Jumakekka....

Onks kukaan käyny kyselee mua?

Mä oon nukkunut 11h vaatteet päällä. Yleensä jos mä meen johonkin kylään niin silloin jätän vaatteet päälle, koska mä olen oppinut sen, ettei isännän ilmestyttyä paikalle ole enää paljon aikaa keräillä kamppeita. YB tulle nyt varmaan nuhtelemaan mun moraalitonta käytöstä ja kielen käyttöä, mutta "siitähän sille maksetaan".

Eillisestä vielä sen verran jos sattuu muitakin kuin sitä viestien poistattelijaa kiinnostamaan. Mulla oli sairaan hyvä fiilis koko päivän. Noh, menin sitten illalla paariin ziigaa löytyskö mitään, ja kyllähän noi miisut yritti tulla iholle jos ei allekin, mut mä puollustin hyvin enkä mennyt alkuillan yrityksiin.

Okei´ olin siinnä sitten heittäny läppää pari timmee ja piti alkaa valkkaa patjaa tyyliin sormella osoittaen TOI! niin ajattelin otta yhden setin juomaa ettei reissu mee ihan hukkaan, ja tilasin siinnä hetkessä normisetin 2 GT:tä, 2 salmarii ja 2 fisuu. Sen kun mä olin vetäny niin aloin miettii et mitä vittua.....tilasin toisen samallaisen.

Mä huomasin kun muijat alkoi käyttäymään oudosti ei niille tavanomaisella tavalla ja ne alko parveilee siinnä mun edessä. Mulla vaan niksahti yhtääkkiä ja huusin täysii painukaa vittuun ja pitäkää pillunne!

Jumakekka miten vapauttava fiilis kääntä selkä saliin päin ja ottaa juomaa nauttien jokaisesta siemauksesta. Ja todeta et kyl se vanhakunnon modelli siellä jossain vielä on.

http://youtu.be/4dN1MYU7DVQ

16

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pp
    • 1h 25min eka -peukalo. Mä olen istunut tässä koneella sekkarin kanssa ja vahtinut milloin se tulee. Seuraava joka panee -peukun, niin mä tuun kaivinkoneella ja vedän sut ikkunan kautta ulos kauhalla ja ja...panen sulle peukaloruuvin. paviaani!

      • orjeäjgERÄPÖPÖ

        Tsihh!


      • nää,

        lupaat vaan...


      • uih,

        emmä uskalla sun linkkejä aukoo.... mut s oot niin ihana, kun ärähdät.... ja se peukkuruuvi mulle...


      • uih, kirjoitti:

        emmä uskalla sun linkkejä aukoo.... mut s oot niin ihana, kun ärähdät.... ja se peukkuruuvi mulle...

        Hiljaa! Pervot pois mun linkistä....tai sä saat jäädä.


    • beIIa

      Joo, kävi yks pääsiäistipu kyselemässä modellia.

      • Tahtoo tietää heti

        No mitä vastasi?


      • beIIa
        Tahtoo tietää heti kirjoitti:

        No mitä vastasi?

        Ai kuka vastasi? Sanoin, että kysy Isokynältä.


      • beIIa kirjoitti:

        Ai kuka vastasi? Sanoin, että kysy Isokynältä.

        Tässä kyseisessä haarassa käy hyvin ilmi se, että avohoito ei kannata.


      • beIIa
        modelli kirjoitti:

        Tässä kyseisessä haarassa käy hyvin ilmi se, että avohoito ei kannata.

        Onko sinulla muuta hoitoa tarjota?


      • beIIa kirjoitti:

        Onko sinulla muuta hoitoa tarjota?

        En ole mikään tarjoilija enkä varsinkaan mikään hoitaja, vaan olen modelli...kansalainen...palstalainen. Etkä muutenkaan vaikuta luotettavalta henkilöltä!


    • orjeäijgERÄPÖPÖ

      Me ei sua pelätä!

      • Toi on sairas....kieroutuneiden palsta. En suosittele kenellekkään.


    • 11 tuntia nukkunut vaatteet päällä? Kannattaa käydä vastaamassa kipsun haisetko pahalle-aloitukseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe