Olen 25 vuotias ja vasta parin vuoden sisällä tunnen seksuaalisuuteni heränneen. Aiemmin en kummemmin nauttinut seksistä, vaan se oli ihan vain mukavaa.
Nykyään ajattelen seksiä useita kertoja päivässä. Seksi mieheni kanssa on jotenkin niin tuttua ja tavanomaista ja olen alkanut ajattelemaan usein seksiä toisten miesten kanssa. Haluan pysyä mieheni kanssa mutta pelkään pettäväni häntä. Siksi olen ajatellut ehdottaa hänelle joksikin aikaa avointa suhdetta. Tiedän että saatan menettää hänet myös näin, mutta en ole keksinyt muutakaan ratkaisua.
Miten aloittaisin keskustelun mieheni kanssa tästä asiasta??
miten ehdottaa miehelle
22
6300
Vastaukset
- muutkin kaltaisesi
naiset.
Aloitat jonkin harrastuksen jonka avulla voit olla pois kotoa aivan vapaasti.
Sitten voit touhuilla niin paljon kuin lystäät.
Jos jäät kiinni niin noin puolet nielee senkin.
Toiset asuu lumpun kanssa koko ikänsä.
Sille kutinalle ei voi mitään.
Rassattava sitä on ja sekään ei auta kun pahenee siitä vain.
Toivottavasti lopetat suhteen ennenkuin alat suhteisiin koska ellet lopeta olet lumppu.
Oletko koskaan ajatellut jos miehesi haluaisi tehdä samoin tai olisi jo tehnyt koska jos se herätys vasta nyt tuli niin kaikki ei ole kohdallaan.- avointa suhdetta
Juuri siksi haluaisin tehdä asiat yhteisillä pelisäännöillä, koska en haluaisi pettää.
Naisilla saattaa usein seksuaalinen heräminen tapahtua vasta myöhemmin ja se on tutkittu juttu.
Itse en edes tiennyt, että en ollut mieheni tavattua herännyt seksuaalisesti. Nyt olen vasta ymmärtänyt mitä tarkoittaa kun tekee mieli seksiä. Tiedän että varsinkaan miehet eivät tätä ymmärrä ja sen vuoksi minun on ollut vaikea aloittaa keskustelua tästä asiasta mieheni kanssa. - Avain suhde
avointa suhdetta kirjoitti:
Juuri siksi haluaisin tehdä asiat yhteisillä pelisäännöillä, koska en haluaisi pettää.
Naisilla saattaa usein seksuaalinen heräminen tapahtua vasta myöhemmin ja se on tutkittu juttu.
Itse en edes tiennyt, että en ollut mieheni tavattua herännyt seksuaalisesti. Nyt olen vasta ymmärtänyt mitä tarkoittaa kun tekee mieli seksiä. Tiedän että varsinkaan miehet eivät tätä ymmärrä ja sen vuoksi minun on ollut vaikea aloittaa keskustelua tästä asiasta mieheni kanssa.Voit sinä asiasta tietenkin keskustella miehesi kanssa avoimesti, mutta älä sitten kitise jos miehesi vetää herneet nenään siitä että haluat hässiä välistä muita miehiä. Näinkin voi käydä ja kai tajuat sen?
Miten muuten suhtautuisit itse siihen että miehelläsi olisi toinen tai parikin naista joita hän kävisi jörnimässä silloin tällöin?
Kyllä miehet ymmärtävät seksuaalisuutta, mutta eivät välttämättä sitä että heidän naisensa himoitsee muita miehiä enemmän kuin häntä.
Minä olen kohta kolmekymppinen mies ja takanani on useita suhteita. Lähinnä seksisuhteita. Nykyisen naiseni kanssa olen ollut viitisen vuotta. Hän yksinkertaisesti oli mielestäni fiksuin ja huumoritajuisin kaikista naisistani. En yrittänyt väkisin tuputtaa itseäni kenenkään kanssa suhteeseen kun ei ketään ennen nykyistä tuntunut sille että heidän kanssaa voisi elää koko elämänsä.
Jos muuten miehesi sänkytaidoissa on parantamisen varaa niin voithan aina itse panostaa parempaa seksiin suhteessa. Jaa että miten vai? Roolileikeillä, seksileluilla, pidemmillä esileikeillä, hienovaraisella opastuksella, hellyydellä, rajuudella,.. Vaihtoehtoja on rajattomasti jos ei ole huono mielikuvitus. Siinä tapauksessa selaa netistä jotain lähdeaineistoa ajattelullesi. - niin tuskinpa
Itse en edes tiennyt, että en ollut mieheni tavattua herännyt seksuaalisesti. Nyt olen vasta ymmärtänyt mitä tarkoittaa kun tekee mieli seksiä. Tiedän että varsinkaan miehet eivät tätä ymmärrä ja sen vuoksi minun on ollut vaikea aloittaa keskustelua tästä asiasta mieheni kanssa.suhde siitä sitten enää koskaan jatkuu.
Tämä kertoo vain miten epäkypsä olet ihmisenä muutenkin.
Tee palvelus hänelle ja lopeta suhteenne koska et voi hänestä välittää.
Jakelet sitten sitä ihmeellistä aromipesääsi aivan rauhassa. - Tarja..
Itse en edes tiennyt, että en ollut mieheni tavattua herännyt seksuaalisesti. Nyt olen vasta ymmärtänyt mitä tarkoittaa kun tekee mieli seksiä. Tiedän että varsinkaan miehet eivät tätä ymmärrä ja sen vuoksi minun on ollut vaikea aloittaa keskustelua tästä asiasta mieheni kanssa.voisit ehdottaa miehellesi että joku vkl ottaisitte jonkun tuntemattoman kundin sätistä, menisitte sen himaan tai johonkin hotelliin ja naiskentelisit kaverin kanssa kunnolla miehesi luvalla, sen jälkeen voisit märehtiä että minkä arvoista se loppupelissä oli.
riippuu tietenkin lähteekö miehesi tälläiseen mukaan, mutta se ei olisi pettämistä
tää nyt olisi turvallisin ehdotus, jos olet tuossa kiikun kaakun rajamailla, vaatii kyllä mieheltäs tosi kovaa itsetuntoa, en osaa neuvoa parempaa, mutta pettäminen ja valehteleminen ei kannata jos haluaa pitää suhteen kunnossa.
voin sanoo vielä omasta kokemuksesta kun mieheni kanssa tehtiin jonkun aikaa noin, niin oppii ymmärtämään että seksi ei olekkaan niin pääasia, joten sen takia ei kannata alkaa missään nimessä pettämään, koska se ei ole sen arvoista
t.Tarja
- Petter X
"Siksi olen ajatellut ehdottaa hänelle joksikin aikaa avointa suhdetta."
Sanot vaan suoraan ettet halua olla hänen kanssaan koska tahdot saada vähän vierasta pippeliä. Hän varmasti ymmärtää ja jättää sinut kuin nallin kalliolle. Sinulle alkaa uusi elämä! Iloitse!
On se kivaa. Hyvällä tuurilla muistat aamulla kännipanojesi nimet. Uusi poikaystävä ehdottaa että kai sä annat mun kavereille kanssa, ei niitä ole kuin 5 kundia. Sähän tykkäät seksitä, oot itse sanonut. Kondomia joudut käyttämään joka kerta mutta sekään ei ole varmaa. Saat käydä ainakin kerran kuussa AIDS-testissä. Nautit varmasti siitä että sinua panee joka viikonloppu eri mies. Lopuksi sitten ehkä huomaat että samanlaista se on muiden kanssa kuin sen oman entisen äijän, ainoastaan sillä erolla että sen oman miehen kanssa oli jotain muitakin tunteita kuin panetusta. Kiva elämä sulla, onneksi miehesi pääsee susta eroon koska hän ansaitsee paremman naisen. - oi voi
Mies jättää sut HETI jos kerrot tuon. Luulitko tosiaan että näet enää vilaustakaan jos sanot? Kertomalla tuotat tuskaa. Niin se vaan menee.
Muista kondomi AINA ja jotkut miehet voi ottaa sen salaa pois (ainakin jos et vältä huonoa seuraa) jos et sitä tiennyt.
jep jep - Työntö-Lasse
lähteä panomiehen kyytiin! Jätä miehesi reilusti!
Naisen kiima on valtava voima.. - avointa suhdetta
Teidän useiden kommenttien perusteella minusta tulisi heti "huora" jos haluaisin useampia seksikokemuksia. Miehille tuntuu olevan paljon hyväksytympää lentää kukasta kukkaan saamatta kuitenkaan sen kummempaa leimaa.
En ole aiemminkaa roikkunut missään ns. "huonossa seurassa". Ja en edes haluaisi harrastaa mitään kännipanoja. Ehkäisy asiat kyllä olen jo tähän ikään mennessä oppinut ja kortsua osaan kyllä käyttää.
Haaveenani olisi vain kokea vielä jonkun muun kanssa seksielämää jotta ei tarvitsisi katua sitten 20 vuoden päästä elämäänsä kun ei ole kokenut mitään nautintoa. Ketä tahansa kalupystyssä olevaa retkua en kaipaa.
Ottaisin jopa mielelläni mieheni näihin kokeiluihin mukaan jos olisi kiinnostunut. Miehelläni olisi myös lupa harrastaa muiden kanssa kunhan hänkin pitäisi tietyn laadun "panoissaan".
Ehkä oppisimme paremmin tuottamaan myös toisillemme nautintoa.- scientologien isän
paskafilmejä.
Se istukansyöjäkin jo huomaa idiotisminsa.
Sinä olet menossa pikavauhtia samaan paskaan mukaa ja olevinasi hieno ja sivistynyt.
Mutta voisin kyllä auttaa jos kiinnostaa, tosin mitään huippusuorituksia ei tarvi odottaa.
Voisin paskantaa päällesi ripulipaskat ja vetää videolle kun sitten naitte.
Lopuksi voisin potkasta bootsin vittuusi.
Ei kutisis viikkoon, sen takaan. - Annukka.
Noin tuo tuntuu olevan. Itse olen saman havainnut. Nainen ei saa edes fantasioida, saatikka haluta.
Et voi tehdä muuta kuin ottaa asian puheeksi miehesi kanssa ja katsoa miten hän reagoi. Toinen vaara on vielä, että vaikka ajattelet että haluat vain seksikokemuksia toisten miesten kanssa, saattavat tunteet astua peliin. Turvallisinta olisi, jos pystyisitte harrastamaan seksiä kolmistaan ettei miehesi tuntisi jäävän ulkopuolelle. Kokemusta on!
Kaikki on mahdollista, ja täällä tuomitsevat narisijat eivät osaa ajatella omilla aivoillaan. Suhteita voi olla monenlaisia ja aivan toimivia sellaisia. Suurin osa vaan tyytyy tiettyyn opetettuun kaavaan, kas kun eivät latele raamatun jakeita. Kuitenkin noin 40% ihmisistä pettää elämänsä aikana, että revitään siintä. Se mitä haluat vaatii paljon enemmän selkärankaa, kuin touhuilu kumppanin selän takana (johon suurin osa ryhtyy, kun ei osaa avata suutaan kumppanilleen). Kukaan ei voi sulle tulla sanomaan suoraan mikä toimii ja mikä ei. Kokeumus opettaa. - Avain suhde
Kyllä sinä saat panna ihan ketä lystäät. Asiasta kannattaa keskustella asiallisesti miehensä kanssa jos kerran niin paljon tekee mieli kartuttaa seksikokemuksiaan.
Pointtina on että suhde saattaa kaatua kun jo kun aloitat puhumaan asiasta. Jos suhde ei ole elintärkeä niin ei muutakuin puhumaan.
Asia on tietenkin hieman eri kun mainitsit, että et ole kokenut mitään nautintoa. Miehesi voi olla huono sängyssä tai hänen peniksensäkin voi olla äärimmäisen pieni, eli jotain 5 cm erektiossa. Sitten ymmärtäisin paremmin hinkusi. Miehen kokemattomuus ei kuitenkaan korjaannu sillä että pidätte avoimen suhteen.
Mitä mahdat tarkoittaa laadulla ja olisiko sinulla oikeutta määritellä miehesi panoa jollei hänellä olisi oikeutta määritellä sinun panoasi?
Kyllä ihmiset tuppaavat muistamaan ketä on pannut ja kenen kanssa. Vai väitätkö että sillä ei ole sinulle mitään merkitystä jos joku mies arvio seksikumppaniensa määräksi vaikka jotakuinkin 70 kpl.
Itselläni näin miehenä on ollut jotakuinkin 70 seksipartneria. Kumppaneilleni en ole lupaillut mitään suhdetta, vaan olen painottanut että seksi on vain seksiä. Kaikille se ei ole käynyt ja se on ihan ok. Nykyiselle kumppanillekin kerroin asiasta avoimesti ja hän hyväksyi sen seikan että minulla on ollut ennen häntäkin vilkas seksielämä.
Mielestäni ei se seksin harrastiminen ilman suhdetta ole niinkään maailman ihmeellisin asia, vaan ihan luonnollista. Kun taa kyseessä on avoin suhde niin mahdollisuuksia että suhde menee pilalle on melko monia. Toisilla se toimii ja toisilla ei. - Avain suhde
scientologien isän kirjoitti:
paskafilmejä.
Se istukansyöjäkin jo huomaa idiotisminsa.
Sinä olet menossa pikavauhtia samaan paskaan mukaa ja olevinasi hieno ja sivistynyt.
Mutta voisin kyllä auttaa jos kiinnostaa, tosin mitään huippusuorituksia ei tarvi odottaa.
Voisin paskantaa päällesi ripulipaskat ja vetää videolle kun sitten naitte.
Lopuksi voisin potkasta bootsin vittuusi.
Ei kutisis viikkoon, sen takaan.Kuullostat äärimmäisen katkeralle.
- Avain suhde
Annukka. kirjoitti:
Noin tuo tuntuu olevan. Itse olen saman havainnut. Nainen ei saa edes fantasioida, saatikka haluta.
Et voi tehdä muuta kuin ottaa asian puheeksi miehesi kanssa ja katsoa miten hän reagoi. Toinen vaara on vielä, että vaikka ajattelet että haluat vain seksikokemuksia toisten miesten kanssa, saattavat tunteet astua peliin. Turvallisinta olisi, jos pystyisitte harrastamaan seksiä kolmistaan ettei miehesi tuntisi jäävän ulkopuolelle. Kokemusta on!
Kaikki on mahdollista, ja täällä tuomitsevat narisijat eivät osaa ajatella omilla aivoillaan. Suhteita voi olla monenlaisia ja aivan toimivia sellaisia. Suurin osa vaan tyytyy tiettyyn opetettuun kaavaan, kas kun eivät latele raamatun jakeita. Kuitenkin noin 40% ihmisistä pettää elämänsä aikana, että revitään siintä. Se mitä haluat vaatii paljon enemmän selkärankaa, kuin touhuilu kumppanin selän takana (johon suurin osa ryhtyy, kun ei osaa avata suutaan kumppanilleen). Kukaan ei voi sulle tulla sanomaan suoraan mikä toimii ja mikä ei. Kokeumus opettaa.Olen huomannut että suurin osa ihmisistä on ihan avarakatseisia, ainakin minun ystävistäni. Jos ihmiset ympärilläsi tuntuvat kireille, niin he todennäköisesti myöskin ovat kireitä.
Väittäisin että 95% vapaista miehistä olisi ihan tyytyväisiä jos naiset haluaisivat enemmän seksiä ja että täten kävisi flaksi useammin. Minä en ainakaan koskaan ole kaverimieheni kuullut valittavan että kaikki naiset ovat älyttömän helppoja saada sänkyseuraksi. Valitusta naisten fatasioinnista en ole koskaan kuullut kenenkää miehen edes miettineen. Koko ajatus negatiivisena ylittää normaali miehen putkiaivojen kapasiteetin :)
Paras vaihtoehto saattaisi olla nelisin niin olisi sitten molemmilla vaihtelua.
Itse olen muuten huomannut parin kerran kokemuksella että naiset kyllä kovasti aina puhuvat parista miehestä, mutta sitten käytännössä eivät sitten hommaa kestäkkään. Tai siis paikat eivät meinaa kestää vaikka muuten nappaisi. - oliko se ainoa
Avain suhde kirjoitti:
Kuullostat äärimmäisen katkeralle.
mahdollinen vaihtoehto.
Mistähän siihen päädyit.??
Todennäköisesti onkin kuka tietää mutta niin varmasti suakin.
Toisaalta kyllä närästää lukea tollasta potaskaa kun ihminen ei oikei itekään tiedä mitä tekisi.
Voiko tollanen asia nyt olla noin vaikea.
Tämä uusavuttomuus on levinnyt aika laajalle.
Ennen paneskeltiinkin omatoimisemmin.
Kakarat tarvii perkele ohjeita jo pettämiseenkin.
- sulle
Oletko varma että kaipaat nimenomaan seksiä muiden miesten kanssa etkä vain erilaista seksiä? Kenties jotkin roolileikit miehesi kanssa voisivat ajaa saman asian?
Mutta jos päätät kuitenkin yrittää avointa suhdetta, miehesi voisi olla innostuneempi jos aluksi pyrkisit löytämään miehellesi seksiseuraa. Samalla voisit tutkiskella omia tunteitasi, miltä sinusta tuntuisi vaikka sillon kun itse olet töissä tai kotona siivoamassa ja miehesi kuksii jotain toista naista. Tällaisiin tunteisiin nimittäin tulisit avoimessa suhteessa törmäämään.
Miehesi saattaa myös haluta avointa suhdetta mutta pelkää että suhteesta tulee yksipuolisesti avoin. Sinulla naisena tuskin on vaikeuksia löytää seksiseuraa suhteen ulkopuolelta, mutta miehille se ei ole niin yksinkertaista. Yksi vaihtoehto saada vierasta munaa voisikin olla jonkinlainen parinvaihto. Eli harrastaisitte suhteen ulkopuolista seksiä aina täsmälleen yhtä usein. Tämä voisi olla miehen itsetunnolle helpommin hyväksyttävää kuin täysin vapaa avoin suhde.
Mitä ikinä teetkin, älä petä miestäsi. Jos haluat välttämättä seksiä muiden miesten kanssa ja miehesi ei halua avointa suhdetta, on parempi että eroatte.- Paskanmarjat!!
tulla kunnolla naiduksi! Kunnon munalla, kunnon rytmillä ja kestolla! Ei millään nysväyksellä!! Ja tätä ei nykyinen siippa pysty tarjoamaan. Ei nussiminen mitään superihmeellistä ole, MUTTA SE TÄYTYY OSATA TEHDÄ KUNNOLLA!! NAINTIA!!
- Avain suhde
Paskanmarjat!! kirjoitti:
tulla kunnolla naiduksi! Kunnon munalla, kunnon rytmillä ja kestolla! Ei millään nysväyksellä!! Ja tätä ei nykyinen siippa pysty tarjoamaan. Ei nussiminen mitään superihmeellistä ole, MUTTA SE TÄYTYY OSATA TEHDÄ KUNNOLLA!! NAINTIA!!
Kielenkäyttösi on hieman sivistymätöntä, mutta taidat olla oikeassa.
Miehenkin pitää tiedostaa nämä seikat mistä olen monien naisten kanssa puhunut:
1. penis ei saa olla ihan liian pieni
2. on osattava panna kuin mies, eikä nysvätä
3. seksin on kestettävä edes niin kauan että nainenkin saa
Samoja seikkoja naisille:
1. vagina ei saa olla kirjahyllyn mentävä
2. on kyettävä muuhunkin kuin makaamaan lahnana
3. seksin on kestettävä tasan niin kauan että mies saa
- Tasavertainen
Haluat vastauksia näiltä sivuilta, mutta kenties olet huomannut ettei hyödyllistä ja rakentavaa palautetta/vastauksia juurikaan heru. Se tietenkin on hyvin ymmärrettävää, sillä ethän yleisötilaisuuksissa yleensäkään saa henkilökohtaisiin asioihin neuvoa katsojilta. Siispä sinun pitää tarkkaan miettiä kenen neuvoja kuulet ja kenen neuvoista yleensäkään otat vaarin. Kenties neuvoja pystyy monikin antamaan, mutta sitä ennen sinun pitää itseltäsi kysyä muutamia kysymyksiä. Vastaat niihin julkisesti tai et, niin sinun pitää pohdiskella muutamia asioita. Siispä...
1. Haluatko vapaata suhdetta vai Avointa suhdetta?
2. Olet 25-vuotias (vai oletko??), mutta oletko aikuinen?
3. Sanoit olevasi (5 vuotta?) parisuhteessa, mutta onko se parisuhde onnellinen?
4. Kiinnostaako sanomalehdessä sarjakuvat, värikkäät tarjoukset vai kenties myös kiinnostavat sunnuntailiitteen kirjoitukset?? (vastaa myös tähän)
5. Seksuaalisuutesi on herännyt, mutta tarkoittako se villejä unia vaiko kenties suuntautumista?
6. Oletko viime aikoina muuttunut mielestäsi muutenkin kuin että olet vanhentunut?
Näistä voisi siis lähteä ja sitten pohdiskella lisää. Jos siis todella haluat apua, niin tälle palstalle joko pitää uskaltaa avata sisintään tai sitten vain yrittää itse pohdiskella asiat kuntoon.- Rohkea saa mitä tahtoo
Itse olen mies 32 vuotias ja olen ollut viimeisessä suhteessani kanssa noin 5 vuotta. Oma mieleni on ollut aina levoton ja miehiä yleistämättä tahtonut "valloittaa" jokaisen kauniin naisen ja näyttää paratiisin himoineen ja kauneudessaan.. Nyt alan väsyä tuohon tunteeseen ja lähtenyt jalostamaan ajatuksiani ja huomannut että seksuaalisen tunteen takana on voima jonka ei tarvitse ilmentyä seksinä.. noh en minä siitä tahtonut puhua vaan että ymmärrän sua hyvin. Ja jos vaistoot että sun "miehesi" ei pysty avoimeen suhteeseen olet varmasti vaistonnut oikein. Asioista voi puhua.. Aiheita voi käydä läpi hypoteettisesti tai sitten olla suora ja rehellinen.. ehkä kannattaa kokeilla kepillä jäätä ja kysästä vaikka mitä hän pitäis vaikkapa ryhmäkokeilusta jonkun mukavan parin kanssa tms. Hänen suhtautumisensa kertoo jo paljon millainen suhde hänellä on.. sitoututumiseen, itseluottamukseen, seikkailuihin..
Ole lempeä ja varovainen ja jos susta tuntuu että rakastat häntä kuin toista puoltasi ole vielä varovaisempi.. mutta jos teillä on sellainen typerä riippuvuus/terapia suhde niin suosittelen puhumaan asia halki ja jos hän ei kestä niin lempeästi selitä että sun täytyy saada elää eläämääsi sellaisena kuin tahdot.. puntaroi sydämessäsi..
Ja oikeesti tiedän että pitkänkin suhteen jälkeen seksi voi muuttua aivan toisille tasoille kun vaan molemmat sitä tahtoo.. avoimuutta mielenkiintoa toisianne kohtaan..
- ................
Itse olen 26 vuotias mies. Itselläni on ajatukset vähän sekaisin siitä kun taannoin yksi parhaista naispuoleisista kavereistani tahtoi seksiä kanssani. Itse näin ainakin tässä vaiheessa paremmaksi että annetaan koko asian olla vaikka ajatus kiihottikin itseänikin.
Hän elää todella hyvässä suhteessa ja hänellä on myös lapsia miehensä kanssa.
Itse olen pitänyt tätä naispuoleista kaveria todella mukavana ihmisenä ja joskus olen salaisissa haaveissani ajatellut häntä. Olen vieläkin hämilläni enkä osaa siihen vielä oikein suhtautua. Vaikka olen ajatellut häntä niin en voisi mitenkään kuvitella olevani hänen kanssaan suhteessa. Olen vähän harmissani siitä että hänen pitikin mennä sanomaan se ääneen. Itse näin jälkikäteen toivon etten olisi ikinä kuullut hänen haaveistaan. Olisi ollut mukavampaa jos haaveemme olisivat olleet molemmilla sisällämme eikä kumpikaan olisi sitä möläyttänyt ääneen.
Itselläni ajatukset pyörii koko ajan siinä että miten hänen suhteensa kestäisi jos olisin siihen suostunut. Itse arvostan hänen suhdettaan ja haluan että hänellä olisi oma suhde kunnossa. Suurin huolenaiheeni onkin miten hänen miehensä suhtautuisi jos kuulisi että olisimme harrastaneet seksiä. Naispuoleinen ystäväni pystyisi varmasti olemaan suhteessa nykyisen miehensä kanssa vaikka olisikin sortunut seksiin kanssani sillä hän arvostaa nykyisessä suhteessaan turvallista kotisatamaa jota hänen nykyinen mies pystyy tarjoamaan.
En oikein pysty antamaan neuvoja asian suhteen mutta et ainakaan ole ainoa ihminen jolla on tällaisia haaveita.
Itse ehkä menisin kokeilemaan kepillä jäätä käänteisellä taktiikalla. Eli kysyisin vastapuolisolta voisiko hän ajatella seksiä toisen ihmisen kanssa. Silloin sinun ei tarvitsisi paljastaa hänelle että olet itse ajatellut sellaista. Jos hän paljastaisi että hänellä on ollut sellaisia ajatuksia niin voisit sen jälkeen kysellä häneltä että luokittelisiko hän sen pettämiseksi. Tämän jälkeen tiedät hänen ajatuksensa paremmin ilman että olet vielä itse vihjaillut tahtovasi tällaista. Tosin jos hän jo alkuun sanoo voimakkaasti ettei voisi ikinä kuvitella käyvänsä vieraissa voi asian puhuminen olla vaikeaa. Keskustelu pitäisi ottaa esille mahdollisimman rauhallisessa jottei miehesi luule että epäilisit hänen uskottomuutta. Vaikeahan sitä on suoraan alkaa kysymään mielipidettään kun et tiedä miten hän siihen suhtautuisi. Liian suora kysymys voi jopa loukata miestäsi josta ei sitten varmaan hyvää seuraa jos hän ei olekaan niin ymmärtäväinen kuin toivot. on tyytyä mieheesi. Voitte käydä läpi eri versiot sänkyiloittelusta keskenänne. Tapoja on monia, ei tarvitse tyytyä odottelemaan tai altavastaajan asemaan.Avoin suhde kolmanteen miehesi tietäessä ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463