Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

233

Kommenttia

1173

1. Valkoisen hunnun

Ylläs nään, katson. puhtauttas koskemattomuuttas. tässä kaikille käden ojennus, näin uskon. Selaan taas,luen elettyä, j
    Rakkausrunot
    6
    367
  2. Heinäkuu

Tässä hetken elin ajassa menneessä, onhan nyt heinäkuu, heinänteon aikaa. Enne heinäkuu, see piikojen ja renkien lommoo
    Runot
    3
    362
  3. Edessäni

Avattuna uus sivu, tyhjä miettein syvin, hiljaa. Niin hiljaa toivon, toivon on kohta joulu. Vaeltaa pakolaisten miljoo
    Kirjallisuus
    18
    357
  4. Tuut näytät

Viet katso, valon katse, nousee aamu, uskollisuus. Valon katseen lailla, täyttää maljan, katsoo jokaiseen, jokaisen puo
    Rakkausrunot
    10
    356
  5. Aaamu vei

Teille raunioitten, etsimisen kysymyksen tie heräs. Vaienneet elää jossaain Ei sanakaa oo huulilla Kysymys ? Minne
    Rakkausrunot
    10
    354
  6. Tahdon

Aamuni - minä halaan Sinua kevät tuulta - haistan Tahdon sekoittua - lintujen lauluun Tahdon elää - tämän päivän enneku
    Kirjallisuus
    6
    354
  7. Kalliosaarella

Sinne lensin sielä nään tunnen elämää. Järven pienen alkulähteen korven kätkössä missä metsäneläimet vettä janoonsa juo
    Rakkausrunot
    12
    353
  8. Tiedänhän

Mitä pyydän Se oli eilen mitä sieluuni loit Sen aidon todellisen olit niin läsnä Sen tunteen voin eroittaa kaikesta m
    Runot
    9
    351
  9. Elämäni vyyhti

Sinä jaksoit ylös nousta, vaikka on niin pimeää. Sinä käsiis otit, elämäni vyyhdin ja aiotko? Herään tunnen aiotko vyyh
    Rakkausrunot
    12
    348
  10. Voi niitä nauriita

Paljon muutaki voi rakas miten paljon mäyhäämistä riitti. Sinä sydäntäin tunsit ilon pulppuamaan saat. Muistatko? sen
    Rakkausrunot
    8
    347
  11. Kastaa kynää

Sydänvereen sen juoksuihin, kohiseviin koskiin. Täälä kukkii toukokuu, laulaa linnut kultasuut. Täälä rakkauden jäljet,
    Rakkausrunot
    8
    340
  12. Yksinäinen huilu

Mustarastas yössä hämärässä koleassa yksinäistä huilua soittaa. Yhä uudestaan saapuu yöhön uuteen, soiton kutsuvan sen s
    Rakkausrunot
    7
    339
  13. Elämäni tanssi

Nousen nouset lumisen metsän takaa. Oi sydäntäni halaat maalaukselliseen maisemaan askeleeni vie. Otteessas ironnu leht
    Runot
    7
    338
  14. Herkin värein

Käy pensselis sielun syviin syövereihin uskollisuutes katsoo Senkin rujon kuolleen maalaat tuot uuden kevään Kuolema
    Rakkausrunot
    8
    335
  15. Keväsade

Sateessa äänes läheisyytes - pisaroi Kaipuun tuulille yksinäisyyden - pitkille rannaoille Kevätsade elvytät lakastun
    Rakkausrunot
    16
    333
  16. Siivet jäässä

Paikoillaan kyyhöttää, päänsä painannu syliin, näkemisen kauneuden sulkee. Sataa lunta, hiutaleet jäisiin siipiin tart
    Rakkausrunot
    14
    331
  17. Rakkauden kukkaa

Pitäähän hoitaa Voi sua kulta sun masuki näkyy mites minä en ookkaa tarpeeks huolehtinnu Annas tai nakkaas tai minä ot
    Rakkausrunot
    10
    330
  18. Petollisuus

Tiet liukastaa yllättäviä vaaroja rotkoja rakentaa. Tiellä sielä ilokarkeloa saattelee sanoillaan sokaisee. Sallii tar
    Runot
    6
    327
  19. Ettenkö muistais

Kutsun kuulen, nään huojuu onnenpuut matkaan kesään. Onnen pesään sielun kesään. Kesään ei vankeja ei vangitsijoita aa
    Kirjallisuus
    10
    327
  20. Vain kerranko

Mä perhosen näin lumikenttien Siivissä kimmelsi tähtivyö Katseessaan syvän sininen yö Mä perhosen näin lumikenttien
    Runot
    8
    325