modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Basic Instinct palstalla...
jos Catherine Tramell (Sharon Stone) = zisel Nick Curran (Michael Douglas)= minä itse modelli - jatka listaa ja kommen0115- 20114
- 9114
Tämäkin viesti...
on poistettavaksi tarkoitettu. Elä tätä päivää, uneksi huomisesta, opi eilisestä, runkkaa tai tee jotain mistä sinut mui1114Mä voisin järjestää...
tossa joku päivä sellaisen nimikirjoitustilaisuuden, kaikki olisivat terve tulleita sinne. Voisitte ottaa myös tuttavia9114Kirje ziselille!
Mun on pakko myöntää, että mä ajattelen sua joka päivä, täällä lähes autiolla rannalla, nyt kun toi pistaasiakin on esty23114RUOSKAA!!!!
Kumitonta mutta turvallista....vappua. Minkälaiset ovat vappuhousut? Simat edessä ja rusinat takana. ps. olen salill0113Tiesitkö?
että mutsis on.....mä voisin lopettaa tän palstan toiminnan , pistää kaikki muusix ja kusta teidän kengille jos mä vaan4113Mikä siinnä on kun suomalaiselle miehelle...
tulee aina jouluna tarve vetää muijaa pataan ja lähettää mukulat kesäsiirtolaan. Mutta pääsiäisenä fogelit sungaa 24h ja2113Kävin pelaa tuplapottii
ja voitin 45 ekee. Siis tätä mä kävin pelaa http://youtu.be/tXLKM4lLMik5113Viimeisessä avioliitossa missä olin...
tai luulin olevani onnellinen, niin sain seksiä melkein joka päivä. Sain melkein seksiä maanantaina, sain melkein seksiä4113Mää kilahan!
Miks suomalaiset on suomalaisii? Ranskan ehkä tällä hetkellä kuuluisin nainen vaati, että juon illan viimeisen shampanja8113Aasi lähti etsimään sarvia ja hukkasi korvansa.
Mitäs jos sovittais että fiksut kirjoittaa, tyhmät vaan lukee? Ei tyhmyys ole häpeä, vaan se että yrittä työntää nenääns10113Totta vai tarua?
Mielestäni koko juttu on lavastettu, keississä on monta epäkohtaa, puutteellista ja poikkeavaa uutisointia, jos vertaa n1113Nyt puhuu Zorbas
Rahaa ei synny tyhjästä! Jos jotkut tienaavat kusetuksella, niin jotkut muut vastaavasti menettävät täsmälleen saman sum27112Kaveri soitti minulle
ja pyysi lasilliselle jotta voisi avautua viime viikon tapahtumistaan tai oikeastaan vaimonsa neroudesta. Vaimo ja mies0112Tulin vaan tossa vielä sanomaan.....
kun tossa joku kyseli aikaisemmin, että kenelle kuuluisuudelle antaisit pesää. Nyt kuitenkin on käynyt niin, ettei sitä5112Olen aivan varma...
tämä johtuu ilmastomuutoksesta. Sitäpaitsi siellä on hiljaista, voisivat ilahtua jos saisivat 200 vierasta.2111Mulle iski semmonen visio
että nyt meikäläinen tois lumilautailussa olympiakultaa jos ois lunta ladulla. Vit*u tää on paska maa, silloin kun sulla2111- 13111