Mun on pakko myöntää, että mä ajattelen sua joka päivä, täällä lähes autiolla rannalla, nyt kun toi pistaasiakin on estynyt, niin millään ei oo enää mitään väliä.
Eillen kun ei ollut mitään tekemistä niin ajatukset vaan pyöri päässä ja mun oli pakko purkaa niitä jotenkin. Niinpä mä laitoin tuonne mereen pullon (korkilla) jonka sisällä oli kirje, missä mä kerron sulle mun tunteista sua kohtaan.
Tarina minusta. Tarina minun unelmasta. Tarina siitä miten mahdoton muuttuukin mahdolliseksi, miten rakkaus ylittää muurit ja läpäisee tiukimmatkin turvatarkastukset. Tarina ennakkoluuloista, epäilyksistä, rakkaudesta, onnellisuudesta. Tarina meistä.
http://youtu.be/QYwp4R_I5Hk
Kirje ziselille!
23
102
Vastaukset
- zisel``
Minäkin olen ajatellut sinua.
Provoa poika provoa. Pistaasiako sulla on vielä kehissä?
- zisel´´
dazu. Tämä ei ole mikään nyrkkeilyottelu. Minun ja modellin rakkaus on todellista.
Suljetun osaston poika hiljaa tai mä järjestän sulle todellisen produkatiiv.........renttaalisen infuusion.
zisel´´ kirjoitti:
dazu. Tämä ei ole mikään nyrkkeilyottelu. Minun ja modellin rakkaus on todellista.
Modelli on Genio. That's why.
- zisel´´
modelli kirjoitti:
Suljetun osaston poika hiljaa tai mä järjestän sulle todellisen produkatiiv.........renttaalisen infuusion.
*rakastuttaa*
*kietoutuu*
*tunnustelee haukkareita* :D - zisel´´
dazu kirjoitti:
Minä ja Modelli menemme nyt sänkyyn. Hyvää yötä. :)
- modelli.
zisel´´ kirjoitti:
*rakastuttaa*
*kietoutuu*
*tunnustelee haukkareita* :Dhttp://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=iJrq5XurhL8
dazu kirjoitti:
Ei se nyt joka kerta voi olla. Kyllä tuo Modelli on erillainen kuin Genio.. Ihan kiva kaveri, mut joskus vähän äkki-äreä :)
Sxthsense kirjoitti:
Ei se nyt joka kerta voi olla. Kyllä tuo Modelli on erillainen kuin Genio.. Ihan kiva kaveri, mut joskus vähän äkki-äreä :)
Totanoin. Miten tuo modelli sitten tietäis sisäpiiriasioita ihan niin välittömästi? Kyl se on kuule ihan todistetusti Genio.
dazu kirjoitti:
Totanoin. Miten tuo modelli sitten tietäis sisäpiiriasioita ihan niin välittömästi? Kyl se on kuule ihan todistetusti Genio.
En mä tunne yhtää sisäpiiriasiaa kun olen kaikesta erillään, mut katson ja tunnen sisäisillä silmilläni. Sen takia - musiikista.
Hmm.. Juu, voihan se olla niinkin. Mut en mä tunne niitä sitten kuin splitteinä, ja tuttavuushan se on sekin - nähdä se toinen puoli :)
Enkä mä tuota modellia siitä peukuttais, mut jospa hällä oli omat äreät syyt sulle aukoa siitä päätään. Eiköhön tuota itseään ole se hatuttanut :)Sxthsense kirjoitti:
Hmm.. Juu, voihan se olla niinkin. Mut en mä tunne niitä sitten kuin splitteinä, ja tuttavuushan se on sekin - nähdä se toinen puoli :)
Enkä mä tuota modellia siitä peukuttais, mut jospa hällä oli omat äreät syyt sulle aukoa siitä päätään. Eiköhön tuota itseään ole se hatuttanut :)Tuli vähän väärät vuodet ja päivätkin siihen sitten heitettyä... :D
dazu kirjoitti:
Tuli vähän väärät vuodet ja päivätkin siihen sitten heitettyä... :D
Sulle tuli toi agglutinatiivisesti neurasteeninen verifioidikaatio.
- zisel´´
*pussailee*
Vou! peukutin sua! :)
- zisel
Huomenta!
Huomasin tän avauksesi jo tunti sitten. Ajattelin ensin etten vastaa ollenkaan ennenkun.... öööh... pöly on laskeutunut. Pitää lähtee menee - siirsin yhen menoni nyt viimetippaan tälle päivälle. Mutta kiitos kirjeestä. Toi linkki meidän tarinasta kosketti todella. Varsinkin toi "slave"- osuus lämmitti...hmm, sydäntä ;D
Jep, pitää mennä. Nähdään taas!
Ps. Tiedoksi nyt sitten muillekkin että lähden ihan oikeasti enkä mene mihinkään puskiin väijyy ketään tms tms tms tms tms..."slave" nimenomaan.....tuossa biisissä nainen laulaa miehelle jota suuresti rakastaa. Vaikka voisin mä olla sun orja silloin tällöin, mut en aina.
- dazu ´
ziselikin on napalankoni idiotifikaatio GENIO!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH Jotenkin kaiken maailman kyynisyyden, rahan -vallan- edessä, sitä haluaisi uskoa.
Buahahhhahaaa!!!temppuilija kirjoitti:
yläpeukkuu pärähti aloittajalle ...
Hiljaa mies, tai teen sinusta orjan itselleni ;) sä jos kuka sen olet ansainnut sen, sen verran olet täällä kekkuloinut vapauden iloissasi :D
Sxthsense kirjoitti:
Hiljaa mies, tai teen sinusta orjan itselleni ;) sä jos kuka sen olet ansainnut sen, sen verran olet täällä kekkuloinut vapauden iloissasi :D
Yritä kahlita entinen uhri. Mä oon narsisti. Prkl!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1504029Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso153909Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani123052Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai663038Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1492602- 712510
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282223- 301619
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1141554- 201405