Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
turkka.mella
profiilit
turkka.mella
turkka.mella
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
40
Kommenttia
450
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajha ajha : D Eli siis, oletan että itse siis luulet tietäväsi kovastikkin ja oletan vielä, että fantasioit tietäväsi jopa niin paljon, että et pysty sitä tähän viesti kerjuun kirjoittamaan ja oletat olevasi niin evoluution ytimessä, että siitä yhdenkin todisteen mainitseminen on suorastaan loukkaus sinun fantasiamaailmaasi kohtaan.
Niinpä päädy loppu oletukseen, että et aija kortoa miten sinusta evoluutio toimii, koska sehän voisi laittaa sinut asemaan jossa joudut puolustaa omaa fantasiamaailmaasi ja sehän nyt on mahdotonta. Joten olettanen jotkossa, että esität olevasi tuohduksissa ja pöyristynyt ja vältät suoraa kaskustelua aiheesta, jonka päätteeksi, vähättelet minua ja menet haaveilemaan fantasiamaailmastasi omiin oloihisi.
Jos olet mies, etkä hiiri, niin kertoisit näkemyksesi evoluutiosta ja esittäisit vähintään yhden todistee näkemystäsi tukemaan. mutta kuten ylhäällä oletin, epäilen tätä suuresti.
29.09.2011 17:51
Onko yllätys, että löytäessään nuortamaailmaa tukevan todisteen ja seisomalla sen takana, tulee tieteellisen yhteisön hylkäämäksi? Ei ole ja ei ole ansimmäinen, viimeinen, eikä ainoa kerta.
Keskittyessä asiaan eikä asian tuntiaan, voisit ehkä huomata totuuden, mutta vaikeaa tuntuu olevan. Mutta ihmekkös tuo.
"And the great dragon was cast out, that old serpent, called the Devil, and Satan, which deceiveth the whole world:" [Ilm.12:9]
29.09.2011 17:01
Kummallista että minun pitää kertoa sinulle mihin sinä uskot, mutta eikai siinä muu auta
"scientific consensus is that the complex biochemistry that makes up life came from simpler chemical reactions"
LÄHDE: # 6.1 Origin of life - http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution
"theory is that the universe was once in an extremely hot and dense state that expanded rapidly"
LÄHDE: Ihan alussa - http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Bang#Motivation_and_development
"Mitähän sinä käsität evoluutioteorialla? Tunnetko yhtäkään evoluutioteorian pääkohtaa?"
1. Cosminen evoluutio
2. Kemikaalinen evoluutio
3. Tähtien evoluutio
4. Orgaaninen evoluutio
5. Makro evoluutio
6. Mikro evoluutio
Ainoastaan kohdan 6, miksro evoluutio on tieteellinen, muut ovat fantasiaa ja ainoastaan hypoteeseja.
"3) Miten olet päätynyt siihen, että elämä olisi syntynyt kivestä? Missä ja kuka on tuollaista alunperin esittänyt? Vai keksitkö tuon ihan itse?"
Jahas, ja taas minun pitää kertoa sinulle, mihin sinä evolutionistinä uskot.
"alkuelämä syntyi meren pohjassa sijaitsevien mineraalipitoisten kuumien lähteiden, mustien savuttajien, läheisyydessä"
"Ensimmäiset esitumaiset bakteeria muistuttavat eliöt ilmestyivät noin 3,6 miljardia vuotta sitten."
LÄHDE: http://fi.wikipedia.org/wiki/El%C3%A4m%C3%A4n_alkuper%C3%A4
"Tässähän on taas nähtävillä tämä kreationistien vakiotaktiikka, että kun kysytään luomisen todisteita, kreationisti vaatii ensiksi evoluution todisteita. Jep jep, näinhän tämä menee."
No, otetaan esimerkki. Maan magneetti kenttä heikkenee. 25,000 vuotta sitten oli aika jolloin elämää ei olisi voinut olla, koska magneetti kenttä olisi ollut liijan suuri.
"intensity of geo magnetism of today in comparison to 25000 years previously is 50% less"
LÄHDE: http://www.articlesbase.com/science-articles/decrease-in-earths-magnetic-fields-an-inauspicious-indication-5181709.html
ja toisena vaikka, että on löytynyt pehmyt kudosta T-Rex:n luusta, jonka säilyminen osoittaa, että kyseinen yksilö kuoli tuhansia vuosia sitten, ei edes kymmeniä tuhansia vuosia sitten, vaan tuhansia.
LÄHDE: http://www.smithsonianmag.com/science-nature/dinosaur.html
Niin mitkä nyt sitten olivat, niitä sinun todisteiksi tulkitsemiasti todisteita evoluutiolle?
29.09.2011 16:55
taidat olla pahemman luokan aivovaurion uhri, osaan ottoni.
Darwinisirkuksella ei ole mitään tekemistä tieteen tai olemassa olevien faktojen kanssa ja jos joku on sinulle niin valehdellut, niin ei olisi kannattanut uskoa ihan kaikkea mitä kuulee.
"Evoluutiota ei tapahdu kloonautuessa. "
OK O.o
Ihan oikeasti, mitä sieniä sinä vetelet?
29.09.2011 16:14
Et ensinnäkään vastannut kysymykseeni, kuinka elämä syntyi kivestä ja toiseksi vääristät vastaustani. En sanonut, että "jokin yliluonnollinen tyyppi taikoi", vaan sanoin, että raamatun jumala loi, tavalla ja järjestyksessä joka on raamatussa kuvailtu. Tämä rajoittaa ja nimeää asian, toisinkuin sinun epäloogisesti johtama räpellys.
Miksi vierastat niin pahasti Jumalan olemassaoloa? Mutta et tunnu huomaamaan, että seisot itse jumaluutta vaativan järjestelmän takana. Et sinä voi, luonnon lakeja käyttäen selittää evoluutio teoriaa. Yritä vaikka:
Materian synty - mistä ja miten materiaali ja energia syntyi?
Elämän synty - Miten elämä syntyi kivestä?
Selitäppä ensiksi nuo pois, niin voit yrittää uskottavammin taas esittä, ettei Jumalaa olisikaan.
29.09.2011 15:14
Olen varmasti sanonut aijemminkin ja niin sanon nytkin, että en noteeraa vastausta joka on annetta täysin linkin muodossa. Ihan hyvän maun nimissä, koska en todellakaan rupea käymään sivua (englanti tai suomi) läpi sen toivossa, että löytäisin sen asian, jonka sinä ehkä olit tarkoittanut annettavaksi.
Kun itse kuitenkin käytän, niinkuin muutkin lainaus merkkejä (") lainatessani jostakin, joten tee sinäkin niin. kiitos.
"Pääosa noista haloista on Radon-222-haloja."
Niin mitä sitten? Ei se tarvi olla kuin 0.0001&%:tia Polonium 218 Haloja ja se riittää. On varmasti totta, että joukossa uraniumiakin on, mutta se on täisin epäolennaista.
29.09.2011 15:04
Jaa olet oikeen laittanut omanasi new age liikkeen koriin. No, turmiollista loppu elämää. koska saatana on valheen isä ja hänen kanssaan olet juuri nyt tekemisissä.
29.09.2011 14:30
Lähde viestiini: http://www.youtube.com/watch?v=eM321lPiaqs
Kyseessä on video dokumentaatio, jossa haastateltavana Dr. Robert Gentry.
29.09.2011 14:26
"Missä on todisteet Jumalan olemassa olosta"
Graniitti ja kraniitista löytyvät polonium 218 kehät (halo). Poloniumin puoliintumis aika on ~3 min, mutta silti poloniumi kehiä löytyy Graniitista, joka osoittaa, että kraniitti on tullut olemaan alle ~3:ssa minuutissa.
Ja toinen todiste samasta aiheesta on graniitti itsessään, koska graniittia ei voi valmistaa mitenkään, koska vaikka itse graniittia sulattaa ja antaa taas kovettua, tulos ei ole enää graniittia vaan ryoliitiä, jonka kide koko on paljon graniittia pienempi. Tämä osoittaa ettei mapallon graniitti ole koskaan ollut sulaa, vaan on tullut olemassa olevaksi alle ~3 minuutin ja tämä todistaa, että Jumala loi maailman niinkuin raamattu kertoo.
"Evoluutio on todistettu moneen kertaan ja näkyy jokapaikassa. "
Anna minulle edes yksi todiste evoluutiosta.
29.09.2011 14:22
Miksi se on niin vaikea tajuta ja sanoa. MAANPETOS. Sitä tämä on ja sitä se tulee olemaan Koska maailman petos on jo niin pitkällä ja laajalla, että se menee yli mannerten. Ei uuttamaailmanjärjestystä pysäytetä muuten kuin organisoitumalla ja toimimalla, mutta tästä ei ole mitään havaintoa, eikä näkymää. Joten, hyvästi Suomi, olihan se mukavaa niin kauan kun sitä kesti.
Myös erittäin suositeltavaa, tai jopa pakollista luettavaa on Book of Revelation. Tee se mitä on enää tehtävissä ja pelasta itsesi.
29.09.2011 14:10
Niin mikä on se todiste, jonka nojalla väität, että Dr. Robert V. Gentry on sekoittanut poloniumhalon virheellisesti plutoniumhaloon? Koska, niinkuin Dr. Robert V. Gentry videossaan (1) juuri vartavasten toteaa, että kyseiset poloniumhalot eivät ole uraanihaloja ja esittää syyn miksi, niin mikä on tuo tosi seikka, jonka nojalta väität, että Dr. Robert V. Gentry on tehnyt virheellisen vahainnon?
(1) http://www.youtube.com/watch?v=eM321lPiaqs
29.09.2011 13:42
Ai miten Jumala luo asioita? : D No, kysy Jumalalta! Haloo? Jumala on yliluonnollinen, joten luultavasti käyttäen jotain yliluonnollista asiaa.
Ihan tosissaanko sinä tätä kysyt? Kun nyt siellä mietit miten Jumalan äärettömyys ja yliluonnollisuus toimii, niin kerroppa minulle samalla, miten tuo evoluution niin kauhean "looginen", elämän synty kivestä oikein tapahtuu? Näyttää nyt pahasti siltä, että myös sinun uskossasi on yliluonnollinen voima.
29.09.2011 13:16
Ai jaahas, no mielelläni : )
- Polonium 218 puoliutumisaika on noin kolme minuuttia ja polonium 218 haloja (kehiä) löytyy yleisesti graniitista.
- Graniitin suuri kidekoko osoitta, että graniitti ei ole voinut olla koskaan sulaa, koska muutoin meillä ei olisi enää graniittia, vaan ainoastaan ryoliittia?
- Graniitti maapallolla ei ole ikinä voinut olla sulaa, vaan on tullut olemaan nopeasti (Nopeasti =
29.09.2011 13:08
Sinä hän sen sanoit, "luotiin".
29.09.2011 12:44
Mennään yksi kerrallaan. mikä on se asia jonka haluaisit ensiksi käsitellä?
29.09.2011 12:14
Ei se silloinkaan hyvin mennyt kun kultaan oli Amerikka rahansa sitonut, koska kullan hinta oli pankkejen kontrolloitavissa ja koska Amerikka valtiona ei saanut rahaa kun sitä tarvitsi. Paras tilanne oli silloin kun Amerikassa oli käytössä "green bag" järjestelmä, eli kun valtio painoi omat rahansa, ei velaksi.
Suositeltavaa katsomista:
Documentti/opetus video
The Money Masters - How International Bankers Gained Control of America
Kyseisen ohjelman on tehnyt Bill Still ja kyseiseltä kaverilta löytyy myös kirjallisuutta, jos kiinnostaa.
27.09.2011 09:01
En ymmärrä mitä Suomen pitäisi välittää muiden maiden mielipiteistä. Kun vain pidetään armeija kunnossa ja vehkeet mallillaan, niin ei tartte kumarrella ketään. Voi sanoa ja olla niin kuin haluaa.
En muutenkaan ymmärrä tätä Suomessa harrastettavaa perseen nuolemis politiikkaa, että aina on pakko olla se malli oppilas. Nyt on käynyt niin, että kun on ruvettu kumartamaan usein ja syvään, sinne ulkomaille, niin kansalaisten naamaan paistaa vaan iso ja likainen perse, mutta eihän siitä tarvitse olla huolissaan siellä eduskunnassa, kun suomipoika ja tyttö kun on niin selkärangaton, että se kestää kyllä persraiskausta, kun on niin isokenkäsiä kumartelevaa sorttia, ettei tartte kun kerran henkseliä paukauttaa, niin suomipoika on jo perse pystyssä ja kieli ulkona, luopumassa kaikesta.
Kyllä se on niin, että ei nämä asiat ihan sattumalta tapahdu, vaan on suunniteltu jo pitkällä tähtäimellä ja tämä mitä nyt "kummalliseksi" nimitetään on maanpetturuutta ja se tapahtuu tässäkin tapauksessa ihan tietoisesti. Myydään Suomi ja riistetään kansa.
20.09.2011 12:45
Geenimuuntelusta saadut tutkimus tulokset, jotka ovat saatu kokeista rotille. Osoittavat, että syömällä geenimanipuloitua ruokaa, eläin menettää lisääntymiskykynsä kolmannessa sukupolvessa ja sivu oireena on, että joillekkin ysilöille kasvaa karvaa suuhun. Ottaen huomioon glopalistejen tavoitteet maailman populaation kasvusuunnan suhteen, niin itse kierrän kyllä geenimanipuloidun ruuan kaukaa ja olen vakaasti sitä mieltä, että geenimanipuloitujen ainesten käytöstä pitää ilmoittaa ruokapaketeissa, mikä ei tällä hetkellä ole asian laita Suomessa ja siksi vältänkin kaikkia yleisimpiä geenimanipuloituja aineksia.
20.09.2011 11:38
Olen kristitty ja olen siksi "intolerant" koska tiedän mikä on oikein ja mikä väärin. "crazy" olen siksi koska tunnen Jumalan ja ja mitä hän on tehnyt sinun ja minun eteen. "hateful" olen silloin tällöin, mutta se on paheeni ja yritän olla vähemmän ja vähemmän, mutta tunnusta; joskus jotkin asiat suututtavat minua. "stupid" en ole kuin harvoin, mutta joissakin asioissa kylläkin "Ignorant", koska maailmassa on vain niin paljon asioita, että vielä nyt 24 vuotiaanakin minulle tulee elämässäni eteen uusia asioita, ajatella. "judgemental" olen siksi, koska tiedän mikä polku vie kadotukseen ja mikä pelastukseen ja sen kuuleminen, varsinkin jos on matkalla kadotukseen voi kuulostaa "judgemental", mutta teensen koska välitän hestä. "Mean" olen siksi, koska joitain ihmisiä totuuden kuuleminen sattuu ja he eivät halua kuulla sitä, vaan yrittävät vain paeta joihinkin fantasioihinsa, kuten evoluutio, new age, kultti, hinduismi, islam, satanismi ja kun tulen sitten kertomaan heille totuuden ja lyön faktat päytään, niin jotkut vain eivät kestä faktoja, mutta teen sen koska välitän heistä ja tiedän mikä on tulossa. "Annoying" olen varmaan silloin, kun en vaan tiedä vielä mikä jollain henkilöllä on se asia joka pitäisi ensin oikaista, ennen kuin kannattaa kertoa loput. "Narrow minded" olen Saatanaa ja kaikkea hänessä kohtaan, koska tiedän paremmin.
Ja kun annat nyt ymmärtää, että olet itse "älykäs", niin minun ei varmasti tarvitse sanoa sinulle muuta kuin Coelacanth.
Jumlala odottaa sinua, eikä halua sinun joutuvat kadotukseen, joten kadu ja ota hänen sovitustyänsä lahja vastaan, niin myös sinulla on oleva ikuinen elämä.
12.09.2011 11:02
Totuus käärittynä pieneen ripaukseen valetta on täydellistä myrkkyä ja sitä tullaan kaukaa jonottamaan.
03.09.2011 00:18
19 / 23