ironmikess
Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.
Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.
Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.
Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.
Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.
Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.
Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.
Aloituksia
298
Kommenttia
2511
Pientä rajaa nimitettelyssä!
Ranskassa tappanut mies ei todellakaan ollut mikään sarjamurhaaja, vaan vapaustaistelija, joka puolusti omalla toiminnal11177Nobelistit Ahnesaari ja Obama.
Minun täällä heti alkuun voittoon ennustamani Usan presidentti Obama on moraaliltaan aivan täysin erilainen mies kui13176Turhaa hosumista "terrorismista".
Koskakohan saamme todeta, että Suomeen on tehty ensimmäinen terrori-isku, jota Isiskin pitää todellisena? Nyt on aivan l0173Suomi on tulevaisuudessa terrorismin kohteena!
Suomen politiikoilla ei se vähäinenkään järki luista, kun ovat päättäneet lahjoittaa rahaa Isiksen vastaiseen toimintaa7170Kiduttajavaltio Usa
Usa on törkeä kiduttajavaltio ja ihmisoikeuksien rikkoja. Cia on tämä kusipäävaltion puudeli, joka pidätyttää syyttömiäk14168Usan törkeä valehtelu
http://www.youtube.com/watch?v=Nu1VLMVv08s Usa voisi jo myöntää, että tässä asiassa valehdeltiin koko maailmalle törkeä12168Vihreä "älymystö".
Elo oli oikeassa. Viherhiipparit ovat Suomen syöpiä ja heidän vaatimuksillaan Suomi olisi todellakin konkassa. Tämä sitt0165Totuus tuli ilmi!
"Lopultakin on julkistettu pitkän jahkailun ja viivyttelyn jälkeen EU:n tutkimus joka yksiselitteisesti toteaa Georgian8164Jussi Halla-Aho...
... nousee eduskuntaan ja Soinikin saattaa jäädä äänissä jälkeen. Soini lähti rintamakarkurina leveän leivän EU:hun ja k11162Nöyrä kiitos itänaapurillemme itsenäisyydestämme!
http://www.iltasanomat.fi/suomi100/art-2000005020998.html Kiittäkäämme nöyrinä itänaapuriamme Suomen itsenäisyydestä,18161Törkeää!
"Kolme sairaalahoitoon vastaanottokeskuksen joukkotappelusta Lammilla Torstai 19.11.2009 klo 10.45 (päivitetty klo 11.056160Reppana Rinne
Antti Rinne sönkkää eduskunnassa Sotesta, ikäänkuin siitä jotain tajuaisi. Reppana joka ei pystynyt edes pienenen taloy9160On se vaan hienoa!
On se vaan hienoa, että olen tasan AINOA täällä, joka esiintyy omalla kuvallaan ja kerron riittävästi faktoja itsestäni.5158Salibadyn MM kisat!
Laji, jota pelataan vain muutamassa maassa, on naurettavaa pitää MM- kisoja!4157Urkrainan natsijunttahallitus pelkää.
Kansainvälisten lakien vastainen natsimielinen junttahallitus uhkasi tyhjentää vallatut hallintorakennukset asevoimin,37156Teatteria Syyriassa.
Vain typeryksest uskovat kaasuiskuihin, joita ei ole todistettu Assadin hallinnon tekemiksi. Sota on Assadin ja Venäjä14156- 5156
Miksei Usa lähde Irakista?
Usa ei ole saanut yhtään mitään aikaan Irakissa, paitsi sekasortoa ja turvattomuutta, joten eiköhän Usan olisi jo korke16153Hyvä Putin!
Putin on mies paikallaan, eikä kuuntele usalaisen mulatin Obaman älyttömiä höpinöitä. Yhdysvallat on historiansa aikana26148Satamarotat ja Räty!
maineessa oleva Räty, on satamarottien puolesta vaatimassa rotille enemmän palkkaa kuin kuin muille Suomen duunareille !4147