Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

40

Kommenttia

450

1. Ajha ajha : D Eli siis, oletan että itse siis luulet tietäväsi kovastikkin ja oletan vielä, että fantasioit tietäväsi jopa niin paljon, että et pysty sitä tähän viesti kerjuun kirjoittamaan ja oletat olevasi niin evoluution ytimessä, että siitä yhdenkin todisteen mainitseminen on suorastaan loukkaus sinun fantasiamaailmaasi kohtaan.

Niinpä päädy loppu oletukseen, että et aija kortoa miten sinusta evoluutio toimii, koska sehän voisi laittaa sinut asemaan jossa joudut puolustaa omaa fantasiamaailmaasi ja sehän nyt on mahdotonta. Joten olettanen jotkossa, että esität olevasi tuohduksissa ja pöyristynyt ja vältät suoraa kaskustelua aiheesta, jonka päätteeksi, vähättelet minua ja menet haaveilemaan fantasiamaailmastasi omiin oloihisi.

Jos olet mies, etkä hiiri, niin kertoisit näkemyksesi evoluutiosta ja esittäisit vähintään yhden todistee näkemystäsi tukemaan. mutta kuten ylhäällä oletin, epäilen tätä suuresti.
  2. Kummallista että minun pitää kertoa sinulle mihin sinä uskot, mutta eikai siinä muu auta

"scientific consensus is that the complex biochemistry that makes up life came from simpler chemical reactions"
    LÄHDE: # 6.1 Origin of life - http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution

"theory is that the universe was once in an extremely hot and dense state that expanded rapidly"
    LÄHDE: Ihan alussa - http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Bang#Motivation_and_development

"Mitähän sinä käsität evoluutioteorialla? Tunnetko yhtäkään evoluutioteorian pääkohtaa?"

1. Cosminen evoluutio
    2. Kemikaalinen evoluutio
    3. Tähtien evoluutio
    4. Orgaaninen evoluutio
    5. Makro evoluutio
    6. Mikro evoluutio

Ainoastaan kohdan 6, miksro evoluutio on tieteellinen, muut ovat fantasiaa ja ainoastaan hypoteeseja.

"3) Miten olet päätynyt siihen, että elämä olisi syntynyt kivestä? Missä ja kuka on tuollaista alunperin esittänyt? Vai keksitkö tuon ihan itse?"
    Jahas, ja taas minun pitää kertoa sinulle, mihin sinä evolutionistinä uskot.

"alkuelämä syntyi meren pohjassa sijaitsevien mineraalipitoisten kuumien lähteiden, mustien savuttajien, läheisyydessä"
    "Ensimmäiset esitumaiset bakteeria muistuttavat eliöt ilmestyivät noin 3,6 miljardia vuotta sitten."
    LÄHDE: http://fi.wikipedia.org/wiki/El%C3%A4m%C3%A4n_alkuper%C3%A4

"Tässähän on taas nähtävillä tämä kreationistien vakiotaktiikka, että kun kysytään luomisen todisteita, kreationisti vaatii ensiksi evoluution todisteita. Jep jep, näinhän tämä menee."

No, otetaan esimerkki. Maan magneetti kenttä heikkenee. 25,000 vuotta sitten oli aika jolloin elämää ei olisi voinut olla, koska magneetti kenttä olisi ollut liijan suuri.
    "intensity of geo magnetism of today in comparison to 25000 years previously is 50% less"
    LÄHDE: http://www.articlesbase.com/science-articles/decrease-in-earths-magnetic-fields-an-inauspicious-indication-5181709.html

ja toisena vaikka, että on löytynyt pehmyt kudosta T-Rex:n luusta, jonka säilyminen osoittaa, että kyseinen yksilö kuoli tuhansia vuosia sitten, ei edes kymmeniä tuhansia vuosia sitten, vaan tuhansia.
    LÄHDE: http://www.smithsonianmag.com/science-nature/dinosaur.html

Niin mitkä nyt sitten olivat, niitä sinun todisteiksi tulkitsemiasti todisteita evoluutiolle?
  3. En ymmärrä mitä Suomen pitäisi välittää muiden maiden mielipiteistä. Kun vain pidetään armeija kunnossa ja vehkeet mallillaan, niin ei tartte kumarrella ketään. Voi sanoa ja olla niin kuin haluaa.

En muutenkaan ymmärrä tätä Suomessa harrastettavaa perseen nuolemis politiikkaa, että aina on pakko olla se malli oppilas. Nyt on käynyt niin, että kun on ruvettu kumartamaan usein ja syvään, sinne ulkomaille, niin kansalaisten naamaan paistaa vaan iso ja likainen perse, mutta eihän siitä tarvitse olla huolissaan siellä eduskunnassa, kun suomipoika ja tyttö kun on niin selkärangaton, että se kestää kyllä persraiskausta, kun on niin isokenkäsiä kumartelevaa sorttia, ettei tartte kun kerran henkseliä paukauttaa, niin suomipoika on jo perse pystyssä ja kieli ulkona, luopumassa kaikesta.

Kyllä se on niin, että ei nämä asiat ihan sattumalta tapahdu, vaan on suunniteltu jo pitkällä tähtäimellä ja tämä mitä nyt "kummalliseksi" nimitetään on maanpetturuutta ja se tapahtuu tässäkin tapauksessa ihan tietoisesti. Myydään Suomi ja riistetään kansa.
  4. Olen kristitty ja olen siksi "intolerant" koska tiedän mikä on oikein ja mikä väärin. "crazy" olen siksi koska tunnen Jumalan ja ja mitä hän on tehnyt sinun ja minun eteen. "hateful" olen silloin tällöin, mutta se on paheeni ja yritän olla vähemmän ja vähemmän, mutta tunnusta; joskus jotkin asiat suututtavat minua. "stupid" en ole kuin harvoin, mutta joissakin asioissa kylläkin "Ignorant", koska maailmassa on vain niin paljon asioita, että vielä nyt 24 vuotiaanakin minulle tulee elämässäni eteen uusia asioita, ajatella. "judgemental" olen siksi, koska tiedän mikä polku vie kadotukseen ja mikä pelastukseen ja sen kuuleminen, varsinkin jos on matkalla kadotukseen voi kuulostaa "judgemental", mutta teensen koska välitän hestä. "Mean" olen siksi, koska joitain ihmisiä totuuden kuuleminen sattuu ja he eivät halua kuulla sitä, vaan yrittävät vain paeta joihinkin fantasioihinsa, kuten evoluutio, new age, kultti, hinduismi, islam, satanismi ja kun tulen sitten kertomaan heille totuuden ja lyön faktat päytään, niin jotkut vain eivät kestä faktoja, mutta teen sen koska välitän heistä ja tiedän mikä on tulossa. "Annoying" olen varmaan silloin, kun en vaan tiedä vielä mikä jollain henkilöllä on se asia joka pitäisi ensin oikaista, ennen kuin kannattaa kertoa loput. "Narrow minded" olen Saatanaa ja kaikkea hänessä kohtaan, koska tiedän paremmin.

Ja kun annat nyt ymmärtää, että olet itse "älykäs", niin minun ei varmasti tarvitse sanoa sinulle muuta kuin Coelacanth.

Jumlala odottaa sinua, eikä halua sinun joutuvat kadotukseen, joten kadu ja ota hänen sovitustyänsä lahja vastaan, niin myös sinulla on oleva ikuinen elämä.