Vapaa kuvaus

Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.

Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.

Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.

Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.

Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.

Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.

Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.

Aloituksia

298

Kommenttia

2511

1. Eläköön Putin ja Trump

Maailmassa on nyt kaksi vaikutusvaltaisinta TOSIMIESTÄ eli Putin ja Trump. Kakki ovat toissijaisia. He ovat ilman m
    NATO
    14
    47
  2. Suomen 100%:n hyödytön armeija!

Liittymällä sotilaalliesti Venäjään, eikä Natoon, tapahtuisi Suomen kannalta valtavan suuria ja myönteisiä asioita. Suo
    Maailman menoa
    1
    47
  3. Rinne on KETKU!

http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/antti rinne raha-17763 Rinne on KETKU!
    Maailman menoa
    3
    46
  4. Turhaa vaahdota Krimistä.

Minua huvittaa suuresti kun vaahdotaan Krimistä, sillä Krim päätyi Ukrainalle, kun Neuvostoliiton johtaja ja huru-ukko N
    Euroopan unioni
    7
    46
  5. Hävittäjiä ja aseita velaksi!

Naurettaavaa ja idioottimaisen typerää olisi hankkia täysin turhaa asekalustoa Suomeen ja etenkin vielä velaksi ja vai
    NATO
    18
    46
  6. Stubido ja natojuna:)

Koulukiusaajana erityisesti tunnettu Stubb on nyt itse joutunut kiusatun ja nolatun asemaan. Natojuna meni ja Stupido
    NATO
    8
    46
  7. Guggelikusetus!

Kannattajien ja muittenkin olisi syytä mennä netistä katsomaan minkälaista "taidetta" Guggelin museoissa on esillä, nii
    Helsinki
    4
    45
  8. Pikkumies Iken muisteloita.

Ikellä on ollut muitakin mielenkiinnon- ja himokkuuden kohteita kuin Nato. Ike oli kovasti kiinnostunut tutustumaan lähe
    NATO
    2
    45
  9. Natokannat

Facebook kaverini ja vuosia kannattamani Kokoomuksen Vapaavuori sai kaikkien aikojen äänisaaliin Helsingissä ja koko
    NATO
    1
    45
  10. Suomen ilmatilasta!

Eräs pappa on kovasti huolissaan Suomen ilmatilasta! Onko meillä ihan omaa ilmatilaakin jossa ei voisi edes käväistä? N
    Maailman menoa
    1
    45
  11. Herätkää natopahvit

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Venäjän_ilmavoimien_kalustosta. Mitä Suomi tekee uusilla hävittäjillä?
    Maailman menoa
    1
    45
  12. Nato- ja ilmatilakiimaiset!

Mitä väliä sillä on jos minkä tahansa maan kone lentää hetken Suomen ilmatilassa rahan aikana? Jos ruotsalainen, usalain
    NATO
    6
    44
  13. Kyykkivät natohiiret hoi!

https://www.youtube.com/watch?v=bNRXWLzQRx4 Pelokkaille natohiirille ja Venäjää pelkääville faktoja "Moskovan tiltulta"
    NATO
    11
    44
  14. Oikea tuomio.

Myös lasten "hyväksikäyttötuomio" on niin p..... seestä, että se kuluu samaan kategoriaan kuin miehen "murhaaminenkin."
    Henkirikokset
    2
    43
  15. Läskipossu Soini naurattaa.

Tänään tv:ssä Soini possu loihe ilmoille varsinaisen vitsin pläjäyksen. Suomessa on tämän läskipossun mukaan hyvä ja keh
    Perussuomalaiset
    6
    43
  16. Voi Villeä!

"Ville Niinistö pakotetaan pöhköllä puoluepykälällä pois puheenjohtajan pallilta juuri kun hän on päässyt hommasta jyväl
    Vihreä liitto
    5
    43
  17. Lopullinen turvamme on Venäjä.

Kaikkein halvemmaksi tulisi Suomen ja Venäjän puolustusliitto. Se takaisi rauhan itänaapuriimme 100% varmuudella. Suomi
    10
    42
  18. Olen ollut ollut aina oikeassa.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/10277093/satamarotat-ja-raty! Tässä vain yksi esimerkki. Lisää voitte selata vuosienkin
    Maailman menoa
    3
    42
  19. Voittaminen on minulle rutiinia!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/9138704/ironmikess-teki-sen-taas-! Tässä yksi naula historiasta puskahiirien arkkuun.
    NATO
    3
    42
  20. Veropetos mielessä Villellä!

Ympäristöministeri Ville Niinistö (vihr.) joutuu maksamaan noin 4 800 euroa autoveroa puolisonsa Ruotsiin rekisteröidyll
    Perussuomalaiset
    1
    42