Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

1. Basic Instinct palstalla...

jos Catherine Tramell (Sharon Stone) = zisel Nick Curran (Michael Douglas)= minä itse modelli - jatka listaa ja kommen
    Miehen logiikka
    0
    115
  2. Kuka alkais mun kaa?

http://youtu.be/ZDXXi19_7iE
    Miehen logiikka
    20
    114
  3. Mitä yhteistä on.....

Bobby Sandsillä ja Nelson Mandelalla?
    Miehen logiikka
    9
    114
  4. Tämäkin viesti...

on poistettavaksi tarkoitettu. Elä tätä päivää, uneksi huomisesta, opi eilisestä, runkkaa tai tee jotain mistä sinut mui
    Miehen logiikka
    1
    114
  5. Mä voisin järjestää...

tossa joku päivä sellaisen nimikirjoitustilaisuuden, kaikki olisivat terve tulleita sinne. Voisitte ottaa myös tuttavia
    Miehen logiikka
    9
    114
  6. Kirje ziselille!

Mun on pakko myöntää, että mä ajattelen sua joka päivä, täällä lähes autiolla rannalla, nyt kun toi pistaasiakin on esty
    Miehen logiikka
    23
    114
  7. RUOSKAA!!!!

Kumitonta mutta turvallista....vappua. Minkälaiset ovat vappuhousut? Simat edessä ja rusinat takana. ps. olen salill
    Miehen logiikka
    0
    113
  8. Tiesitkö?

että mutsis on.....mä voisin lopettaa tän palstan toiminnan , pistää kaikki muusix ja kusta teidän kengille jos mä vaan
    Miehen logiikka
    4
    113
  9. Mikä siinnä on kun suomalaiselle miehelle...

tulee aina jouluna tarve vetää muijaa pataan ja lähettää mukulat kesäsiirtolaan. Mutta pääsiäisenä fogelit sungaa 24h ja
    Miehen logiikka
    2
    113
  10. Kävin pelaa tuplapottii

ja voitin 45 ekee. Siis tätä mä kävin pelaa http://youtu.be/tXLKM4lLMik
    Miehen logiikka
    5
    113
  11. Viimeisessä avioliitossa missä olin...

tai luulin olevani onnellinen, niin sain seksiä melkein joka päivä. Sain melkein seksiä maanantaina, sain melkein seksiä
    Miehen logiikka
    4
    113
  12. Mää kilahan!

Miks suomalaiset on suomalaisii? Ranskan ehkä tällä hetkellä kuuluisin nainen vaati, että juon illan viimeisen shampanja
    Miehen logiikka
    8
    113
  13. Aasi lähti etsimään sarvia ja hukkasi korvansa.

Mitäs jos sovittais että fiksut kirjoittaa, tyhmät vaan lukee? Ei tyhmyys ole häpeä, vaan se että yrittä työntää nenääns
    Miehen logiikka
    10
    113
  14. Totta vai tarua?

Mielestäni koko juttu on lavastettu, keississä on monta epäkohtaa, puutteellista ja poikkeavaa uutisointia, jos vertaa n
    Sinkut
    1
    113
  15. Nyt puhuu Zorbas

Rahaa ei synny tyhjästä! Jos jotkut tienaavat kusetuksella, niin jotkut muut vastaavasti menettävät täsmälleen saman sum
    Miehen logiikka
    27
    112
  16. Kaveri soitti minulle

ja pyysi lasilliselle jotta voisi avautua viime viikon tapahtumistaan tai oikeastaan vaimonsa neroudesta. Vaimo ja mies
    Miehen logiikka
    0
    112
  17. Tulin vaan tossa vielä sanomaan.....

kun tossa joku kyseli aikaisemmin, että kenelle kuuluisuudelle antaisit pesää. Nyt kuitenkin on käynyt niin, ettei sitä
    Miehen logiikka
    5
    112
  18. Olen aivan varma...

tämä johtuu ilmastomuutoksesta. Sitäpaitsi siellä on hiljaista, voisivat ilahtua jos saisivat 200 vierasta.
    Miehen logiikka
    2
    111
  19. Mulle iski semmonen visio

että nyt meikäläinen tois lumilautailussa olympiakultaa jos ois lunta ladulla. Vit*u tää on paska maa, silloin kun sulla
    Miehen logiikka
    2
    111
  20. Kuka muuten tietää.....

että tänään vietetään poskeen oton "blowjob" päivää?
    Miehen logiikka
    13
    111