Niin, miten mies torjut jos melkein tuntematon nainen tulee sulle ns. heittämään läppää, eikä sua kiinnosta kyseinen ihminen tai et halua mitään jatkoa? Sanotko suoraan, että sua ei kiinnosta, vetoat kiireisiin vai keksit itsellesi mielikuvitustyttöystävän, vaikka olisitkin muuten vapaa?
Jos ei kiinnosta
7
3079
Vastaukset
loukkaamatta ehdottajaa. Esimerkiksi sanomalla, että olen nyt rentoutumassa ja muuten pitämässä hauskaa. Kuitenkin siten, että hän tuntee itsensä naisena hyväksytyksi, muttei loukaten torjutuksi. Tilanne ratkaisee, törkeään ehdotteluun voi vastata huumorilla.
- 28.1.2008 klo 18.08
> Tilanne ratkaisee, törkeään ehdotteluun voi vastata huumorilla.
Ei voi. Nimimerkillä drinkit naamalle =)
- Mikkimatti
Olisin tosi otettu ja juttelisin kyllä mielelläni niitä näitä. Päättäisin sitten jutustelun ihan asiallisesti ja ystävällisissä merkeissä.
- niitä näitä
Nainen: Mulla olis sulle asiaa
Mies: Joo suomalainen hiihto on noloa.
nainen: taidan olla ihastunut sinuun
Mies: joo on ollut taas pakkasta
Nainen: Tarkoitus ei ollut pelästyttää tai että luulisit, että vaatisin sulta jotakin. Piti vain kertoa et mulla on sua kohtaan tunteita, jos ihmettelet.
Mies: Ensiviikoksi luvattiin lauhempaa
Nainen: Mitä sä ajattelet tästä tilanteesta?
Mies: Kyllä kai se tuo ilmastonmuutos näkyy väistämättä
Nainen: Hämmentääkö nämä asiat sua? Toivoisin, et voitais puhua tää kerralla selväks.
Mies: Eihän se muuten kovakaan pakkanen haittaa, se on varustelukysymys.. Pitääkin laitta auto roikkaan aamuks. Nähdään!
- Tiedoksesi
Eihän miesosaa torjua ketään mutta pakenee paikalta kun alkaa ahdistaan.
- ArcticCat78
Mitäs jos sitä naistakaan ei kiinnosta? Mitäs jos se haluukin vaikka vaan heittää läppää jonkun kanssa?! Jos vaikka ihan sanoisit suoraan että juttelet mielelläsi tyyppien kanssa mutta että se siitä. No more.
Miksi pitäisi jutella ainoastaan niitten kanssa jotka suuresti ihmisenä kiinnostaa ja joiden kanssa haluaa jotain? Aika hiljasta tulee siinä vaiheessa :) - Bluup
En pysty keksimään itselleni tilannetta, jolloin olisin niin unessa, etten jaksaisi jutella jonkun - kenen tahansa - ihmisen kanssa, mutta olisin silti lähtenyt baariin.
Jos siis tytteli kyselisi seksin perään ja en olisi niin innoissani, niin tulee mieleeni vaikka laittaa käsi olalle tai selälle ja sanoa, että on hirmu kivaa, kun joku on kiinnostunut, mutta mä en tänään sellaisen ajanvieton perässä. Kiitos.
Varmaan halusitkin kuulla, ettemme me miehet rohkeita naikkosia pois haravalla aja. Miehiä kaikista eniten vituttaa seurustelumaailmassa "aloitteelliset naiset", jotka katsovat miestä pari kertaa kulmiensa ali "tehden aloitteen" ja odottavat, että mies tulee puhumaan. Aloitteellinen nainen antaa itsestään välittömästi esille yhden tärkeän ominaisuuden seurustelussa ja/tai irtokarkkiseksissä - aktiivisuus. Hän on nainen, joka varmasti järjestelee ajanvietettä ja pyytää mukaan, osaa pyytää mitä haluaa sängyssä. Soittaa itse perään, eikä odota soittoa kotona ja kitise.
Oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463