tossa joku päivä sellaisen nimikirjoitustilaisuuden, kaikki olisivat terve tulleita sinne. Voisitte ottaa myös tuttavia ja sukulaisia mukaan.
Mä voisin järjestää...
9
106
Vastaukset
- terve tulleita?
kuules motelli, se kirjoitetaan yhteen. Mitenhän nimesi kirjoittaisit tilaisuudessas, väärin senkin. Siksi en tule vaikka kirveellä uhkaisit!
kerroit tuon tärkeän asian, ei tuosta voi vitsiä vääntää. Kämmi mikä kämmi, mutt toi nimi juttu, ajattelin käyttää leimaisinta kun se on osoittautunut varmaksi ja nopeaksi. Olisin tosi kiitollinen jos seuraisit liikkeitäni täällä netissä ja kommentoisit virheistäni, koska näin voisin oppia niistä pois.
ystävällisin terveisin. hotelli- Voin seurata,
modelli kirjoitti:
kerroit tuon tärkeän asian, ei tuosta voi vitsiä vääntää. Kämmi mikä kämmi, mutt toi nimi juttu, ajattelin käyttää leimaisinta kun se on osoittautunut varmaksi ja nopeaksi. Olisin tosi kiitollinen jos seuraisit liikkeitäni täällä netissä ja kommentoisit virheistäni, koska näin voisin oppia niistä pois.
ystävällisin terveisin. hotellimielelläni. Yritän päivittäin tarkistella oikeinkirjoituksesi. Teen sitten tarvittavat korjaukset. Sopii :)
Voin seurata, kirjoitti:
mielelläni. Yritän päivittäin tarkistella oikeinkirjoituksesi. Teen sitten tarvittavat korjaukset. Sopii :)
mukava tavata tuollainen positiivinen oikein palstakirjoittaja ja vielä avulias.
- Mut varoitan jo
modelli kirjoitti:
mukava tavata tuollainen positiivinen oikein palstakirjoittaja ja vielä avulias.
etukäteen että en millään mukavalla tavalla aio tulevaa siansaksaasi oikoa, kuten jo tuosta ylemmästä opetuksesta näit. Siinä sanan säilä iskee päin näköä, mutta sillä tavalla parhaiten opit.
Mut varoitan jo kirjoitti:
etukäteen että en millään mukavalla tavalla aio tulevaa siansaksaasi oikoa, kuten jo tuosta ylemmästä opetuksesta näit. Siinä sanan säilä iskee päin näköä, mutta sillä tavalla parhaiten opit.
ja aina vaan parempi jos olet nainen koska kerron tämän myös sinulle, että minua voi käyttää hyväksi. Mikä se rajumpaa kuin kinky nainen joka ymmärtää siansaksaa on väkivaltainen ja on mun oma kouluttaja.
- yhdys_sana_mies
modelli kirjoitti:
ja aina vaan parempi jos olet nainen koska kerron tämän myös sinulle, että minua voi käyttää hyväksi. Mikä se rajumpaa kuin kinky nainen joka ymmärtää siansaksaa on väkivaltainen ja on mun oma kouluttaja.
sen huomannet juuri rekatusta nimmaristani. Nyt pysytään asialinjalla.
yhdys_sana_mies kirjoitti:
sen huomannet juuri rekatusta nimmaristani. Nyt pysytään asialinjalla.
no pidättäydytään sitten kirjallisissa ja asialinjalla. Ootko ihan varma siitä että olet mies....
- yhdys_sana_mies
modelli kirjoitti:
no pidättäydytään sitten kirjallisissa ja asialinjalla. Ootko ihan varma siitä että olet mies....
kinky-juttujasi silti kirjotella jos välttämättä haluat. Mulla on aina oksennuspussi vierellä. Aivan sama, kunhan kirjoitat ne oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632