punaiseen minihameeseen ja keltaisiin legginseihin. Sillä oli vaaleat selkään asti ulottuvat hiukset ja se poltti sätkää imukkeella. Jokaisessa sormessa sillä oli iso kivisormus. Minihameen vyötäröä oli hieman laskettu ja napakoru loisti kauas. Ei sitä näyttänyt palelevankaan, koska oli hihaton avokaulainen pusero päällä näin kylmällä ilmalla. Punaisilla pusuhuulillaan imeskeli sitä sätkää imukkeella ja antoi imaisujen välillää sinulle muiskuja. Pieni koira, jolla oli rusetti otsalla, kipitti hueman edellä kävellessänne katua pitki asuntoonne.
Sinulla kasvot loistivat kuin Naantalin aurinko onnesta, että olit saanut tuollaisen gimman mukaasi ja olit viemässä sitä kotiisi asti.
Luulisi jo sinun tuollaisen muistavan kun minäkin muistan, vaikka näin teidät vain vilaukselta kun livahditte ovesta sisälle.
Tapahtui toissiltana. nähty on ;) kirjoitti:
oli pukeutunut punaiseen minihameeseen ja keltaisiin legginseihin. Sillä oli vaaleat selkään asti ulottuvat hiukset ja se poltti sätkää imukkeella. Jokaisessa sormessa sillä oli iso kivisormus. Minihameen vyötäröä oli hieman laskettu ja napakoru loisti kauas. Ei sitä näyttänyt palelevankaan, koska oli hihaton avokaulainen pusero päällä näin kylmällä ilmalla. Punaisilla pusuhuulillaan imeskeli sitä sätkää imukkeella ja antoi imaisujen välillää sinulle muiskuja. Pieni koira, jolla oli rusetti otsalla, kipitti hueman edellä kävellessänne katua pitki asuntoonne.
Sinulla kasvot loistivat kuin Naantalin aurinko onnesta, että olit saanut tuollaisen gimman mukaasi ja olit viemässä sitä kotiisi asti.
Luulisi jo sinun tuollaisen muistavan kun minäkin muistan, vaikka näin teidät vain vilaukselta kun livahditte ovesta sisälle.
Tapahtui toissiltana.ryyppääminen siis huomenna. En kyllä muista käyneeni toissailtana Naantalissa vaikka olinkin menossa Turkuun, mutta sekin peruuntui koska joku koira katosi. Peeveli joo hei nyt mä muistan, ei puhuta tosta se oli aika nolo juttu, niin kun maisten ylpeyden kannalta.
Vielä sen verran, jos joku haluu irstailla niin ehdottomasti röökaava gimma ne on tosi pervoja.- ei puhuta
modelli kirjoitti:
ryyppääminen siis huomenna. En kyllä muista käyneeni toissailtana Naantalissa vaikka olinkin menossa Turkuun, mutta sekin peruuntui koska joku koira katosi. Peeveli joo hei nyt mä muistan, ei puhuta tosta se oli aika nolo juttu, niin kun maisten ylpeyden kannalta.
Vielä sen verran, jos joku haluu irstailla niin ehdottomasti röökaava gimma ne on tosi pervoja.Moi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod172041Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281684Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021157- 65929
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53885- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53795J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30676Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273653Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33612