Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8848

1. Onko täällä....

ketään nuoria naisia (kokoomuslaisia) ketkä tarttis halpis netttiliittymän, asennus kuuluu mukaan. Lainattua: "No joka
    Miehen logiikka
    1
    64
  2. Tarjoilija!

Tuplajuusto, pienet perunat ja rommicola......rapido!
    Suhteet
    1
    64
  3. Tarvitseeko äitisi tai isäsi...

tulla peittelemään kun menet illalla yöksi nukkumaan omaan sänkyysi ja menetkö jossain vaiheessa yöllä äidin ja iskän (m
    Miehen logiikka
    6
    64
  4. Jumakekka....

Onks kukaan käyny kyselee mua? Mä oon nukkunut 11h vaatteet päällä. Yleensä jos mä meen johonkin kylään niin silloin jä
    Miehen logiikka
    16
    64
  5. Kuka kukkuu?

Käki kuvassa! http://youtu.be/bL1Xt3T9ZnY
    Miehen logiikka
    1
    64
  6. Mun ei tartte käyttää AXE:a!

Haluan muistuttaa vielä täällä kävijöitä siitä, että tämä palsta on normaaleille tyypeille eikä millekään....no jääköön
    Miehen logiikka
    4
    64
  7. Millaisen tyypin päästät mieluiten fantasioihisi?

Tämä kysely on luottamuksellinen ja koskee lähinnä naisia jotka ovat kiinnostuneita minusta.
    Miehen logiikka
    4
    64
  8. Akillesjänteet...

maitohapoilla raportoi hän, palattuaan koiranpaskan innoittamalta ja niin ihanan keväisen raikkaan koiranpaskan tuoksuis
    Miehen logiikka
    5
    63
  9. Minä modelli Suomalainen

ja minun ensimmäinen gallup. 1. missä on? 2. minä vai forest-toffee 3. tuomo ei paukuttele enää henkseleitä joviaalin
    Miehen logiikka
    0
    63
  10. Rai rai#?+%#

Elämäni ensimmäinen "G" viheltelee....♬♩♫ Mitkä seuraavista ovat Suomen kuntia: a) Isä, Pani, Lehmiä b) Setä, Nussi, N
    Miehen logiikka
    1
    63
  11. Nimeä jokaiselle palstalaiselle...

ja suomalaiselle joku hyönteinen. esin näin-----> ja katso alemmas ↲ minä.- Pteropus giganteus vili. -Culicidae montte.
    Miehen logiikka
    2
    63
  12. Oikuton nainen on...

kuin vanha Englantilainen auto ilman virranjakajaa. Dualismin ymmärtäminen älykkäästi puhumalla tai kylmästi hienostelem
    Miehen logiikka
    3
    63
  13. Hei!

Kirjoittelen 3-4 eri palstalla, mutta tämä on ainoa missä olen törmännyt siihen että kirjoituksia poistetaan ajoittain r
    Miehen logiikka
    3
    63
  14. Tossa 1 päivä...

joku Lohtari oli jossain iltapäivälehdessä jututettavana ja kaverin kanssa tossa just äsken puhuttiin Skypessä, se oli l
    Miehen logiikka
    4
    63
  15. Kuka on palstan à la?

Tyyliin http://tinyurl.com/74sjbl8 tyttöystävä, rakastajatar ja kesyttämätön villikissa. Osaa leipoa, tehdä parhaat voik
    Miehen logiikka
    7
    63
  16. Mul on viskipullo!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Mut älkää pelätkö en ottanut mitään, nuuhkaisin vaan.
    Miehen logiikka
    6
    63
  17. Yhtä asiaa olen aina ihmetellyt tällä palstalla

Täällä ei juurikaan pörssikursseja ruodita, mikä on mielestäni suuri puute voisiko joku ystävällisesti alkaa börs-talesm
    Miehen logiikka
    5
    63
  18. Wit-tu mä lähen panee!

Ensin mä dokaan viikon, sit mä panen kaks viikkoo, sen jälkeen mä nussin kaks viikkoo ja viiden viikon päästä mä tuun ky
    Sinkut
    2
    63
  19. Niin just!

En olis muuten tullut tänne mutta teen hotelli kuolemaa, nää sunnutait ovat vaan niin tylsiä kun pitää pitää yksi selvä
    Miehen logiikka
    15
    63
  20. Kadonneen viestin metsästys.

Hei sinä joka poistat viestini, voisitko tulla ja kertoa tarkoitusperäsi. Ziselille terkkuja! Milloin pääsen taas läpsy
    Miehen logiikka
    2
    63