Ketä hakisit

Anonyymi

tanssimaan palstalaisista meetingissä?

79

839

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä DJ:tä tai aloitteen tekijää. Eli kysymys sinulle on, mennäänkö? :)

      • Anonyymi

        Aloittaja ei tanssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei tanssi.

        Oukei. Entä osaatko kuunnella musiikkia? :) Vai onko ihan " Nou nou nou!, *hel*tti tätä vingutusta"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei tanssi.

        No, mikä pidättää?!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastustan (ap) .Palstajuoruilua ei sallita :(

        Onko sinulla stringit tai mitään todista?


    • Hmm, nopeita varten yleensä ei haeta ketään ellei vedetä jotain lavatansseja. Hitaita taas yleensä tanssitaan jonkun itselle spessun kanssa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sieltä sitten rohkeasti ensimmäinen ;)

        https://youtu.be/g-Wc-gdEL1k

        :D

        Usko että pääsit mukaan! :) Vai kuinka kävi? :o



      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Aika kivan laitoit. 😛👍

        https://youtu.be/hCPVLjrHDTs

        Vau, haha :) olen kuunnellut tuota jo pitkään, viimeksi tänään. Olen miettinyt kuka voisi olla melkein sama kuin minä. Kaksoisolento, huijari tai jotain. Ketään ilmoittautuvia ehdokkaita? :)

        Audioslave - Be Yourself

        https://youtu.be/WC5FdFlUcl0


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vau, haha :) olen kuunnellut tuota jo pitkään, viimeksi tänään. Olen miettinyt kuka voisi olla melkein sama kuin minä. Kaksoisolento, huijari tai jotain. Ketään ilmoittautuvia ehdokkaita? :)

        Audioslave - Be Yourself

        https://youtu.be/WC5FdFlUcl0

        Kuulin ekan kerran. :)

        https://youtu.be/8gFCW3PHBws


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kuulin ekan kerran. :)

        https://youtu.be/8gFCW3PHBws

        Ihana! 😘❤️Voisin ihan selkeästi. rakastaa sinua 😅🎈❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana! 😘❤️Voisin ihan selkeästi. rakastaa sinua 😅🎈❤️

        Ja nyt menen aloittajalle :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana! 😘❤️Voisin ihan selkeästi. rakastaa sinua 😅🎈❤️

        Kääk. :)


    • Kyllähän mä eittämättä Randen ja Jasun hakisin lavalle joraamaan. Ei kahta sanaa...

      • Anonyymi

        Minä heittäisin sinut olkapäälle. Yhdellä kädellä. Sitten muka harrastaisin kanssasi seksiä. Ilman tunteita toki.


      • Anonyymi

        Onpa junttia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa junttia

        Ei. Se on panemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä heittäisin sinut olkapäälle. Yhdellä kädellä. Sitten muka harrastaisin kanssasi seksiä. Ilman tunteita toki.

        Jaa, ja kun minulla ei näköjään olisi asiassa mitään sanomista, niin mitenköhän tuo lain kirjain tätä nykyä sen tulkitsisi..

        Pidän toki seksistä.. paljonkin, mutta kyllä tietääkseni ihan itse valitsen ne joille haarani avaan..

        Siksi toisekseen .. minulla on jo rakastaja ja häneen olen kovin tyytyväinen.


    • Odotan naistenhakua baarissa.

      • Taidat aika tavalla luottaa viehätysvoimaasi, kun naiset käy baarista mukaansa nappaamassa. 😉


      • Emberizi kirjoitti:

        Taidat aika tavalla luottaa viehätysvoimaasi, kun naiset käy baarista mukaansa nappaamassa. 😉

        Win-win, joku kiva nainen hakee tanssimaan ja jos ei hae, baarissa viihtyy aina :)


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Win-win, joku kiva nainen hakee tanssimaan ja jos ei hae, baarissa viihtyy aina :)

        Hah hah! Baarissa ei kannata liikaa viihtyä, käy terveyden päälle pitkällä juoksulla ja jos jumiutuu kantakalustoksi on miestä vaikea enää erottaa pöytien ja pullojen välistä.

        Mieleinen liikunta sen sijaan tekee aina hyvää. 😁


    • Anonyymi

      Kylä mää toi noin niin tuo Seppoo hakisi.

      • Anonyymi

        Onko vielä meetingejä

        Ettekö pelkää koronaa

        Ps. Älkää vain antako lisää liksaa niille laiskoille ja rahanahneille hoitsuille


      • Anonyymi

        Mä en hakisi sepiä enkä tepiä, mihkään meetingiin edes menisi.


      • Anonyymi

        Sulla on hyvä maku:)) ainoo vaan mä en tanssi ku foxtrottia😉


      • Anonyymi

        ❤❤❤❤❤kiitos


    • En menisi meetingiin ollenkaan. :o)

      • Anonyymi

        Ja ne perj aamujutut ne vasta peestä

        Mikä ajoitus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne perj aamujutut ne vasta peestä

        Mikä ajoitus

        Häh?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Häh?

        Mukavaa meetingiä

        Mää meen mettään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa meetingiä

        Mää meen mettään

        Mene vaan....


      • Anonyymi

        Tavannut kaikki naiset jo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tavannut kaikki naiset jo?

        Mai-sa, Rit-va.... en vielä.... Lii-sa, An-ni....


    • Hidas lälly kun tulisi niin hakisin Pirpanan. Jotta lällyily olisi täydellistä, kuiskisin Pirpanan korvaan i love juuta :D

      • Anonyymi

        Hienoa puupökkelö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa puupökkelö.

        Mettään meni

        Ja oli vetistä

        Palelluin


    • Anonyymi

      En ketään. Enkä myöskään lähtisi haettaessa. Paritanssit eivät ole mun juttu. Jutella voin, mutta en tanssia. :)

      • Anonyymi

        Onko jalat solmussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jalat solmussa?

        Miksi olisi? Et ole sitten koskaan huomannut, että kaikki asiat eivät kaikkia kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi? Et ole sitten koskaan huomannut, että kaikki asiat eivät kaikkia kiinnosta?

        Koska edellä oleva sanoi, ettei VOI tanssia..
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska edellä oleva sanoi, ettei VOI tanssia..
        :)

        Siis minä sanoin. En voi, ei kiinnosta. En ainakaan mitään parin kanssa tanssittavaa.


    • Anonyymi

      No mua ei kannata hakea, paitsi jos väsyttää ja haluaa nojaustukea

      • Anonyymi

        Miksi ei? Olet varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Olet varattu?

        Menee miehisen seinäruusun rooli pilalle, jäyhä jököttäjä ja yhtä notkea kuin sementtipylväs 😁



      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiitos oli nättiä kuunteltavaa.

        Muistaakseni seuraava laulu on espanjaksi "Olin täällä"? Sekin biisi on minusta nätti. Mitäs pidät?

        https://www.youtube.com/watch?v=NmJHH026X0c

        Kiva biisi. Shakiralle sopii tuo tumma hiussävy parhaiten. Luonnollisemman näköinen.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kiva biisi. Shakiralle sopii tuo tumma hiussävy parhaiten. Luonnollisemman näköinen.

        "Kiva biisi. Shakiralle sopii tuo tumma hiussävy parhaiten. Luonnollisemman näköinen."

        Joo minustakin nuo alkuperäinen hiustenväri sopii hänelle parhaiten. Tuo oli hänen ensimmäinen hittinsä ja onko hän sen laulaessaan edes 20-vuotias?

        Mitäs kesää kuuluu? Itse menen huomenna parturiin ja perjantaina matkaan Stadiin serkkutapaamiseen. Kampissa tapaamme lauantaina. Syömässä käymme ilmeisesti Museokadulla lähellä Mannerheimintietä. Kaikki serkut ovat Etelä-Suomesta, joten Stadi on luonnollinen paikka kohtaamiselle. Minä matkaan sinne täältä Joensuusta. Minä olen pohjoisimpana ja myös yksi serkku tulee Tampereelta. Miten päivä siellä menee?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Kiva biisi. Shakiralle sopii tuo tumma hiussävy parhaiten. Luonnollisemman näköinen."

        Joo minustakin nuo alkuperäinen hiustenväri sopii hänelle parhaiten. Tuo oli hänen ensimmäinen hittinsä ja onko hän sen laulaessaan edes 20-vuotias?

        Mitäs kesää kuuluu? Itse menen huomenna parturiin ja perjantaina matkaan Stadiin serkkutapaamiseen. Kampissa tapaamme lauantaina. Syömässä käymme ilmeisesti Museokadulla lähellä Mannerheimintietä. Kaikki serkut ovat Etelä-Suomesta, joten Stadi on luonnollinen paikka kohtaamiselle. Minä matkaan sinne täältä Joensuusta. Minä olen pohjoisimpana ja myös yksi serkku tulee Tampereelta. Miten päivä siellä menee?

        Luonnollinen sävy sopii aina. :)

        Mitäpä tässä, kesä meni sukkelaan lomien osalta, huomenna menee muksut jo kouluun. Mä meen verikokeisiin ja pissatestiin. Tehdään ensi viikolla munuaiskiven poisto ja vietän päivän sairaalassa. Ellei nyt tule jotain vointiin vekkiä miksi pitäisi olla enemmän kuin päivä.

        Tampereella käytiin lauantaina, Särkänniemessä meni ihan koko päivä. Jonot oli pitkiä kaikkiin laitteisiin.

        Kylpylässä meni perjantai ja lauantai aamu.

        Bon appetit, jos olet syömään menossa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Luonnollinen sävy sopii aina. :)

        Mitäpä tässä, kesä meni sukkelaan lomien osalta, huomenna menee muksut jo kouluun. Mä meen verikokeisiin ja pissatestiin. Tehdään ensi viikolla munuaiskiven poisto ja vietän päivän sairaalassa. Ellei nyt tule jotain vointiin vekkiä miksi pitäisi olla enemmän kuin päivä.

        Tampereella käytiin lauantaina, Särkänniemessä meni ihan koko päivä. Jonot oli pitkiä kaikkiin laitteisiin.

        Kylpylässä meni perjantai ja lauantai aamu.

        Bon appetit, jos olet syömään menossa.

        Kivasti teillä on tainut kesä ja lomat pyöriä. Pienimmäinen muistaakseni menee ekalle luokalle? Toivottavasti leikkaus onnistuu hyvin! :)

        Hyvää kesänjatkoa, sillä seuraavalla viikolle on luvattu hellepäiviä! :)

        Itse pidän nyt taukoa täällä päivällä, joten en ole heti vastailemassa! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kivasti teillä on tainut kesä ja lomat pyöriä. Pienimmäinen muistaakseni menee ekalle luokalle? Toivottavasti leikkaus onnistuu hyvin! :)

        Hyvää kesänjatkoa, sillä seuraavalla viikolle on luvattu hellepäiviä! :)

        Itse pidän nyt taukoa täällä päivällä, joten en ole heti vastailemassa! :)

        Kivasti kyllä. Kiitos. :)

        Ei leikkaa, vaan saan aaltomurkauksen. Verta tulee päivän pari virtsatessa, kun kivenmuruset tekee nirhaumia. Mutta pitäisi olla parissa päivässä entisellään. :)

        Sitten on myöhemmin tänä vuonna, jos jonot vetää rintojen pienennysleikkaus. Se on isompi homma ja kestää parannella, mutta pääsen näistä isoista rinnoista eroon. Happy. :)

        Saan pienet rinnat mitkä ei paina eikä roiku. Jos hyvin käy niin pienet, etten tartte rintaliivejäkään enää. Ja saan rintalihastreenillä lihasta enempi esiin kun tissirauhasta. :)

        Mukavaa päivää.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kivasti kyllä. Kiitos. :)

        Ei leikkaa, vaan saan aaltomurkauksen. Verta tulee päivän pari virtsatessa, kun kivenmuruset tekee nirhaumia. Mutta pitäisi olla parissa päivässä entisellään. :)

        Sitten on myöhemmin tänä vuonna, jos jonot vetää rintojen pienennysleikkaus. Se on isompi homma ja kestää parannella, mutta pääsen näistä isoista rinnoista eroon. Happy. :)

        Saan pienet rinnat mitkä ei paina eikä roiku. Jos hyvin käy niin pienet, etten tartte rintaliivejäkään enää. Ja saan rintalihastreenillä lihasta enempi esiin kun tissirauhasta. :)

        Mukavaa päivää.

        Itselläni oli tänään herätys kasviravintoon. Huomasin, että yliopistolla perusliharuoka maksaa 2,60 opiskelija-alennuksella, mutta kasviruoka on vain 1,60. Huomisesta lähtien yritän syödä vain kasviruokaa. Sitten viikonloppuisin syön liharuokaa Subwayssa. Lauantaina päivän sub-leipä 15 cm on vain 3,90 e, siis kalkkuna. Sunnuntaisin taidan syödä tonnikalaa makaroonin keran. Iltaruoka on aina neljän viljan puuroa. Näin säästän rutkasti rahaa, jos pääruoka maksaa vain 1,60 ja puuro illalla on puoli-ilmaista. Sokeria saa syödä vain sunnuntaina. Miltä kuulostaa pääasiassa kasviruokaan siirtymiseni?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Itselläni oli tänään herätys kasviravintoon. Huomasin, että yliopistolla perusliharuoka maksaa 2,60 opiskelija-alennuksella, mutta kasviruoka on vain 1,60. Huomisesta lähtien yritän syödä vain kasviruokaa. Sitten viikonloppuisin syön liharuokaa Subwayssa. Lauantaina päivän sub-leipä 15 cm on vain 3,90 e, siis kalkkuna. Sunnuntaisin taidan syödä tonnikalaa makaroonin keran. Iltaruoka on aina neljän viljan puuroa. Näin säästän rutkasti rahaa, jos pääruoka maksaa vain 1,60 ja puuro illalla on puoli-ilmaista. Sokeria saa syödä vain sunnuntaina. Miltä kuulostaa pääasiassa kasviruokaan siirtymiseni?

        No kunhan muistat ottaa jostain kaiken tarvittavan proteiinin ja rautaa ja rasvat. Ylipäänsä ravinteet.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No kunhan muistat ottaa jostain kaiken tarvittavan proteiinin ja rautaa ja rasvat. Ylipäänsä ravinteet.

        "No kunhan muistat ottaa jostain kaiken tarvittavan proteiinin ja rautaa ja rasvat. Ylipäänsä ravinteet."

        Kiitos huomautuksesta. Ehkä viikonloppuna pitäisi syödä maksalaatikkoa, sillä siinä on muistaakseni rautaa. Rasvaa saan Keiju-margariinista, jota syön voimasilmänä, joka ilta neljän viljan puuron mukana. Rauta ei kiinnosta mistään veriletuista, joista en tykkää. Huomenna, torstaina ja perjantaina käyn yliopistolla syömässä kasviruokaa. Sitten kello 12 jälkeen lähden junalla Stadiin. Jos tuntuu siltä, että ei saa riittävästi ravinteita niin pitää syödä ehkä monipuolisemmin tai käyttää ravintolisiä?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "No kunhan muistat ottaa jostain kaiken tarvittavan proteiinin ja rautaa ja rasvat. Ylipäänsä ravinteet."

        Kiitos huomautuksesta. Ehkä viikonloppuna pitäisi syödä maksalaatikkoa, sillä siinä on muistaakseni rautaa. Rasvaa saan Keiju-margariinista, jota syön voimasilmänä, joka ilta neljän viljan puuron mukana. Rauta ei kiinnosta mistään veriletuista, joista en tykkää. Huomenna, torstaina ja perjantaina käyn yliopistolla syömässä kasviruokaa. Sitten kello 12 jälkeen lähden junalla Stadiin. Jos tuntuu siltä, että ei saa riittävästi ravinteita niin pitää syödä ehkä monipuolisemmin tai käyttää ravintolisiä?

        Ravinnosta mieluiten kaikki mikä mahdollista, luontaisinta. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ravinnosta mieluiten kaikki mikä mahdollista, luontaisinta. :)

        Kiitos neuvosta ja hyvää yötä tai iltaa! :)

        Törmätään joku toinen päivä täällä! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiitos neuvosta ja hyvää yötä tai iltaa! :)

        Törmätään joku toinen päivä täällä! :)

        Hyvää yötä. :)


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Itselläni oli tänään herätys kasviravintoon. Huomasin, että yliopistolla perusliharuoka maksaa 2,60 opiskelija-alennuksella, mutta kasviruoka on vain 1,60. Huomisesta lähtien yritän syödä vain kasviruokaa. Sitten viikonloppuisin syön liharuokaa Subwayssa. Lauantaina päivän sub-leipä 15 cm on vain 3,90 e, siis kalkkuna. Sunnuntaisin taidan syödä tonnikalaa makaroonin keran. Iltaruoka on aina neljän viljan puuroa. Näin säästän rutkasti rahaa, jos pääruoka maksaa vain 1,60 ja puuro illalla on puoli-ilmaista. Sokeria saa syödä vain sunnuntaina. Miltä kuulostaa pääasiassa kasviruokaan siirtymiseni?

        Mikset mene töihin sen sijaan että loisit veronmaksajien kustannuksella?


    • No L:llää tottakai 😃 Ei muuta kun Tiktakin Heilutaan -biisi soimaan ja pidetään toisista kii ettei kaaduta 😅

    • Minä en ole koskaan saanut tanssia hitaita itseni pituisen naisen kanssa (193 cm).
      Ne naiset jotka ovat minua hakeneet, ovat olleet pituudeltaan 160-175 cm.

      Tunnelma olisi intiimimpi, jos saisi tanssia kasvokkain. Tuskin nainenkaan tykkää siitä, että hänellä on nenä mun navassa.

      • I wanna make it right with you...

        https://youtu.be/HwIzsbWuZnE

        Kiva versio..


    • Anonyymi

      Tää ei mikään musaketju ole.

    • Pirppiksen ainakin, kun diskotanssit on harjoiteltu. PV:n kanssa voisin kokeilla, mutta vähän epäilen että jäisin jalkoihin. YB olisi myös yksi jonka hakisin.

      • Ounou, mua haettiin just tanssimaan 😌
        En muistakaan koska olen laittanut viimeksi jalalla koreasti. Siitä on varmaan vuosia. Jossei jotain keikkahytkymisiä lasketa. Eiku, tanssinhan mä yhden naisen kanssa tuossa keväällä, kun hän tuli hakemaan, mielikuvat on kyllä hataria 🙄


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ounou, mua haettiin just tanssimaan 😌
        En muistakaan koska olen laittanut viimeksi jalalla koreasti. Siitä on varmaan vuosia. Jossei jotain keikkahytkymisiä lasketa. Eiku, tanssinhan mä yhden naisen kanssa tuossa keväällä, kun hän tuli hakemaan, mielikuvat on kyllä hataria 🙄

        No voi hittolainen... Tasan haen YB:n lattialle, jos tilaisuus tulee, mun luottoleidi palstalla. Hiivattilainen, tartteneeko tässä järjestää ittensä jonain viikonloppuna Turun suunnalle, niin tulee YB:n tanssitilanne korjattua...


      • randombypasser kirjoitti:

        No voi hittolainen... Tasan haen YB:n lattialle, jos tilaisuus tulee, mun luottoleidi palstalla. Hiivattilainen, tartteneeko tässä järjestää ittensä jonain viikonloppuna Turun suunnalle, niin tulee YB:n tanssitilanne korjattua...

        Heh, huomenna olen Turun Taiteiden yössä, mutta sitten taas on varmaan pitkä tauko Turun yöelämästä. Minä oon enemmän tiistai-kävijä :D Ja mitä nyt jotain keikkoja joskus käyn katsomassa. Ja tietysti ihanat Turun Kirjamessujen iltaklubit:) Kaikki sellaisia, missä harvemmin tulee tanssittua, vaikka eihän se kiellettyä ole.💃🕺


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heh, huomenna olen Turun Taiteiden yössä, mutta sitten taas on varmaan pitkä tauko Turun yöelämästä. Minä oon enemmän tiistai-kävijä :D Ja mitä nyt jotain keikkoja joskus käyn katsomassa. Ja tietysti ihanat Turun Kirjamessujen iltaklubit:) Kaikki sellaisia, missä harvemmin tulee tanssittua, vaikka eihän se kiellettyä ole.💃🕺

        Hmmm, kahtellaan, laitan tuon tiistain korvan taakse 😉
        Sunnuntaina Fiskarsissa, mutta tanssit on siellä hiukan harvemmassa, kunhan saa nauttia miljööstä hyvässä seurassa.


    • Anonyymi

      Sitä, joka kertoi kanttarellipaikan :)

    • Anonyymi

      Sönkön miestä <3

      • Saat aplodit, jos saat hänet tanssimaan. :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe