Mun on pakko myöntää, että mä ajattelen sua joka päivä, täällä lähes autiolla rannalla, nyt kun toi pistaasiakin on estynyt, niin millään ei oo enää mitään väliä.
Eillen kun ei ollut mitään tekemistä niin ajatukset vaan pyöri päässä ja mun oli pakko purkaa niitä jotenkin. Niinpä mä laitoin tuonne mereen pullon (korkilla) jonka sisällä oli kirje, missä mä kerron sulle mun tunteista sua kohtaan.
Tarina minusta. Tarina minun unelmasta. Tarina siitä miten mahdoton muuttuukin mahdolliseksi, miten rakkaus ylittää muurit ja läpäisee tiukimmatkin turvatarkastukset. Tarina ennakkoluuloista, epäilyksistä, rakkaudesta, onnellisuudesta. Tarina meistä.
http://youtu.be/QYwp4R_I5Hk
Kirje ziselille!
23
114
Vastaukset
- zisel``
Minäkin olen ajatellut sinua.
Provoa poika provoa. Pistaasiako sulla on vielä kehissä?
- zisel´´
dazu. Tämä ei ole mikään nyrkkeilyottelu. Minun ja modellin rakkaus on todellista.
Suljetun osaston poika hiljaa tai mä järjestän sulle todellisen produkatiiv.........renttaalisen infuusion.
zisel´´ kirjoitti:
dazu. Tämä ei ole mikään nyrkkeilyottelu. Minun ja modellin rakkaus on todellista.
Modelli on Genio. That's why.
- zisel´´
modelli kirjoitti:
Suljetun osaston poika hiljaa tai mä järjestän sulle todellisen produkatiiv.........renttaalisen infuusion.
*rakastuttaa*
*kietoutuu*
*tunnustelee haukkareita* :D - zisel´´
dazu kirjoitti:
Modelli on Genio. That's why.
Minä ja Modelli menemme nyt sänkyyn. Hyvää yötä. :)
- modelli.
zisel´´ kirjoitti:
*rakastuttaa*
*kietoutuu*
*tunnustelee haukkareita* :Dhttp://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=iJrq5XurhL8
dazu kirjoitti:
Modelli on Genio. That's why.
Ei se nyt joka kerta voi olla. Kyllä tuo Modelli on erillainen kuin Genio.. Ihan kiva kaveri, mut joskus vähän äkki-äreä :)
Sxthsense kirjoitti:
Ei se nyt joka kerta voi olla. Kyllä tuo Modelli on erillainen kuin Genio.. Ihan kiva kaveri, mut joskus vähän äkki-äreä :)
Totanoin. Miten tuo modelli sitten tietäis sisäpiiriasioita ihan niin välittömästi? Kyl se on kuule ihan todistetusti Genio.
dazu kirjoitti:
Totanoin. Miten tuo modelli sitten tietäis sisäpiiriasioita ihan niin välittömästi? Kyl se on kuule ihan todistetusti Genio.
En mä tunne yhtää sisäpiiriasiaa kun olen kaikesta erillään, mut katson ja tunnen sisäisillä silmilläni. Sen takia - musiikista.
Hmm.. Juu, voihan se olla niinkin. Mut en mä tunne niitä sitten kuin splitteinä, ja tuttavuushan se on sekin - nähdä se toinen puoli :)
Enkä mä tuota modellia siitä peukuttais, mut jospa hällä oli omat äreät syyt sulle aukoa siitä päätään. Eiköhön tuota itseään ole se hatuttanut :)Sxthsense kirjoitti:
Hmm.. Juu, voihan se olla niinkin. Mut en mä tunne niitä sitten kuin splitteinä, ja tuttavuushan se on sekin - nähdä se toinen puoli :)
Enkä mä tuota modellia siitä peukuttais, mut jospa hällä oli omat äreät syyt sulle aukoa siitä päätään. Eiköhön tuota itseään ole se hatuttanut :)Tuli vähän väärät vuodet ja päivätkin siihen sitten heitettyä... :D
dazu kirjoitti:
Tuli vähän väärät vuodet ja päivätkin siihen sitten heitettyä... :D
Sulle tuli toi agglutinatiivisesti neurasteeninen verifioidikaatio.
- zisel´´
*pussailee*
Vou! peukutin sua! :)
- zisel
Huomenta!
Huomasin tän avauksesi jo tunti sitten. Ajattelin ensin etten vastaa ollenkaan ennenkun.... öööh... pöly on laskeutunut. Pitää lähtee menee - siirsin yhen menoni nyt viimetippaan tälle päivälle. Mutta kiitos kirjeestä. Toi linkki meidän tarinasta kosketti todella. Varsinkin toi "slave"- osuus lämmitti...hmm, sydäntä ;D
Jep, pitää mennä. Nähdään taas!
Ps. Tiedoksi nyt sitten muillekkin että lähden ihan oikeasti enkä mene mihinkään puskiin väijyy ketään tms tms tms tms tms..."slave" nimenomaan.....tuossa biisissä nainen laulaa miehelle jota suuresti rakastaa. Vaikka voisin mä olla sun orja silloin tällöin, mut en aina.
- dazu ´
ziselikin on napalankoni idiotifikaatio GENIO!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH Jotenkin kaiken maailman kyynisyyden, rahan -vallan- edessä, sitä haluaisi uskoa.
Buahahhhahaaa!!!temppuilija kirjoitti:
yläpeukkuu pärähti aloittajalle ...
Hiljaa mies, tai teen sinusta orjan itselleni ;) sä jos kuka sen olet ansainnut sen, sen verran olet täällä kekkuloinut vapauden iloissasi :D
Sxthsense kirjoitti:
Hiljaa mies, tai teen sinusta orjan itselleni ;) sä jos kuka sen olet ansainnut sen, sen verran olet täällä kekkuloinut vapauden iloissasi :D
Yritä kahlita entinen uhri. Mä oon narsisti. Prkl!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
