modelli

Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8848
Onko täällä....
ketään nuoria naisia (kokoomuslaisia) ketkä tarttis halpis netttiliittymän, asennus kuuluu mukaan. Lainattua: "No joka164- 164
Tarvitseeko äitisi tai isäsi...
tulla peittelemään kun menet illalla yöksi nukkumaan omaan sänkyysi ja menetkö jossain vaiheessa yöllä äidin ja iskän (m664Jumakekka....
Onks kukaan käyny kyselee mua? Mä oon nukkunut 11h vaatteet päällä. Yleensä jos mä meen johonkin kylään niin silloin jä1664- 164
Mun ei tartte käyttää AXE:a!
Haluan muistuttaa vielä täällä kävijöitä siitä, että tämä palsta on normaaleille tyypeille eikä millekään....no jääköön464Millaisen tyypin päästät mieluiten fantasioihisi?
Tämä kysely on luottamuksellinen ja koskee lähinnä naisia jotka ovat kiinnostuneita minusta.464Akillesjänteet...
maitohapoilla raportoi hän, palattuaan koiranpaskan innoittamalta ja niin ihanan keväisen raikkaan koiranpaskan tuoksuis563Minä modelli Suomalainen
ja minun ensimmäinen gallup. 1. missä on? 2. minä vai forest-toffee 3. tuomo ei paukuttele enää henkseleitä joviaalin063Rai rai#?+%#
Elämäni ensimmäinen "G" viheltelee....♬♩♫ Mitkä seuraavista ovat Suomen kuntia: a) Isä, Pani, Lehmiä b) Setä, Nussi, N163Nimeä jokaiselle palstalaiselle...
ja suomalaiselle joku hyönteinen. esin näin-----> ja katso alemmas ↲ minä.- Pteropus giganteus vili. -Culicidae montte.263Oikuton nainen on...
kuin vanha Englantilainen auto ilman virranjakajaa. Dualismin ymmärtäminen älykkäästi puhumalla tai kylmästi hienostelem363Hei!
Kirjoittelen 3-4 eri palstalla, mutta tämä on ainoa missä olen törmännyt siihen että kirjoituksia poistetaan ajoittain r363Tossa 1 päivä...
joku Lohtari oli jossain iltapäivälehdessä jututettavana ja kaverin kanssa tossa just äsken puhuttiin Skypessä, se oli l463Kuka on palstan à la?
Tyyliin http://tinyurl.com/74sjbl8 tyttöystävä, rakastajatar ja kesyttämätön villikissa. Osaa leipoa, tehdä parhaat voik763Mul on viskipullo!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Mut älkää pelätkö en ottanut mitään, nuuhkaisin vaan.663Yhtä asiaa olen aina ihmetellyt tällä palstalla
Täällä ei juurikaan pörssikursseja ruodita, mikä on mielestäni suuri puute voisiko joku ystävällisesti alkaa börs-talesm563Wit-tu mä lähen panee!
Ensin mä dokaan viikon, sit mä panen kaks viikkoo, sen jälkeen mä nussin kaks viikkoo ja viiden viikon päästä mä tuun ky263Niin just!
En olis muuten tullut tänne mutta teen hotelli kuolemaa, nää sunnutait ovat vaan niin tylsiä kun pitää pitää yksi selvä1563Kadonneen viestin metsästys.
Hei sinä joka poistat viestini, voisitko tulla ja kertoa tarkoitusperäsi. Ziselille terkkuja! Milloin pääsen taas läpsy263