Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
uuma
profiilit
uuma
uuma
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuntuu oudolta, jos mies on fyysisesti terve eikä ole stressaantunut tms.
Kyllä mies haluaa suunnilleen joka päivä saada itselleen nautinnon ja tuottaa sen myös läheiselleen. Se ei kulu kummallakaan, päinvastoin käyttämätön lihas surkastuu.
08.01.2012 20:05
Vaikuttaa siltä, että joudun ostamaan lamppuja jonkin verran varastoon, jos direktiivi toteutuu. Minullakin on kattokruunussa E14 kantaiset kynttilälamput sekä kytkimenä himmennin. Nyt on näkynyt mainintoja himmennettävistä energiansäästölampuista, mutta mihin ne mahtavat sopia. Yhdessä Euroopan maassa hehkulamput ovat kiellettyjä, meillä syntyvä lämpö ei mene kuitenkaan hukkaan, ei ainakaan talvisaikaan. Hötkyilläänkö taas?
09.12.2008 09:58
Ajatelkaas montako devalvaatiota meillä olisi jo ollut tänä euroaikana? Inflaatiokin on ollut vakaa, paitsi tänä vuonna. Siihenkin tiedämme syyn. Matkustaessa on kivasti pärjännyt eurolla, myös EMU:n ulkopuolisissa maissa (niissä, joissa olen käynyt). Nato ja EU-ovat toisia asoita.
08.10.2008 14:16
Suomessa YT-lain merkitys on jäänyt ilmoittamisen tasolle. Henkilöstötiedote irtisanomisneuvottelujen aloittamisesta tuntia ennen yleistä julkistamista. Neuvotteluissa saadaan sen verran tuloksia kuin on jo etukäteen ajateltu tyynnyttävän kohteeksi joutuneita. Suomentyyppinen menettely onnistuu, sillä meillä yrityksiltä puuttuu ns. yhteiskuntavastuu. Se jätetään yhteiskunnalle. UPM tosin oli aktiivinen Kuusaalla. Ruotsissa yritysten yhteiskuntavastuu on tietääkseni merkittävästi suurempi.
04.02.2008 10:31
on tyytyä mieheesi. Voitte käydä läpi eri versiot sänkyiloittelusta keskenänne. Tapoja on monia, ei tarvitse tyytyä odottelemaan tai altavastaajan asemaan.Avoin suhde kolmanteen miehesi tietäessä ei toimi.
30.01.2008 12:28
pullossa eläisi. Lähes kaikilla on ollut suhteita ennen avioliittoaan. Ne ovat ohimenneitä, vaikka uudella voi olla vaikeuksia kestää niistä kuultuaan Kun ollaan rakastuneita, silloin nautitaan yhdessä, muttei se tee naista huonommaksi ja olisi sallittua miehelle.
28.01.2008 16:26
loukkaamatta ehdottajaa. Esimerkiksi sanomalla, että olen nyt rentoutumassa ja muuten pitämässä hauskaa. Kuitenkin siten, että hän tuntee itsensä naisena hyväksytyksi, muttei loukaten torjutuksi. Tilanne ratkaisee, törkeään ehdotteluun voi vastata huumorilla.
28.01.2008 16:09
Olin samanlaisessa tilanteessa. Ikäero oli tuota luokkaa, hän halusi naimisiin ja lapsen kanssani. Opiskelin kauempana ja tuo ns. erilleen kasvaminen tapahtui kohdallamme. Tällä hetkellä olemme kumpikin tahoillamme onnellisesti naimisissa. Biologinen kellosi tikittää, mutta sinulla on vielä hyvin aikaa. Tunteita ei voi pakottaa, joten mieti rauhassa elämääsi. Tsemppiä!
07.03.2007 11:46
Minun tyttäreni ja poikani ovat lapsiani, mutten omista heitä. Kukaan ei voi omistaa toista ihmistä, ei hänen ajatuksiaan eikä elämää. Voimme antaa lapsille valmiuksia selvitä elämässä, mutta he itse elävät omaa elämäänsä. Monet heidän ratkaisunsa poikkeavat vanhempien näkemyksistä,mutta niin on aina ollut ja tulee olemaan. Samoin varmaa on, että vaikka sukupolvien törmäyksiä on, vanhemmat toivovat aina lapsilleen hyvää ja myös parempaa tai yhtä hyvää elämää kuin itsellään on ollut
07.03.2007 11:25
Olen leikannut vain kerran polttomoottorikäyttöisellä leikkurilla, enkä muista edes merkkiä. Pari asiaa olisi hyvä muistaa: Leikkurin terän kannattaa olla pitkä (>=60cm) ja mahdollisimman kevyt, jos on paljon leikattavaa. Minulla on uuden leikkurin osto myös edessä tänä keväänä.
07.03.2007 11:07
Kirjoitit täyttä asiaa. Monasti vaikeitten asiain kautta tärkeät asiat selkenevät. Iloisuus antaa itselle ja toisille hyvää mieltä eikä se tosiaankaan ole keltään pois. Se on meille kaikille bonusta
02.01.2007 09:36
Nainen on nainen lapsesta huolimatta. Naisen haluttavuus, kyky rakastaa, seurustella toisten kanssa eivät häviä mihinkään lapsen myötä. Lapsen synnyttänyt nainen on usein kypsempi ihmissuhteissa kuin lintukodossa elänyt. Äitiys ja naimisissa oleminen ei ole olleet minulle mikään kauhistus. Miehen perhesuhteet varmaan vaikuttavat enemmän, sillä miehet pitäytyvät helposti turvallisessa, vaikka jo välhähtyneessä suhteessa. Kypsymättömät poikamiehet voivat arkailla, vaikka nainen olisikin haluttava ja hyvä puolisoksi.
18.12.2006 10:28
Voiko olla totta, että
mies ei hoida hygieniaansa
mies ei näe naisensa tarvetta rakastamiseen
mies ei hyväile ja rakastele naistaan kuin kuningatarta
mies ei tiedä, ettei naista rusenneta alle, vaan vain lantiolla on painava kosketus
naisen nautinnon tilalla on vain oma tyydytys
14.12.2006 09:28
Vaimoa etsittäessä mies tavallisesti kiinnittää melko paljon huomiota naisen luonteenpiirteisiin. Kauneus on bonusta. Jos ollaan seikkailumielellä, on kaunis nainen egon jatke kuin vaikka iso auto joillekin. Vanha sanonta on: Kaunista naista ei koskaan saa pitää yksin. Kauniin bailaajan ominaisuudet voivat olla pus, mutta tavallisemman nam..:-)
30.11.2006 15:14
Kauneus on avu, mutta normaali vartalo ja kasvot ovat miellyttävän käytöksen kanssa riittävät seurustelun ja mielenkiinnos herättämiseksi. Monet miehet lähes pelkäävät lähestyä kaunista naista.
29.11.2006 10:33
Jos ministeri ei vaivaudu tai halua alentua kesän kulttuuritapahtumiin osallistumaan, hän on täysin väärän alueen ministeri ja hänet on syytä laittaa ainakin kiertoon
21.08.2006 15:55
1 / 1