Keskustelun avaajalle tulee tuohon laatikon alareunaan rivistö......
VASTAA kerro kaverille ja sitten tämä mystinen 1
Mikä juttu toi on?
13
110
Vastaukset
Ooh. Kamalaa. Totta. Ihan niiin kuin alasti. Se on sitten edenny tähän tähän pisteeseen. Samaa ihmettelen, mut ei siinä valitettavasti lue Pirkko ;)
Jos mä painasen tuota vahingossa, niin kuin itseni tuntien ennemin tai myöhemmin tulee käymään, niin näkeekö palstalaiset ja MITÄ! `´:)
- Sinun ..
Sxthsense kirjoitti:
Jos mä painasen tuota vahingossa, niin kuin itseni tuntien ennemin tai myöhemmin tulee käymään, niin näkeekö palstalaiset ja MITÄ! `´:)
paljaan naisenpyllysi.
Mitäh! Haluatko sä antaa sille julkisesti täh? :DDD
Tää on pahempaa kuin facebook. Nyt lähden enkä loggaudu enää koskaan. Hyvästi! Voikaa hyvin... :)
Sxthsense kirjoitti:
Tää on pahempaa kuin facebook. Nyt lähden enkä loggaudu enää koskaan. Hyvästi! Voikaa hyvin... :)
Minusta tuo ominaisuus on niillä jotka elävät symbioosissa googlen ja ffoxin kanssa.
modelli kirjoitti:
Minusta tuo ominaisuus on niillä jotka elävät symbioosissa googlen ja ffoxin kanssa.
Aah jaa. No elän kyllä. Et sellaiset nappikset :) Liittyyköhän sen mahdollisuuteen minäprofiilissa? Kahden vaiheilla vielä olen..
- tiedoxi
Sxthsense kirjoitti:
Aah jaa. No elän kyllä. Et sellaiset nappikset :) Liittyyköhän sen mahdollisuuteen minäprofiilissa? Kahden vaiheilla vielä olen..
Minä profiili= haet treffiseuraa s24.stä.
tiedoxi kirjoitti:
Minä profiili= haet treffiseuraa s24.stä.
No höps! Enkä hae. Minullahan on jo sinut :)
- No,
modelli kirjoitti:
Joo joo! Anteeks et tulin avautuu ja kyselee mitään:(
eihän ihminen kovinkaan paljon voi sille, millainen on. Älä turhaan häpeile itseäsi.
No, kirjoitti:
eihän ihminen kovinkaan paljon voi sille, millainen on. Älä turhaan häpeile itseäsi.
En häpeilekkään koska häpeilevät ihmiset ovat luotettavia ja tunnollisia. Mutta oikeesti miten vastauksesi liittyi avaukseeni tai yleensä mitä haluat minusta? Voitko antaa yhteystietosi niin voin tulla esittäytymään. Tästä oli kyse http://tinyurl.com/6l446s2 mutta miksi toiminta leväyttää tietosi kaikkien näkyville on minulle epäselvää.
- no kun
modelli kirjoitti:
En häpeilekkään koska häpeilevät ihmiset ovat luotettavia ja tunnollisia. Mutta oikeesti miten vastauksesi liittyi avaukseeni tai yleensä mitä haluat minusta? Voitko antaa yhteystietosi niin voin tulla esittäytymään. Tästä oli kyse http://tinyurl.com/6l446s2 mutta miksi toiminta leväyttää tietosi kaikkien näkyville on minulle epäselvää.
tulit anteeksipyytelemään tuota aloitustasi ja ei se ole sun vika että et ymmärrä ja hyvä asia, että tulet rohkeasti esille tietämättömyytesi kanssa. Niin sitä ihminen oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
