toivonliisa

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
- Saanhan kertoaaamunkastepisaroille katseenvangitsijoille tuulensiivillä saapuville tuoksuille katetulle murujen pöydälle olet niin lä0143
- On olemassaRakkauden maa missä - meille valmistettu "rakkausateria" Sinussa elän elän rakkauden virrassa enhän uskonnu enää - ett4142
- Metsän huminaaämpäri täyttyy puolukoista metsänväkeä karhuja,hirviä,peuroja,ilveksiä, susia,kettuja,jälkiä nään. laulampas ihan pik0141
- Heränny jo kyynelkiLaulukonserttia pienten lintujen pitkän tovin - kuuntelin Sai minut kulkemaan, niin moniin - aatoksiin Miten paljon voi4140
- KaikilleHyvää kesää marjat kypsyy rakkaus kypsyy - sydämessä Rakkaus airoo venho hiljaa lipuu Anteeskantamuksen satama syli4139
- IstunRannalla yön kostealla sannalla Vesi elää - herää pienin aalloin rannalle siihen lämpimälle sannalle Tavoittaa varpaan2139
- KatsotSyvälle minuun haluat minut ulos Aneleva katsees siinä on uskoa odota odotat Uskoa valaat ja koko voimallas halaat Mi2137
- SivuikkunaSen edestä itseni usein löydän Kysyvän puun oksien alla kätes levittäytyneenä Annoit aikaa Sivuikkuna se oli jääny -4134
- YhdessähänMe niin kerran - luvattiin kaiken - neki myötämäet Tänää rakas onkii jo heinäkuun viimeinenpäivä ollaan taas yhdessä pe6133
- SoittaahanMinun piti, niin piti, kielillä tuntevilla. Sävel, sävelet, lentoon linnun lailla, hennon heinän hartioilla, kukkasen t4133
- Unen huoneestaOtit syliis ja veit veit unohduken mereen uimaan Riisuit yltäni huolten ja murheitten kaavun Yön viileää - tuulen vir4130
- AlkoiLuuttuksemme soida - sydäntemme aalloilla karkeloida Aamuinen tieni - sielä askeleeni vieny - sydämeni malljaa ylitsev4130
- Hämärää hiljaistaSuljen oven hämärää, kaikki vielä nukkuu Kuljen läpi hämärän kylän onnellinen kylä yhdistävää, jaettu leipä. Pysähdyin,8129
- TuotaRakkauden kukkahan on se - kaunein kukka siinä on see meidän täkkiriepummeki. Jo aamusella varhain ilmaki vielä kun yö2128
- NiinMitä on olla rakastunnu sydänveri kuin suuri meri. Sielä tuon ihmeellisyyden laineet Sinusta laulaa. Olla ihminen tun4126
- JouluaattoOn juhla suuri, syntynny on, lahjoista suurin. Taas kansat maan, yön kylmyydessä vaeltaa - toivoen - Tule rauha tähän,2124
- Ajatusten äärelläMikäs meillä nyt kiire ois, eihän sitä enää, sehän vain on pahaa unta. Annetaan vapaat kädet, ajatella olla ajattelemat2123
- Sainhan tilanannoit aikaa hiljaa sivusta katsoin, rakastit minua niin näithän minussa kasvun, elin aikaa murroksen ymmärsin suunnat0116
- Olen vaanAjellu tällä junalla - pitihän - minun vaihtaa ajat sitten siihen toiseen junaan Olin vain niin Eletyn elämän raskau2115
- Käsi liikuttivärähti syvin näkymättömät tiet sydänten välillä kulkee yksinäiseen saareen sävel kantautuu ilta-auringon säteet leik6114