Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

233

Kommenttia

1173

1. Alkoi

Luuttuksemme soida - sydäntemme aalloilla karkeloida Aamuinen tieni - sielä askeleeni vieny - sydämeni malljaa ylitsev
    Rakkausrunot
    4
    118
  2. Yhdessähän

Me niin kerran - luvattiin kaiken - neki myötämäet Tänää rakas onkii jo heinäkuun viimeinenpäivä ollaan taas yhdessä pe
    Rakkausrunot
    6
    117
  3. Sivuikkuna

Sen edestä itseni usein löydän Kysyvän puun oksien alla kätes levittäytyneenä Annoit aikaa Sivuikkuna se oli jääny -
    Rakkausrunot
    4
    117
  4. Soittaahan

Minun piti, niin piti, kielillä tuntevilla. Sävel, sävelet, lentoon linnun lailla, hennon heinän hartioilla, kukkasen t
    Runot
    4
    117
  5. Niin

Mitä on olla rakastunnu sydänveri kuin suuri meri. Sielä tuon ihmeellisyyden laineet Sinusta laulaa. Olla ihminen tun
    Rakkausrunot
    4
    115
  6. Tuota

Rakkauden kukkahan on se - kaunein kukka siinä on see meidän täkkiriepummeki. Jo aamusella varhain ilmaki vielä kun yö
    Rakkausrunot
    2
    111
  7. Hämärää hiljaista

Suljen oven hämärää, kaikki vielä nukkuu Kuljen läpi hämärän kylän onnellinen kylä yhdistävää, jaettu leipä. Pysähdyin,
    Viihde ja kulttuuri
    8
    111
  8. Kaunis kuva

Tuli esiin hyvin kaunis kuva, jossa olen vasta polven korkuinen. Sillon ei käteni vapissu, poimin aurinkoisella nurmell
    Runot
    0
    108
  9. Sydän on täynnä

Elettyä elämää, sen aurinkoisia ,pilvisiä rantoja. Niitä pieniä onnenhetkiä, yhteisiä elettyjä retkiä. Elämä annoit aih
    Runot
    0
    107
  10. Olen vaan

Ajellu tällä junalla - pitihän - minun vaihtaa ajat sitten siihen toiseen junaan Olin vain niin Eletyn elämän raskau
    Rakkausrunot
    2
    103
  11. Ajatus

sinä ehdit kiertää, kiersitkös montaki sukupolvee? kiersinhän minä, mummonki sylissä istuin, letitin mummon palmikonki.
    Runot
    0
    102
  12. Metsän huminaa

ämpäri täyttyy puolukoista metsänväkeä karhuja,hirviä,peuroja,ilveksiä, susia,kettuja,jälkiä nään. laulampas ihan pik
    Runot
    0
    102
  13. Katsot

Syvälle minuun haluat minut ulos Aneleva katsees siinä on uskoa odota odotat Uskoa valaat ja koko voimallas halaat Mi
    Runot
    2
    97
  14. Saanhan kertoa

aamunkastepisaroille katseenvangitsijoille tuulensiivillä saapuville tuoksuille katetulle murujen pöydälle olet niin lä
    Runot
    0
    97
  15. Kaikessa

Puissa oksissa notkelmissa pienissä käsissä katseissa Katse lämmin rakastava kulki Lensi tuuleen selkään taivaan sinee
    Rakkausrunot
    4
    93
  16. Olet aiheeni

Laluuni , tauluuni Olet täyttänny rintani Jospa osaisin, niinkuin tunnen olet elämäni freskolle ilmestynny. Olet saan
    Rakkausrunot
    1
    92
  17. Kerrostumia

Elämässä pala palalta tullaan kohti ydintä Joka meissä on syvintä Tuo ulkoinen kuori yllämme kuin takki Ajan kanssa h
    Runot
    0
    91
  18. Käsi liikutti

värähti syvin näkymättömät tiet sydänten välillä kulkee yksinäiseen saareen sävel kantautuu ilta-auringon säteet leik
    Runot
    6
    90
  19. "Hiekanjyväsenä"

ne varjostavat puut, tielle lankeaa kirkastuuko tie, "sydänpäivään" Valolla on valta ! katseellaan tunkeutui, läpi var
    Runot
    0
    89
  20. Tunteensa

Näinhän hajos suuri kiteytynny sai siivet pienten lintujen parvi Huikaiseva käsi teki suuren liikkeen rasahti allani jä
    Runot
    0
    88