"10 kerholaista"? Itse en kuulu heihin vaikka tilaisuuksia olisi ollut noin 3 per. lento, mutta viikunapuun alla siinnä on tavoittelemisen arvoinen kokemus.....miten tästäkin viestistä meinasi tulla seksistinen:(
Onko palstalla ketään...
12
66
Vastaukset
Vedin kerran rooliasut päälle, ja tein sen kuivaharjoitteluna maan päällä. Loppuillasta kapteeni kähmi innokkaasti, mut kerroin että meinaan mennä kyllä ihan yksin kotia. Epäilin, et sillä oli ikää ja kokemusta liian vähän, vaikka intoa riitti :´D
ps. Ja tämä tarina oli tosi.Kapteenilla luki käyntikortissa Pelle, joten terveiseni hänelle! :DHyvä tarina 1 tosi jutut ovat aina lukemisen väärtti. Siksi itse en kirjoittele mitään puuta-heinää, niin kuin useat täällä jotka eivät ole uskaltaneet rekisteröityä ja esiintyvät mustalla mitä kummallisimmilla n9imillä.
- Mistä paikoista se
kähmi?
- S Etämies
On täällä ainaki napa10matkalainen Romeo voittaja
"Viikunapuun alla" on tosi romanttinen ajatus.
Yritähän nyt reipastua mies. Kyllä se siitä.. jatkuu :)- Moraalin vartija
Mulle tuli ihan valtava hinku nuolla peräaukiotasi.
Kuinka puhtaana sen pidät? - Reilumpaa.
Moraalin vartija kirjoitti:
Mulle tuli ihan valtava hinku nuolla peräaukiotasi.
Kuinka puhtaana sen pidät?Modelli voisi pitäytyä rekattuna kirjoittamiseen.
Kerran on ollut vähän yritystä sinnepäin, mut kyllä 737:n huussi on toivoton kahdelle pienemmällekin saati normaalikokoiselle.
- Niin...
mut naisen kanssa saattaa ehkä mahtua, kokeile sellaista seuraavaksi ;)
Niin... kirjoitti:
mut naisen kanssa saattaa ehkä mahtua, kokeile sellaista seuraavaksi ;)
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :D Niin teen.
- stuertitrauhaan.com
bravo.bravi kirjoitti:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :D Niin teen.
stuertitrauhaan.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931