Olen tympääntynyt nykyiseen...

duuniini ja olenkin ajatellut alkaa tekemään jotain muuta esim. ajamaan formula ykösii tai perustaa bändin. Mikä F1 on sellainen mihin kandeis mennä tai mikä on paras soitin millä sais gimmoja vähän helpommin kuin nyt, ko nyt jos haluu piparii ni joutuu itte lähtee hakee sitä ja se on tylsää. Jos nyt ajateltais että mä olisin vaikka rumpali tai vaikka edes basisti niin mulla ois "valtaa", aina kun oltais keikalla niin mä vaatisin koko bändille ilmaset limpparit ja gimmoille myös. Toisaalta tossa vormula hommassa on vähän enemmän expenditurea, vois vetää aina skumppaa ja gimmat ois sylissä, kisan jälkeen vois heittää fyffee sieltä parvelta jengille jos ne on kannustamassa mua. Ajohaalariin mä kelpuuttaisin ainoastaan Martinin rengas, Sorbus energiajuoma ja Pirellin kodomi sponssit.

Vittuilija älkää vaivautuko avautumaan mulle tähän viestiin!

6

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähää;)

Nykyis_ii_n?

• Mitä? Mähän just sanoin tossa lopussa, että sönkkääjät pysykööt pois. No sen verran vielä tuosta nykyisestä työstäni, elettiin kasarin ja ysärin vaihdetta kun edellisen kerran mietin näitä samoja asioita, silloin kävelin työkkärii ilmoitin ammatikseni "asiantuntia" ja sen jälkeen rahan tuloa ei ole voinut estää, mutta nyt on alkanut jyrsii kun ei tartte tehdä mitään.......

• hähää;)
        modelli kirjoitti:

Mitä? Mähän just sanoin tossa lopussa, että sönkkääjät pysykööt pois. No sen verran vielä tuosta nykyisestä työstäni, elettiin kasarin ja ysärin vaihdetta kun edellisen kerran mietin näitä samoja asioita, silloin kävelin työkkärii ilmoitin ammatikseni "asiantuntia" ja sen jälkeen rahan tuloa ei ole voinut estää, mutta nyt on alkanut jyrsii kun ei tartte tehdä mitään.......

Ai sä puhuitkin töistä, sorge.

• hähää;) kirjoitti:

Ai sä puhuitkin töistä, sorge.

Moi! Oletko tanskalainen vai norjalainen? Meillä suomessa sanotaan niin kuin asiat on, jos on illatiivi fiilikset niin ei sitä INSTRUKTIIVIKSI vaihdeta tai päin vastoin.

• hähää;)
        modelli kirjoitti:

Moi! Oletko tanskalainen vai norjalainen? Meillä suomessa sanotaan niin kuin asiat on, jos on illatiivi fiilikset niin ei sitä INSTRUKTIIVIKSI vaihdeta tai päin vastoin.

Luulin että puhuit emännistäsi.

• Liisank

Nyt tympii niin perkeleesti. Elämä menee tätä rataa kokoajan: Aamulla töihin, viideltä kotiin koiran kanssa lenkille, sitten nuokun täällä tai ff:ssä ja aamulla taas töihin. Töissä kaikki puhuu vain siitä, että mitä bb:ssä tapahtui aaaarrrg!

Älkäkä ala selittämään mulle mitään harrastuksista, mä tiedän, mun pitäs käydä jumpassa ja salilla mut mä en jaksa, en jaksa lähteä kun vitutus on vienyt voimat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      55
      3974
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      92
      2341
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2012
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1551
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1042
    Aihe