toivonliisa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
Valkoisen hunnun
Ylläs nään, katson. puhtauttas koskemattomuuttas. tässä kaikille käden ojennus, näin uskon. Selaan taas,luen elettyä, j6367Heinäkuu
Tässä hetken elin ajassa menneessä, onhan nyt heinäkuu, heinänteon aikaa. Enne heinäkuu, see piikojen ja renkien lommoo3362Edessäni
Avattuna uus sivu, tyhjä miettein syvin, hiljaa. Niin hiljaa toivon, toivon on kohta joulu. Vaeltaa pakolaisten miljoo18357Tuut näytät
Viet katso, valon katse, nousee aamu, uskollisuus. Valon katseen lailla, täyttää maljan, katsoo jokaiseen, jokaisen puo10356Aaamu vei
Teille raunioitten, etsimisen kysymyksen tie heräs. Vaienneet elää jossaain Ei sanakaa oo huulilla Kysymys ? Minne10354Tahdon
Aamuni - minä halaan Sinua kevät tuulta - haistan Tahdon sekoittua - lintujen lauluun Tahdon elää - tämän päivän enneku6354Kalliosaarella
Sinne lensin sielä nään tunnen elämää. Järven pienen alkulähteen korven kätkössä missä metsäneläimet vettä janoonsa juo12353Tiedänhän
Mitä pyydän Se oli eilen mitä sieluuni loit Sen aidon todellisen olit niin läsnä Sen tunteen voin eroittaa kaikesta m9351Elämäni vyyhti
Sinä jaksoit ylös nousta, vaikka on niin pimeää. Sinä käsiis otit, elämäni vyyhdin ja aiotko? Herään tunnen aiotko vyyh12348Voi niitä nauriita
Paljon muutaki voi rakas miten paljon mäyhäämistä riitti. Sinä sydäntäin tunsit ilon pulppuamaan saat. Muistatko? sen8347Kastaa kynää
Sydänvereen sen juoksuihin, kohiseviin koskiin. Täälä kukkii toukokuu, laulaa linnut kultasuut. Täälä rakkauden jäljet,8340Yksinäinen huilu
Mustarastas yössä hämärässä koleassa yksinäistä huilua soittaa. Yhä uudestaan saapuu yöhön uuteen, soiton kutsuvan sen s7339Elämäni tanssi
Nousen nouset lumisen metsän takaa. Oi sydäntäni halaat maalaukselliseen maisemaan askeleeni vie. Otteessas ironnu leht7338Herkin värein
Käy pensselis sielun syviin syövereihin uskollisuutes katsoo Senkin rujon kuolleen maalaat tuot uuden kevään Kuolema8335Keväsade
Sateessa äänes läheisyytes - pisaroi Kaipuun tuulille yksinäisyyden - pitkille rannaoille Kevätsade elvytät lakastun16333Siivet jäässä
Paikoillaan kyyhöttää, päänsä painannu syliin, näkemisen kauneuden sulkee. Sataa lunta, hiutaleet jäisiin siipiin tart14331Rakkauden kukkaa
Pitäähän hoitaa Voi sua kulta sun masuki näkyy mites minä en ookkaa tarpeeks huolehtinnu Annas tai nakkaas tai minä ot10330Petollisuus
Tiet liukastaa yllättäviä vaaroja rotkoja rakentaa. Tiellä sielä ilokarkeloa saattelee sanoillaan sokaisee. Sallii tar6327Ettenkö muistais
Kutsun kuulen, nään huojuu onnenpuut matkaan kesään. Onnen pesään sielun kesään. Kesään ei vankeja ei vangitsijoita aa10327Vain kerranko
Mä perhosen näin lumikenttien Siivissä kimmelsi tähtivyö Katseessaan syvän sininen yö Mä perhosen näin lumikenttien8325