toivonliisa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
Alkoi
Luuttuksemme soida - sydäntemme aalloilla karkeloida Aamuinen tieni - sielä askeleeni vieny - sydämeni malljaa ylitsev4118Yhdessähän
Me niin kerran - luvattiin kaiken - neki myötämäet Tänää rakas onkii jo heinäkuun viimeinenpäivä ollaan taas yhdessä pe6117Sivuikkuna
Sen edestä itseni usein löydän Kysyvän puun oksien alla kätes levittäytyneenä Annoit aikaa Sivuikkuna se oli jääny -4117Soittaahan
Minun piti, niin piti, kielillä tuntevilla. Sävel, sävelet, lentoon linnun lailla, hennon heinän hartioilla, kukkasen t4117Niin
Mitä on olla rakastunnu sydänveri kuin suuri meri. Sielä tuon ihmeellisyyden laineet Sinusta laulaa. Olla ihminen tun4115Tuota
Rakkauden kukkahan on se - kaunein kukka siinä on see meidän täkkiriepummeki. Jo aamusella varhain ilmaki vielä kun yö2111Hämärää hiljaista
Suljen oven hämärää, kaikki vielä nukkuu Kuljen läpi hämärän kylän onnellinen kylä yhdistävää, jaettu leipä. Pysähdyin,8111Kaunis kuva
Tuli esiin hyvin kaunis kuva, jossa olen vasta polven korkuinen. Sillon ei käteni vapissu, poimin aurinkoisella nurmell0108Sydän on täynnä
Elettyä elämää, sen aurinkoisia ,pilvisiä rantoja. Niitä pieniä onnenhetkiä, yhteisiä elettyjä retkiä. Elämä annoit aih0107Olen vaan
Ajellu tällä junalla - pitihän - minun vaihtaa ajat sitten siihen toiseen junaan Olin vain niin Eletyn elämän raskau2103Ajatus
sinä ehdit kiertää, kiersitkös montaki sukupolvee? kiersinhän minä, mummonki sylissä istuin, letitin mummon palmikonki.0102Metsän huminaa
ämpäri täyttyy puolukoista metsänväkeä karhuja,hirviä,peuroja,ilveksiä, susia,kettuja,jälkiä nään. laulampas ihan pik0102Katsot
Syvälle minuun haluat minut ulos Aneleva katsees siinä on uskoa odota odotat Uskoa valaat ja koko voimallas halaat Mi297Saanhan kertoa
aamunkastepisaroille katseenvangitsijoille tuulensiivillä saapuville tuoksuille katetulle murujen pöydälle olet niin lä097Kaikessa
Puissa oksissa notkelmissa pienissä käsissä katseissa Katse lämmin rakastava kulki Lensi tuuleen selkään taivaan sinee493Olet aiheeni
Laluuni , tauluuni Olet täyttänny rintani Jospa osaisin, niinkuin tunnen olet elämäni freskolle ilmestynny. Olet saan192Kerrostumia
Elämässä pala palalta tullaan kohti ydintä Joka meissä on syvintä Tuo ulkoinen kuori yllämme kuin takki Ajan kanssa h091Käsi liikutti
värähti syvin näkymättömät tiet sydänten välillä kulkee yksinäiseen saareen sävel kantautuu ilta-auringon säteet leik690"Hiekanjyväsenä"
ne varjostavat puut, tielle lankeaa kirkastuuko tie, "sydänpäivään" Valolla on valta ! katseellaan tunkeutui, läpi var089Tunteensa
Näinhän hajos suuri kiteytynny sai siivet pienten lintujen parvi Huikaiseva käsi teki suuren liikkeen rasahti allani jä088