Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Ja+vielä+hiukan,+ennen+kuin+lähden+ruoan+laittoon.Sanna+teki+tuona+iltana+monta+virhettä,+alkaen+siitä,+että+joi+runsaasti+alkoholia+työaikana.+Yksi+virhe+oli+lähteä+tanssimaan+Olavin+kanssa.+Itse+en+olisi+tuollaista+tehnyt,+kun+olen+fanina+seurannut+kuinka+"iholle+menevä"+Olavi+on,+vaikkapa+esiintyessään+duettona+jonkun+naisen+(tai+miehen)+kanssa,+ihan+varattunakin+ollessaan,+nythän+hän+on+eronnut+pitkästä+parisuhteestaan.+Tietäen+Olavin+ja+oman+fanittamiseni+osaisin+ajatella+humalassa+ollessanikin,+että+ei,+tuo+ei+olisi+hyvä+idea+ollenkaan.+Mutta+minä+olenkin+Sannaa+reippaasti+vanhempi.++Jos+siis+oletetaan+tällainen+kuvitteellinen+tilanne,+että+olisin+paikassa+jossa+tanssitaan+ja+jossa+Olavi+tulisi+mua+hakemaan+tanssimaan+😅
  2. Joo,+kaksin+voisi+tavallaan+mennä,+mutta+siinäkin+on+edelleen+se+asuntovaunusta+huolehtiminen+ja+kunnossapito,.Mä+en+hotelleja+oikeastaan+ole+juurikaan+harrastanut,+mitä+nyt+ihan+lähiaikoina,+kun+ollaan+taas+kahdenkymmenen+vuoden+jälkeen+päästy+kaksistaan+matkustamaan.+Meillä+on+siis+ollut+sellainen+huoneisto+yleensä,+jossa+on+oma+keittiö,+missä+tehdään+itse+aamiainen.+Ne+on+itseasiassa+halvempia+kuin+hotellihuoneet,+vaikka+niissä+on+monta+huonetta:)+Joskus+otettu+kaksistaankin+sellainen.+Ja+joissakin+maissa+on+Bed+and+Breakfast+suosittu;+eli+yövytään+esim.+jonkun+kodin+yläkerrassa+ja+alakerrassa+asuu+(yleensä+vanhempi)+isäntäpari,+joka+sitten+myös+tarjoaa+aamiaisen.+Irlannin+maaseudulla+nämä+oli+edullisia+ja+kodikkaita,+joka+yö+yövyttiin+erilaisessa+B&B-paikassa.+Ja+aamiainen+oli+runsas,+irlantilaiseen+tapaan.+Lapset+oli+silloin+pieniä+:)Kylpylähotellissa+olen+ollut+kerran,+lapsien+kanssa+kolmestaan.+No+se+oli+vähän+sellainen..+Ei+innostuttu+menemään+uudestaan.